Bianca Sensori pientäkin pienemmissä bikineissä. Kaikki miehet tuijottaa.
Kommentit (37)
Toihan on melkein kuin kopio Kim Karpaasianista paitsi vielä isommat hinkit
"Miehet tykkää luonnollisista naisista"...
Kaikki muut miehet paitsi tuo silmälasipäinen. 🤓
Parittaja taluttaa maksullista ympäri kaupunkia.
Eikö tuota voi viedä hoitoon, eihän ihminen voi kulkea kadulla alusvaatteissa
Mitä naiset näkee tuossa miehessä? Sillä on varmaan helvetin hyvät sänkytaidot+helvetin iso "se"+helvetin antelias lompakko, ulkonäköä ei ainakaan ole.
Lyhyt, pönäkoityvä musta ukko, joka ei saa edes luomua oikeaa kaunotarta, vaan näitä läpeensä tunaroituja keinoakkoja nolo.
Vierailija kirjoitti:
Mitä naiset näkee tuossa miehessä? Sillä on varmaan helvetin hyvät sänkytaidot+helvetin iso "se"+helvetin antelias lompakko, ulkonäköä ei ainakaan ole.
Hällä on mikropen.is., siksi aina paljon peitettä ja vaatetta itsellään.
Miksi tuo Akka saa kulkea perse paljaana jokapaikassa? Itse heittäisin ulos yleisiltä paikalta - epähygienistäkin.
Noloa; aikuinen nainen, että viitsiikin 🙄. Tekee itsensä ihan naurunalaiseksi.
Mulla on tuollaiset alusboxerit hieman liian läpikuultavan mekon alle, samassa värissä ja mustanakin pellavamekon alle josta kuultaa liikaa läpi. En minä niitä kyllä ihan sellaisenaan ulkona käyttäisi..
Vierailija kirjoitti:
Ketä se on? Sensori??
Kim Kardashianin exän nyxä.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt, pönäkoityvä musta ukko, joka ei saa edes luomua oikeaa kaunotarta, vaan näitä läpeensä tunaroituja keinoakkoja nolo.
On tuolla kumminkin luonnostaan pitkät raajat, kapea vyötärö, pitkä kaula, kapeat kasvot, korkeat poskipäät ym. Tissit ja huulet ei näytä omilta.
Liian isot tissit.