Voiko yli 50 vuotias nainen ja 18 vuotias poika olla hyviä ystäviä?
Mitä ajattelet? Voiko heillä olla mitään yhteistä puheenaihetta ym?
Kommentit (24)
Miksi ei? Minä olen aina pärjännyt hyvin nuorten kanssa ja kyllä niitä puheenaiheita riittää ellei ole joku tiukkapipo, mikä puhuu vaan uskonnosta.
Kyllä 50v puuma pystyy opettamaan 18v pojalle monta temppua 😘
Ystävyydelle on omat sääntönsä ja ne kannattaa käydä tarkastamassa aika ajoin vauvafoorumilta. Jämpti.
Voi olla, miksei voisi? Riippuu niin siitä naisesta kuin siitä pojastakin, mitä harrastavat tms.
Oikein hyvin pystyy. Silloin seksuaaliset jännitteet ei pilaa enää ystävyyttä.
Opetat pojalle kestävyyttä, että pärjää hyvin tyttöjen kanssa. Yksi hyvä tapa on, että ennen kuin poika menee treffeille, otat suihin loppuun asti ja poika on erityisen herkkä, niin naitte vielä sen päälle. Sitten poika pystyy panemaan tyttöä ilman pelkoa ennenaikaisesta laukeamisesta
Pidät pojalle ensin luennon ja sitten harjoittelette käytännössä, niin pojasta tulee kaupungin tavoitelluin poikamies
Voi, jos on jotain yhteistä, esim. harrastus. Mitä annettavaa 18-vuotiaalla on viisikymppiselle, siis ystävyydessä? Elävät eri elämänvaiheissa.
Voivat olla ystäviä ja nainen voi olla pojalle äitihahmo johon tukeutua.
Vierailija kirjoitti:
Pidät pojalle ensin luennon ja sitten harjoittelette käytännössä, niin pojasta tulee kaupungin tavoitelluin poikamies
Minusta tuo on womansplainingia, että selittää jotain sormitekniikoita, joista moni nainen ei välitä ollenkaan. Mitäs sitten kun temppu ei kiinnostakaan kumppania?
Mulla oli 19-vuotiaana hyvä ystävä, naimisissa oleva, 52v-nainen. Tutuistuimme, kun olin sivarissa päiväkodissa. Kävimme kaljalla, teatterissa, keikalla - hyvä tasavertainen suhde.
Jos minulla olisi 18-vuotiaana ollut viisikymppinen naiskaveri, niin vain yhden käyttötavan olisin hänelle keksinyt. Olisin "viilannut" ja "höylännyt" niin maanperusteellisesti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo on womansplainingia, että selittää jotain sormitekniikoita, joista moni nainen ei välitä ollenkaan. Mitäs sitten kun temppu ei kiinnostakaan kumppania?
Noinko iso se naisen värkki on? Ja valmiiksi siemeniä täynnä?
Mulla oli viime viikolla 37-vuotias ystävä pari vuorokautta ja ihan mökkinaapurina koko viikon. Olen 61-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli viime viikolla 37-vuotias ystävä pari vuorokautta ja ihan mökkinaapurina koko viikon. Olen 61-vuotias.
Otitko suihin?
Mahtaako tuo vesimelooni olla hyvä idea? Aika vetinen. Sen kanssa ehkä suuhun ottaminen ja syöminen on parempaa.
Voi, jos kurppa ottaa suihin keventääkseen paineita.
Voivat, ja enemmänkin. Vauva.fi:tä lukiessani olen havainnut, että suurimmalla osalla voimaantuneista mammoista on järjestään ainakin 30 vuotta nuoremmat poikaystävät.
Voi olla. Ja hyvä jos sellaisia ystävyyssuhteita löytyy.