Minäpä olen istunut kerran Kirkan vieressä..
Kommentit (21)
ja se antoi mun äidille 20 mk rahaa, laittoi vaan äidin taskuun, mutta se oli toinen kerta se.
äiti sanoi että monia julkkuja hän on tavannut mutta se oli yksi mielyttävimmistä.
Olen kyllä tavannut hänet muutaman muunkin kerran, mutta eipä tuo millään lailla hetkauta elämääni mihinkään suuntaan. Olen tavannut paljon muitakin julkkiksia entisessä työssäni, mutta jotenkin en oikein jaksa syttyä näistä julkkis-aloituksista.
ihan oikeasti pidin hänen persoonastaan ja tekemästään musiikista. Kirka oli mielestäni yksi Suomen suurimpia musiikki-ihmisiä.
Mun mies ei huutas kelleen mitään, ei edes spurkulle tai edes sun miehellesi, koska hän on OIKEA mies eikä sen tarvii todistella sitä kellekkään.
edesmenneen julkun kanssa (en Kirkan) mutta kyllä minä arvostan toisia heistä, toisia taas en..
-ap.
se ei kyllä tainnu kuulla, kun oli aika kaukana:) ja mun isä tapas sen melkein joka joulu hautausmaalla, kun veivät yhtäaikaa kynttilöitä:)
Mä menin ihan kipsiin ja kaadoin vahingossa tuhkiksen.
Vaikka olinkin sillon alaikäinen.
Hesassa. Siinä nosti rahojaan ja yllätyin siitä, kuinka lyhyt hän oli.
Mä näin aina pienempänä kirkan, kun se oli lenkillä. Hymyili aina vastaantuleville :)
Vierailija kirjoitti:
Mä näin aina pienempänä kirkan, kun se oli lenkillä. Hymyili aina vastaantuleville :)
Miksi kommentoit näin vanhaa keskustelua?
Minulleppa on Kirka sanonut, että on jännä, kun keikoilla on myös nuoria faneja. Että ikähaitari näköjään laidasta laitaan.
Minäpä olen ehkä kerran nähnyt Kirkan kadulla, mutta en muista ihan varmaksi onko niin tapahtunut vai ei.
Kirka oli kyllä karismaattinen. Ja oi ne upeat siniset silmät.
Minunpa isä on istunut Irwin Goodmanin kanssa samassa pöydässä.
Olen asunut Helsingissä lähes 11 vuotta ja hän on ainoa julkkis, kenet olen siellä nähnyt.