Miehen vanhemmat tulee kylään meille täysi hoitoon!! Olen yrittänyt sanoa nätisti, mutta ei auta.
Eli anoppi ja appi ovat 60 vuotiaita, ei mitenkään himovanhoja siis. Ovat fyysisesti terveitä, tulevat meille vain istumaan, istuvat ja odottavat passausta, saattavat istua meillä 3h putkeen ja puhua omista asioistaan, tulevat syömään eivätkä auta missään. Ei edes pöydän kattauksessa.
Pyysin mummoa tai pappaa katsomaan koiria pihalla ja kutsumaan ne sisälle niin anoppi tokaisi, että ei me jakseta, me ollaan vanhoja ja rainaisia, eikös joku lapsista voisi käydä, niin sitten kävikin.
Pyysin pöytää laittaessa anoppia auttamaan kattauksessa niin hän sanoi, että nyt sokerit niin alhaalla, että ei jaksa muuta, kuin odottaa ruokaa tässä istualtaan, appi taas vetosi selkäänsä.
Olen puhunut tästä kahden miehen kanssa eikä hän näe ongelmaa tai puhu heille, mies on myös passattavana. Isovanhemmat ei edes katso lapsia vaan istuvat vain sohvalla tai milloin missäkin, joskus vaihtavat sanan tai kaksi.
Minusta on todella alkanut tuntua siltä, että tulevat tänne kylään, kun eivät itse "jaksa" tehdä mitään.
Kommentit (53)
Onko noin vaikeaa olla vieraanvarainen vähän aikaa? Kyllä mä ihan omasta tahdostani huolehdin omista tai miehen vanhemmista, kun tulevat käymään. Ei kukaan mene kylään töihin.
Miksi katselet tuollaista? Selkeästi käyttävät teitä vain hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Onko noin vaikeaa olla vieraanvarainen vähän aikaa? Kyllä mä ihan omasta tahdostani huolehdin omista tai miehen vanhemmista, kun tulevat käymään. Ei kukaan mene kylään töihin.
Ei tietenkään, mutta viettävät meillä aikaa viikossa noin 6-12h per viikko.
Ap
Miehes on ilmeisesti yhtä raihnainen laiska mielikuvituspaska kuin mielikuvitusappivanhemmat.
Ilmoitettu typeränä spämminä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Oot nainu ittes jonkin tuppukylän valko r o s k a sukuun 😂
Ota ero. Muuta kaupunkiin.
Pitääkö vieraiden tiskata ja siivota. He ovat kylässä. Jos et 3h kestä niin miten kestät normi arkeakaan? Vieraanvaraisuus on tapa jota itsekkin noudatan, lapsuudessa jo mummoni opetti.
Aiwan, Pasi, ja sinä olet bottom.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Okei, sitten ei luultavasti oikein auta muu kuin nostaa kissa pöydälle anopin ja appiukon kanssa suoraan, jos kerran miehesi ei suostu sitä tekemään. Tai sitten vaan lakkaat passaamasta heitä ja itsekin vaan röhnötät, kun tulevat käymään :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Etkö osaa sanoa appivanhemmille välillä että on muuta menoa. Typerää valittaa.
Täysihoito on jos ollaan vaikka vuorokausi. Kolme tuntia on kylässä käymistä. Jopa tahditonta mennä miniän kaapeille ja ruveta huushollaamaan.
Se on täysihoitoa kun näin kesäisin nelihenkinen perhe tulee viikoksi mummolaan odottaen kaiken valmiina ja illat omilla teillään tutuillaan ja baareissa ja mummo katsoo lapset.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö vieraiden tiskata ja siivota. He ovat kylässä. Jos et 3h kestä niin miten kestät normi arkeakaan? Vieraanvaraisuus on tapa jota itsekkin noudatan, lapsuudessa jo mummoni opetti.
Ei ap sellaisesta mainitse vaan juurikin ihan pienistä KOHTELIAISTA teoista, joita vierailta voi odottaa.
Minulla on just tuollaiset appivanhemmat jotka vain istua kököttää ja leuat jauhaa kritiiikkiä ja arvostelua ja neuvoa ja ohjetta, mutta tosiaan edes sitä omaa kuppia eivät saa tuotua keittiöön.
Anna appivanhemmille 800 gramman karuski vasut ja sano, että syökää tästä. Ja jos eivät sillä ymmärrä häipyä, tarjoa hyydekakkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ap sellaisesta mainitse vaan juurikin ihan pienistä KOHTELIAISTA teoista, joita vierailta voi odottaa.
Minulla on just tuollaiset appivanhemmat jotka vain istua kököttää ja leuat jauhaa kritiiikkiä ja arvostelua ja neuvoa ja ohjetta, mutta tosiaan edes sitä omaa kuppia eivät saa tuotua keittiöön.
Kuka haluaa vieraiden sotkevan keittiötään tuomalla astioita sinne tänne? ei kylässä juoksennella pitkin asuntoa ja tutkita vaan siinä mihin on pyydetty istumaan.
Eli melkein joka päivä siis tunkevat kylään. Ovatko aina käyneet noin usein? Kuinka monta vuotta he ovat olleet sinun anoppisi ja appesi? Ilmeisesti aika kauan, koska ovat lastesi mummo ja pappa. Lapsennekin sen ikäisiä, että osaavat jo koiria ulkoiluttaa. Ihan vauvaikäisiltä se ei onnistu.
Jos ei nätisti sanominen auta, sano rumasti.
Lähde vaikka pitkälle kävelylenkille, kun he tulevat.
Miehelle 12-pack kaljaa. Naiselle? Jotain rihkamaa.
😂