Miltä firmalta kannattaa kokemuksienne mukaan varata Tallinnan risteily?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Estline, se on vaan paras!
Ikinä kuullutkaan.
Ap
Mitä tarkoitat risteilyllä? Että laiva menee aamulla Tallinnaan, seisoo muutaman tunnin satamassa ja sama laiva tulee takaisin? Vai voiko olla reittimatka?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat risteilyllä? Että laiva menee aamulla Tallinnaan, seisoo muutaman tunnin satamassa ja sama laiva tulee takaisin? Vai voiko olla reittimatka?
On siellä satamassa reilut 7h ja juu voi olla.
Ap
Ehkä sulle on parasta soutuvene tai pysy kotona. Olisko Viking Line OK?
No joltain kolmesta risteilyoperaattorista, tuolle matkalle nyt aivan sama, minkä niistä valitsee.
Tallinkin uudet laivat on hienoimpia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kommentoit kuin kusipää? Vaihtoehtoja kun on muitakin kuin Viikkari ja ihan kokemuksia kyselen, kai niissäkin on eronsa.
Ap
Joltain laivayhtiöltä jonka laivat kulkevat sellaisella aikataululla että Tallinnassa oloon jää haluttu aika.
Vierailija kirjoitti:
Tallinkin uudet laivat on hienoimpia.
Noin lyhyellä pyrähdyksellä sillä laivan hienoudella ei ole mitään merkitystä, jollei ole ensimmäistä kertaa laivaan astumassa.
Vierailija kirjoitti:
Sellaista ei ole olemassakaan.
Viimeksi olin Eckeröllä, aiemmin käynyt vastaavan reissun myös Tallink Siljalla. Ei nyt isoa eroa kokemuksessa, samaa kökkimistä ja odottelua laivalla se on, välillä kahvilassa istuen ja välillä kaupoissa kuljeskellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kommentoit kuin kusipää? Vaihtoehtoja kun on muitakin kuin Viikkari ja ihan kokemuksia kyselen, kai niissäkin on eronsa.
Ap
Miksi kyselet kuin kusipää? Ota itse selvää, koska kukaan ei voi tietää mikä sun mielestä on hyvä.
Koska tulen pitkän matkan päästä Helsinkiin, niin sillä jonka aikataulut mätsäävät parhaiten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei enää. Oletko kuullut laivasta nimeltä Estonia?
Olen mennyt Ecerölinellä, Siljalla, Viikkarilla ja Tallinkilla, eikä niissä mielestäni ole mitään eroa. Kaikki on täynnä porukkaa, eikä tarjoiluissakaan ole eroa. Niinpä valitsen aina sen, millä on itseni kannalta paras aikataulu ja hinta.
T. Tällä hetkellä Tallinnassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei enää. Oletko kuullut laivasta nimeltä Estonia?
Olen. Ap oli kyselemässä olemassaolevista yhtiöistä, älykääpiö.