Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mikä tuossa Trumpin nyrkkikuvassa nyt on niin "legendaarista"?

Vierailija
15.07.2024 |

Kuva on toki hyvin onnistunut ja ajoitettu, mutta mielestäni siinä ei ole ainesta "legendaarisuuteen".

Jos Trump olisi joutunut kohteeksi puolustaessaan amerikkalaista demokratiaa, olisi kuva ollut tehokkaampi.

Mutta kun Trump on tehnyt kaikkensa, että hän hajottaisi kansaa ja heikentäisi demokratiaa.

Mielestäni kuva on hieno, mutta ei vetoa tunteisiin. Syistä, jotka lukee tuossa ylhäällä.

On uskomatonta, jos ihmiset unohtaa kaikki sen puheet ja huumaantuu yhden kuvan takia. Sitä kutsutaan typeryydeksi.

Kai siellä jenkeissä nyt joitakin järkeviäkin on jäljellä? 

Kommentit (204)

Vierailija
201/204 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
202/204 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyylikäs kuva. Vetoaa varmasti äänestäjiin. En pidä Trumpista, mutta en voi kiistää kuvan toimivuutta imagon edistäjänä 

Ja kuten aina, hyvin harhaanjohtava kuva joka kontekstistaan irroitettuna pistetään kertomaan ihan toisenlaista tarinaa kuin mikä tilanne oli.

Ja tilannehan oli se, että tää oranssi plösö oli siellä turvamiesten suojaamana mutta päätti pistää päänsä esiin sieltä keskeltä jostain syystä ja rupesi haahuilemaan että missä mun kengät on. Ja sitten nosti nyrkin pystyyn kun luuli kait hetken olevansa sellaisessa tilaisuudessa ennen kuin turvamiehet raahasi sen pois lavalta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/204 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap ei vieläkään tajua..nämä jatkuvat älyttömät syytökset Trumppia kohtaan johtaa näihin vasemmiston väkivaltatekoihin..lopettakaa siis jo. Trump on ollut jo kerran presidentti eikä mitään pahaa tapahtunut joten lepo jo. 

Taas yksi öyhöttäjä, joka ei tiedä politiikasta tai historiasta mitään. Trump ajoi maansa melkoiseen kaaokseen. 

Ihmetyttää tämä pervopersujen aivoton tumpin palvonta - onko se joku lääkityksen puute vai mitä?

Olen tuo sinun "öyhöttäjäsi". En ole äänestänyt persuja ja olen sentään saanut äänestää jo 20 vuotta. 

En myöskään palvo Trumppia. Minusta kumpikaan ehdokas ei ole hyvä. 

Lääkkeitä en ole syönyt, siinä olet oikeassa. Mutta en ole syönyt niitä siksi kun minulla ei ole mielenterveysongelmia. Ymmärrän toki ett

Olet moskovanspämmijä joten et tietenkään äänestä persuja vaan puttesetää. Eikä tuo ollut oletus. 

Vierailija
204/204 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se joku musta mieskin, joku martti kuningas heristelly nyrkkiä, ampuhan ne senkin. Että ei pitäs nyrkkiä näytellä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme