Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko yli 50 vuotias nainen ja 18 vuotias poika olla hyviä ystäviä?

Vierailija
15.07.2024 |

Mitä ajattelet? Voiko heillä olla mitään yhteistä puheenaihetta ym?  

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla. Ja hyvä jos sellaisia ystävyyssuhteita löytyy.

Vierailija
2/24 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei? Minä olen aina pärjännyt hyvin nuorten kanssa ja kyllä niitä puheenaiheita riittää ellei ole joku tiukkapipo, mikä puhuu vaan uskonnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 50v puuma pystyy opettamaan 18v pojalle monta temppua 😘

Vierailija
4/24 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävyydelle on omat sääntönsä ja ne kannattaa käydä tarkastamassa aika ajoin vauvafoorumilta. Jämpti.

Vierailija
5/24 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, miksei voisi? Riippuu niin siitä naisesta kuin siitä pojastakin, mitä harrastavat tms.

Vierailija
6/24 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvin pystyy. Silloin seksuaaliset jännitteet ei pilaa enää ystävyyttä. 

Vierailija
7/24 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetat pojalle kestävyyttä, että pärjää hyvin tyttöjen kanssa. Yksi hyvä tapa on, että ennen kuin poika menee treffeille, otat suihin loppuun asti ja poika on erityisen herkkä, niin naitte vielä sen päälle. Sitten poika pystyy panemaan tyttöä ilman pelkoa ennenaikaisesta laukeamisesta 

Vierailija
8/24 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidät pojalle ensin luennon ja sitten harjoittelette käytännössä, niin pojasta tulee kaupungin tavoitelluin poikamies

Vierailija
9/24 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, jos on jotain yhteistä, esim. harrastus. Mitä annettavaa 18-vuotiaalla on viisikymppiselle, siis ystävyydessä? Elävät eri elämänvaiheissa.

Vierailija
10/24 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivat olla ystäviä ja nainen voi olla pojalle äitihahmo johon tukeutua.

Vierailija
11/24 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidät pojalle ensin luennon ja sitten harjoittelette käytännössä, niin pojasta tulee kaupungin tavoitelluin poikamies

Minusta tuo on womansplainingia, että selittää jotain sormitekniikoita, joista moni nainen ei välitä ollenkaan. Mitäs sitten kun temppu ei kiinnostakaan kumppania?

Vierailija
12/24 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
13/24 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 19-vuotiaana hyvä ystävä, naimisissa  oleva, 52v-nainen. Tutuistuimme, kun olin sivarissa päiväkodissa. Kävimme kaljalla, teatterissa, keikalla - hyvä tasavertainen suhde.

Vierailija
14/24 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla olisi 18-vuotiaana ollut viisikymppinen naiskaveri, niin vain yhden käyttötavan olisin hänelle keksinyt. Olisin "viilannut" ja "höylännyt" niin maanperusteellisesti!

Vierailija
15/24 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo on womansplainingia, että selittää jotain sormitekniikoita, joista moni nainen ei välitä ollenkaan. Mitäs sitten kun temppu ei kiinnostakaan kumppania?

Noinko iso se naisen värkki on? Ja valmiiksi siemeniä täynnä?

Vierailija
16/24 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli viime viikolla 37-vuotias ystävä pari vuorokautta ja ihan mökkinaapurina koko viikon. Olen 61-vuotias.

Vierailija
17/24 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli viime viikolla 37-vuotias ystävä pari vuorokautta ja ihan mökkinaapurina koko viikon. Olen 61-vuotias.

Otitko suihin?

Vierailija
18/24 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako tuo vesimelooni olla hyvä idea? Aika vetinen. Sen kanssa ehkä suuhun ottaminen ja syöminen on parempaa.

Vierailija
19/24 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, jos kurppa ottaa suihin keventääkseen paineita.

Vierailija
20/24 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivat, ja enemmänkin. Vauva.fi:tä lukiessani olen havainnut, että suurimmalla osalla voimaantuneista mammoista on järjestään ainakin 30 vuotta nuoremmat poikaystävät. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme