Sinä nuori millaiset vanhemmat kollegat ovat hyviä työtovereita? Millainen vanhempi kollega
Kommentit (15)
Yksi kertoi pelkästään limaisia vitsejä +55v mies
Toinen sanoi firman virkistyspäivillä että nussis mua jos ei just sillä hetkellä olis paskahätä
Kolmas joku 25 vastavalmistunut inssi istui konttori tuolissa, ei peitellyt erektiotaan pieruverkkareissa vaan levitteli jalkojaan ja näytteli poskellaan sellaista suihinottoliikettä.
Vastaukseni:
Muunlaisia kuin nämä, kiitos.
N21
Normaali ihminen, joka tekee työnsä, auttaa kollegoita ja pyytää itsekin apua kollegoilta, on luotettava ja luottaa kollegaan. Hyvät käytöstavat ja ystävällisyys kaikkia kohtaan. Ei ole alkkis tai muu päihdeongelmainen.
Mukava ja hyvin käyttäytyvä, joka auttaa pyydettäessä.
Vierailija kirjoitti:
Mukava ja hyvin käyttäytyvä, joka auttaa pyydettäessä.
Tämä. Ei päsmäröi
Hyvä seniorikollega on asiantunteva, eli hänen substanssiosaaminen on korkealla&päivitetty. Hän jakaa mielellään osaamistaan, hiljaista tietoa ja omaa sosiaalisia taitoja sen verran, että tekee sen hienovaraisesti ja nuorempaa/kokemattomampaa/osaamattomampaa kunnioittaen. Sillä tavalla, että toiselle jää olo, että tuolta haluan kysyä/keskustella asiasta X uudelleenkin.
Jos on erinomaiset työelämätaidot & vakaa psyyke niin vanhempi kollega voi luoda hektisiin hetkiin kokemuksella rauhallisuutta ja turvallisuutta.
Hyvä vanhempi kollega näkee nuoremman työntekijän arvon, eikä koe häntä uhkana. Työelämän myrskyistä hätkähtämätön vanhempi kollega voi tuoda työporukkaan iloa, huumoria ja keveyttä; hän ymmärtää jo että töitä tässä vaan tehdään.
Ei päsmäröi ja on vielä joku pilkahdus elämäniloa tallella, tai ei ainakaan tartuta sitä synkkää masennustaan muihinkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei päsmäröi ja on vielä joku pilkahdus elämäniloa tallella, tai ei ainakaan tartuta sitä synkkää masennustaan muihinkin.
Kyynisyys ei kanna pitkälle työelämässä.
Jeesaa. Antaa tipsejä. On reilu. Ne tosin loppuu, jos en tee samoin ja alan ahneeksi ja alan "pätemään" silmille hyppien ja muodostun uhaksi työn jatkuvuuden suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse toistaa viestin sisällön tarkoitusta. Yksi kerta riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse toistaa viestin sisällön tarkoitusta. Yksi kerta riittää.
?
Meene työhuoneeseensa eikä katso minua päin koska näen kateuden ja tyytynättömyyden omaan elämään. On hiljaa ja nöyrä ja katsoo kohdatessa seiniin koska sen naama on harmaa ja ryppynen :(
Vierailija kirjoitti:
Meene työhuoneeseensa eikä katso minua päin koska näen kateuden ja tyytynättömyyden omaan elämään. On hiljaa ja nöyrä ja katsoo kohdatessa seiniin koska sen naama on harmaa ja ryppynen :(
Sinäkö olet tuo kateellinen? Ethän muuten voi olettaa mitä muut ajattelevat
Asian sivusta, mut mä arvostelen työkaverin ulkonäköä.
Huumorintajuinen on hyvä. Olen meidän porukan nuorin, 42v.