Voiko yli 50 vuotias nainen ja 18 vuotias poika olla hyviä ystäviä?
Mitä ajattelet? Voiko heillä olla mitään yhteistä puheenaihetta ym?
Kommentit (24)
Noita tuin ikäisiä oppipoikia on töissä paljonkin.
Olen kolmen jo täysi-ikäisen lapsen äiti. Toimin siivoojana suuressa tehtaassa kahdella osastolla.
Siellä niitä arkoja ja epävarmoja, vasta ammattikoulusta valmistuneita poikia löytyy.
Otan heidät siipieni suojaan. Olen ystävällinen, opastan pukukaapit, suihkut, ja muut.
Vinkkaan myös, että jos tuo tai tuo vanhempi työntekijä sanoo sulle pahasti, älä välitä. se on samanlainen kaikille. Ja muuta vastaavaa.
Näin yritän helpottaa ja nopeuttaa heidän sopeutumistaan uuteen paikkaan.
Muistan mitä oma poikani kertoi, kun hän meni ensimmäiseen työpaikkaan. Jo yksi ystävällinen ihminen siellä, saa kevyemmän olon.
Vierailija kirjoitti:
Jos minulla olisi 18-vuotiaana ollut viisikymppinen naiskaveri, niin vain yhden käyttötavan olisin hänelle keksinyt. Olisin "viilannut" ja "höylännyt" niin maanperusteellisesti!
Te palstapervot ette taida liiemmin päästä "viilailemaan" ja "höyläilemään" yhtään ketään iästä riippumatta.
Minulla oli ystävänä nuori mies, joka tosin oli tuntenut koko ikänsä olevansa tyttö. Olin silloin 55v. täti ja hän 18v. Siinä me mun olkkarissa vietettiin aikaa, joskus saatoin itse ottaa kaljaa ja hän ompeli pitsejä. Sanoinkin hälle, et eikö meidän pitäisi olla toisinpäin😁. Kivat muistot jäi. Suvaitsevuutta kehiin kaikille.
Voi olla esim. harrastuskaveri. Nuorin mitä on ollut, oli 12. Tosin tyttö, mutta sukupuolella ei ole merkitystä. Lapsena näkisin 18-v pojankin.