Mitä nää hajusteettomuuspakottajat oikein on??
Mun elämään erilaiset tuoksut tuo valtavasti iloa enkä aio niiden käyttöä lopettaa sen takia, että jollekin saattaa tulla oireita.
Kommentit (268)
Hajusteongelmaiset voivat pysyä mahdollisimman kaukana, käyttää vaikka maskia tai kaasunaamaria (tai mikä vaan sattuu rauhoittamaan sitä mieltä eniten). Hajuja on maailma pullollaan.
Muiden huomioon ottamisen kyky on suoraan yhteydessä älykkyysosamäärään.
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi minä, minä tyyppi.
Niinpä. Hajusteettomuutta vaativat on minustakin itsekkäitä.
Ap
Pieni osa heistä on aidosti yliherkkiä, loput vain itsekeskeisiä hysteerikkoja joilla on valtava tarve kontrolloida muita.
Ne on niitä samoja ketkä kertoo sulle mitä sun pitää ajatella ja sanoa mistäkin. Muuten oot väärämielinen jne
Kunhan jätätte hajusteet pois mennessänne lääkärille.
Vierailija kirjoitti:
Hajusteongelmaiset voivat pysyä mahdollisimman kaukana, käyttää vaikka maskia tai kaasunaamaria (tai mikä vaan sattuu rauhoittamaan sitä mieltä eniten). Hajuja on maailma pullollaan.
Hajut on periaatteessa ihan jees. Siis luonnoliset, kuten hiki paska tms. Mutta kemikaalit tahtoo vähän ahdistaa.
Viikottain tapaan asiakasta jolla on tietty voimakas hajuste, joka aiheuttaa päänsäryn joka kerta. Joudun huomioimaan tämän ajanvarauksessa, koska tilaa on pakko tuulettaa sen jälkeen ennen seuraavaa asiakasta, ja siitä huolimatta lähden töistä kotiin päänsäryn kera. En ole keksinyt, miten tästä loukkaamatta sanoisi, joten en ole sanonut, mutta ei tämä nyt näinkään ihan reilulta tunnu. Lapset saa kerran viikossa loppuillan kestävän pääkivun vuoksi vähän pinnakireän äidin kotiin, ja itse räpiköin usein puolet työpäivästä säryn kanssa. Mut onhan se laventeli nyt niiiiiiiiinn ihana ja rentouttava tuoksu.
Minä en käytä hajusteita, mutta ei minua hajusteiden kohtuukäyttäjät häiritse.
Kamalimpia ovat he, jotka haisevat samanaikaisesti ainakin 7:lle eri tavalla hajustetulle tuotteelle. (Pyykinpesuaine, huuhteluaine, shampoo, hoitoaine, suihkugeeli, deodorantti ja joku hiusten muotoilutuote.) Ja näiden lisäksi mahdollisesti vielä joku eue le kissanpissa.
Ne hajupilvien ympäröivät ihmiset ei tajua, että pahimmista siitepölyoireista kärsivät ovat usein myös noiden hajusteiden kanssa vaarassa tukehtua. Eikä ole tuulesta temmattu juttu. Mulla ei ole allergioita, mutta mun henki salpaantuu , kun jollain on lähellä valtavasti hajusteita. Ei aiemmin ollut, mutta reilun vuoden ajan on ollut näin.
Mutta kun minäminä-tyypit lehahtaa paikalle, muut on vain hänelle häiriötekijöitä. Elämä pyörii sen oman navan ympärillä.
Tunnen myös kemikaaliyliherkkiä ihmisiä. Monet muutkin hajut saavat heidät oireilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä mieltä tarvitse rauhoittaa, jos saan astmakohtauksen sinun tököttiesi takia. Riittää, että saan rauhoitettua keuhkoputken kouristelut. Allergiat voivat johtaa jopa kuolemaan.
Vierailija kirjoitti:
Ne hajupilvien ympäröivät ihmiset ei tajua, että pahimmista siitepölyoireista kärsivät ovat usein myös noiden hajusteiden kanssa vaarassa tukehtua. Eikä ole tuulesta temmattu juttu. Mulla ei ole allergioita, mutta mun henki salpaantuu , kun jollain on lähellä valtavasti hajusteita. Ei aiemmin ollut, mutta reilun vuoden ajan on ollut näin.
Mutta kun minäminä-tyypit lehahtaa paikalle, muut on vain hänelle häiriötekijöitä. Elämä pyörii sen oman navan ympärillä.
Tunnen myös kemikaaliyliherkkiä ihmisiä. Monet muutkin hajut saavat heidät oireilemaan.
Onpa jännä, minulla on vaikea siitepölyallergia, oireilen koko kesän lääkityynäkin, mutten mä hajusteista mitään oireita saa. Ehkäpä siksi, kun ne ei mua häiritse. Nämä oireilijathan on niitä jotka eivät PIDÄ jostain tuoksusta
Vierailija kirjoitti:
Nuo hajustehysteerikot on mielipuolia.
Sairaus tuollainen on, mutta vain mielisairaus.
Mitä hysteriaa on, että henki salpaantuu ja meinaa tukehtua? Hajusteita voi käyttää kohtuullisesti. Ei sitä puolta purkkia tarvi suitsuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Viikottain tapaan asiakasta jolla on tietty voimakas hajuste, joka aiheuttaa päänsäryn joka kerta. Joudun huomioimaan tämän ajanvarauksessa, koska tilaa on pakko tuulettaa sen jälkeen ennen seuraavaa asiakasta, ja siitä huolimatta lähden töistä kotiin päänsäryn kera. En ole keksinyt, miten tästä loukkaamatta sanoisi, joten en ole sanonut, mutta ei tämä nyt näinkään ihan reilulta tunnu. Lapset saa kerran viikossa loppuillan kestävän pääkivun vuoksi vähän pinnakireän äidin kotiin, ja itse räpiköin usein puolet työpäivästä säryn kanssa. Mut onhan se laventeli nyt niiiiiiiiinn ihana ja rentouttava tuoksu.
Pidä tapaamisen ajan ikkunaa auki olipa kesä tai talvi.
He haluaa että enemmistö menee vähemmistön mielen mukaan koska he kuuluvat siihen vähemmistöön. Se ei päde kuin vain niissä asioissa missä he itse ovat vähemmistössä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi minä, minä tyyppi.
Niinpä. Hajusteettomuutta vaativat on minustakin itsekkäitä.
Ap
Hajusteet eivät ole välttämättömiä, varsinkaan yleisillä paikoilla. Happi on. Jos en saa hengitettyä sinun tuoksujesi takia, olen itsekäs?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa jännä, minulla on vaikea siitepölyallergia, oireilen koko kesän lääkityynäkin, mutten mä hajusteista mitään oireita saa. Ehkäpä siksi, kun ne ei mua häiritse. Nämä oireilijathan on niitä jotka eivät PIDÄ jostain tuoksusta
Minä pitäisin monestakin tuoksusta, mutta kun minun keuhkot ei pidä. Ensin lähtee ääni ja alkaa yskittää, sitten menee keuhkoputket tukkoon. Ei kuule tunnu oikein mukavalle.
Itsekäs pazka siellä. 🖕