Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen vanhemmat tulee kylään meille täysi hoitoon!! Olen yrittänyt sanoa nätisti, mutta ei auta.

Vierailija
15.07.2024 |

Eli anoppi ja appi ovat 60 vuotiaita, ei mitenkään himovanhoja siis. Ovat fyysisesti terveitä, tulevat meille vain istumaan, istuvat ja odottavat passausta, saattavat istua meillä 3h putkeen ja puhua omista asioistaan, tulevat syömään eivätkä auta missään. Ei edes pöydän kattauksessa.

Pyysin mummoa tai pappaa katsomaan koiria pihalla ja kutsumaan ne sisälle niin anoppi tokaisi, että ei me jakseta, me ollaan vanhoja ja rainaisia, eikös joku lapsista voisi käydä, niin sitten kävikin.

Pyysin pöytää laittaessa anoppia auttamaan kattauksessa niin hän sanoi, että nyt sokerit niin alhaalla, että ei jaksa muuta, kuin odottaa ruokaa tässä istualtaan, appi taas vetosi selkäänsä.

Olen puhunut tästä kahden miehen kanssa eikä hän näe ongelmaa tai puhu heille, mies on myös passattavana. Isovanhemmat ei edes katso lapsia vaan istuvat vain sohvalla tai milloin missäkin, joskus vaihtavat sanan tai kaksi.

Minusta on todella alkanut tuntua siltä, että tulevat tänne kylään, kun eivät itse "jaksa" tehdä mitään.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoa raikasta vettä,eihän sinun tartte passata.

Vierailija
42/53 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ens kerralla kun tulevat teet ruokaa vain omalle perheelle, pyydät vain lapsesi ja miehesi syömään, jos muuten eivät tajua tilaa jotain grillimättöä tai pizzaa vain teille, ei appivanhemmille, ei ne nälkään kuole kun ilmeisesti osaavat hankkia itsekin ruokaa 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sama ap joka kirjoitti toisen avauksen, siitä miten miniä vaan bailaa ja anoppiparka joutuu hoitamaan pojan perheen lapsia. 

Aloitus oli samantyylinen ja melko pitkä. 

Vierailija
44/53 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä tee ruokaa niille. Lähde vaikka jonnekkin siksi aikaa ei sinun ole pakko ketään palvella.

Vierailija
45/53 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis appivanhemmat vierailee 3 tuntia kerrallaan ja yhteensa 6 tai 12 tuntia viikottain? Eli kahdesta neljaan kertaan viikossa? No onhan toi jo liikaa. Kerran viikossa 3 tuntia olisi kohtuullista. Kayvat teilla ilmaiseksi syomassa ilmeisesti. Halvempaa kuin ravintolassa ja poytaan tarjoilu.

Seuraavan kerran kun ilmestyvat paikalle niin a) kehita kauhea noidannuoli joka kaataa sinut voivottelemaan sankyyn, b) mene vessaan ja tee puoli tuntia oksennusaania ja sano synkkana etta no nyt se norovirus iski, en voi kasitella mitaan ruokia c)tartu imurin varteen ja imuroi mielenosoituksellisesti kolistellen ainakin tunti ja sitten istut alas ja voihkit marttyyrin ilmein kuinka joka paikkaan sattuu, d) katso puhelintasi ja kiljaise "herran jestas, nyt on juostava" ja haivy salamana omille teillesi pariksi tunniksi. Missaan tapauksessa ala tee elettakaan alkaaksesi ruokkia noita laiskoja lokkeja. Mies voi passata omat vanhempansa.

Vierailija
46/53 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
47/53 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
48/53 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
49/53 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
50/53 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis appivanhemmat vierailee 3 tuntia kerrallaan ja yhteensa 6 tai 12 tuntia viikottain? Eli kahdesta neljaan kertaan viikossa? No onhan toi jo liikaa. Kerran viikossa 3 tuntia olisi kohtuullista. Kayvat teilla ilmaiseksi syomassa ilmeisesti. Halvempaa kuin ravintolassa ja poytaan tarjoilu.

Seuraavan kerran kun ilmestyvat paikalle niin a) kehita kauhea noidannuoli joka kaataa sinut voivottelemaan sankyyn, b) mene vessaan ja tee puoli tuntia oksennusaania ja sano synkkana etta no nyt se norovirus iski, en voi kasitella mitaan ruokia c)tartu imurin varteen ja imuroi mielenosoituksellisesti kolistellen ainakin tunti ja sitten istut alas ja voihkit marttyyrin ilmein kuinka joka paikkaan sattuu, d) katso puhelintasi ja kiljaise "herran jestas, nyt on juostava" ja haivy salamana omille teillesi pariksi tunniksi. Missaan tapauksessa ala tee elettakaan alkaaksesi ruokkia noita laiskoja lokkeja. Mies voi passata omat vanhempansa.

Olet päästäsi sairas!

Vierailija
51/53 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko noin vaikeaa olla vieraanvarainen vähän aikaa? Kyllä mä ihan omasta tahdostani huolehdin omista tai miehen vanhemmista, kun tulevat käymään. Ei kukaan mene kylään töihin.

Ei tietenkään, mutta viettävät meillä aikaa viikossa noin 6-12h per viikko.

Ap

Olin tulossa kirjoittamaan, että kyllähän sitä yhden 3 tuntia jaksaa passata, mutta tää vastaus muutti vähän tilannetta. En jaksaisi noin monta kertaa viikossa edes omia vanhemmpiani...

Vierailija
52/53 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko noin vaikeaa olla vieraanvarainen vähän aikaa? Kyllä mä ihan omasta tahdostani huolehdin omista tai miehen vanhemmista, kun tulevat käymään. Ei kukaan mene kylään töihin.

Ei tietenkään, mutta viettävät meillä aikaa viikossa noin 6-12h per viikko.

Ap

Ha-aloituksessa kirjoitit , että 3 tuntia . Nyt se on sitten joka viikko 6-12h. Koeta päättää mitä keksit.

3 tuntia kerrallaan, vähintään 2 kertaa viikossa

Vierailija
53/53 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun appivanhempani tulivat ilmoittamatta notkumaan tuntitolkulla meille. Siis aamulla anivarhain oven takana ja vaivoin sai ulos ennen iltaysiä.

He ei koskaan ymmärtäneet, että kaikki maailman ihmiset eivät elä jotain ma-pe 8-16 ja la-su vapaat -rytmiä.

Tai tajunneet että olimme saattaneet sopia jotain viikonlopuiksi.

Käsittämättömän raivostuttavaa kun itse tein kotona töitä ja deadline painoi päälle ja nämä ilmestyy meuhkaamaan.

Aina oli lopulta pakko lähteä tutun työhuoneelle tai kirjastoon pakoon että sai jotain tehtyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi