Eräs vainajan puolituttu vollotti hautajaisissa tehden muiden olon kiusaantuneeksi
Minä, minä, minä. Katsokaa nyt minua. Minun suruni on suurin. Minä, minä, minä. 🙄
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ei edes tuntenut vainajaa, mutta leikki olevansa puolituttu päästäkseen syömään. Onhan niitä mukaanymppääntyviä kuokkavieraita joka paikkaan, missä on tarjolla ilmaisia juomia ja ruokia.
Varmasti näinkin. Tiesin kyllä, kuka tuo oli. Vainajalle täysin ilmaa oli.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin ymmärsi edes hävetä.
Täysin olivat hänet estot kadonneet. Käännyin katsomaan ja videoin häntä, niin teatraalista se oli. Uskomatonta röyhkeyttä.
AP
Videoit siis hautajaisissa saattojoukosta jonkun surijan itkua ?!
(...nyt siis haluaisin todellakin uskoa siihen, että vain valehtelet)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin olivat hänet estot kadonneet. Käännyin katsomaan ja videoin häntä, niin teatraalista se oli. Uskomatonta röyhkeyttä.
AP
Videoit siis hautajaisissa saattojoukosta jonkun surijan itkua ?!
(...nyt siis haluaisin todellakin uskoa siihen, että vain valehtelet)
Halusin hänen lopettavan.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Oletpa typerys. Täällä kirjoitat jonkun ihmisen itkusta ja haukut häntä. Itse olet röyhkeä.
Olisit riipassu kännit niinkuin yleensäkin teet.
Mitä sinä heidän suhteestaan tiedät, narsisti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Oletpa typerys. Täällä kirjoitat jonkun ihmisen itkusta ja haukut häntä. Itse olet röyhkeä.
Miten hän kehtaa itkeä tuolla tavalla vaikka ei ollut mitenkään läheinen vainajalle? Hän vei pillityksellään kaiken huomion ja ahdisti muita. Millä oikeudella hän sabotoi hautajaisiamme?
AP
Vierailija kirjoitti:
Tunsin vainajan todella hyvin. Silti hillitsin itseni.
AP
No onhan se nyt häiritsevämpää Ap tuo sinun käytöksesi, kiukkuisena kuvata surevaa saattoväkeä ja vahtia toisten tunnereaktioita. Ehkä sinulla joku epätyypillinen tapa käsitellä omaa suruasi? Kanavoituu vihaksi?
Häpäisit varmaan itse ne hautajaiset siellä ihan jo pelkällä läsnäolollasi .
Olisko ollut palkattu itkijä entisaikojen tyyliin? Ennen maailmassa oli itkijänaisia, jotka loivat hautajaisiin tunnelmaa.
No hei, ainkaan hän ei nauranut kovaäänisesti. Pilvellä kultareunus jne.
kova vollottaja oli papankin hautajaisissa . kysyn kirkosta poistuessa kukahan sinä olet. selitteli ummet lammet. kehoitin suksimaan vit.. tajusi poistua muuten olisin nyrkillä opastanut pappa ehkä -40 luvulla pannut.
Vierailija kirjoitti:
No onhan se nyt häiritsevämpää Ap tuo sinun käytöksesi, kiukkuisena kuvata surevaa saattoväkeä ja vahtia toisten tunnereaktioita. Ehkä sinulla joku epätyypillinen tapa käsitellä omaa suruasi? Kanavoituu vihaksi?
Mikä keittiöpsykologi sinä oikein olet? Onko sinun sukulaisen hautajaisia tultu sabotoimaan?
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunsin vainajan todella hyvin. Silti hillitsin itseni.
AP
Tulit sitten tänne parkumaan kun joku ei käyttäytynyt kuten halusit? Elä kuten vaadit muilta: harjoita itsehillintää muiden seurassa ml. keskustelupalstat ja itke itseksesi.
Nyt lopetat tuon vonkumisen tai alan kuvata sua ja se kuva menee suoraa nettiin!
Mustalaishautajaisissa romaninainen sanoi "hai, nipistäkää sitä lasta, että saadaan vähän itkua."
Salarakkaita ne vieraat itkijät. Sattuuhan sitä. On niitä luurankoja kaapissa, vaikka yksi onkin arkussa.
Hautajaisiin ei kannata mennä, jos itkeminen kiusaannuttaa.
Ehkä ei edes tuntenut vainajaa, mutta leikki olevansa puolituttu päästäkseen syömään. Onhan niitä mukaanymppääntyviä kuokkavieraita joka paikkaan, missä on tarjolla ilmaisia juomia ja ruokia.