Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eräs vainajan puolituttu vollotti hautajaisissa tehden muiden olon kiusaantuneeksi

Vierailija
15.07.2024 |

Minä, minä, minä. Katsokaa nyt minua. Minun suruni on suurin. Minä, minä, minä. 🙄

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et tiedä hänen elämästään mitään. Hautajaiset voivat nostaa pintaan suuria suruja, niitäkin jotka eivät suoraan liity vainajaan. Oma reaktio voi tulla myös yllätyksenä. Harvoissa tilanteissa saa enää näyttää tunteita, aina pitää olla kuin ei olisikaan. Antaa ihmisten itkeä, jos itkettää! 

Vierailija
2/69 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ihan pahvi? Kyllä kai hautajaisissa saa edes itkeä. Muuallahan sitä kummastellaan.

Oli vaan vainajan puolituttu? Mistä sinä tiedät kunkin ihmisen tunteiden syvyydestä toista ihmistä kohtaan?

Vai olitte te muut vaivautuneita toisen surusta, kylmäsydämistä porukkaa todella!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meitäkin nauratti kun kuolleen tytär tuli paikalle vollaamaan että hänellä ei ole enää isää. Se oli ainut kuka unohti että katkaisi välit lopullisesti 20v sitten.

Vierailija
4/69 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksihän kukaan haluaa mennä puolitutun hautajaisiin? 

Vierailija
5/69 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sille voi mitään jos alkaa itkettää. Itse ainakin itken hautajaisissa, ei sille vaan voi mitään. Vollottaisin silmät päästäni varmaan jonkun puolitutunkin hautajaisissa. 

Vierailija
6/69 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa olla 'puolimielinen'...

Vierailija
7/69 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinä kuvittelet tietäväsi, miten läheinen vainaja hälle oli? Ja mitä se sulle kuuluu?

Saattaa olla vaikka sellainen sala-armuke, kuten veljemme virolaiset sanovat!

Ja olihan Mitteraninkin hautajaisissa hänen molemmat perheensä!u

Vierailija
8/69 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä tyhmiä aloituksia, jonkun suvun asioista.

Vierailija
9/69 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On itkua ja sitten teatraalista vollotusta. Joku itkee kuollutta, joku omaa kuolevaisuuttaan.

Vierailija
10/69 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On itkua ja sitten teatraalista vollotusta. Joku itkee kuollutta, joku omaa kuolevaisuuttaan.

Kaikki nyt  eivät ehkä kuitenkaan ole niin sydämettömän itsekeskeisiä ( ja -riittoisia) kun sinä.

Vierailija
11/69 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ymmärsi edes hävetä.

Vierailija
12/69 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just. Hautajaiset ovat tunteellisia, ja tippa voi tulla linssiin sellaisellekin, joka ei tunne vainajaa ollenkaan. Vastikään erään puolisoni lapsuudenystävän, jonka kanssa olen ystävystynyt puolisoni kautta, isä kuoli. Olin tavannut tämän isän ehkä pari kertaa enkä tuntenut häntä oikeastaan lainkaan. Kun veimme tälle ystävälle osanottokukat, tuli itku ihan vain siksi, että tämän ystävän suru ja menetys oli niin käsinkosketeltavaa. Olisi varmaan pitänyt vain ojentaa kukat ja hymyssä suin rupatella oman elämän iloista?

Vierailija
13/69 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli kyllä ihan uus: hautajaisissa ei saa itkeä. 

Vierailija
14/69 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

'Ymmärtäkää hävetä tunnereaktioitanne ' ei nyt varmaan ole ihan se neuvo jota psykologit suosittelisivat... 

Vierailija
15/69 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin olivat hänet estot kadonneet. Käännyin katsomaan ja videoin häntä, niin teatraalista se oli. Uskomatonta röyhkeyttä.

AP

Vierailija
16/69 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On luonnollista että voi itkeä puolitutun ...Onhan se aika järkyttävää olla kirkossa jossa alttarin edessä on arkku jossa joku makaa.

Vierailija
17/69 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On luonnollista että voi itkeä puolitutun ...Onhan se aika järkyttävää olla kirkossa jossa alttarin edessä on arkku jossa joku makaa.

Tunteitaan voi hallita. Oletko seksuaalisestikin estoton muiden edessä? Meillä on ainakin tapoja kunnioitettu.

AP

Vierailija
18/69 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mahdollisuus on, että asiaan liittyy jotain mitä et tiedä.

Vierailija
19/69 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin olivat hänet estot kadonneet. Käännyin katsomaan ja videoin häntä, niin teatraalista se oli. Uskomatonta röyhkeyttä.

AP

Olet sinä uskomaton idiootti näine satuinesi.

Vierailija
20/69 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi mahdollisuus on, että asiaan liittyy jotain mitä et tiedä.

Tiesin kaiken sukulaisestani. Tuo vollottaja oli hänen elämässään jokin yhden yön surinasussu. Ettäs kehtasikin!

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi