Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mahtaa vaivata aikuista ihmistä, joka ei hyväksy ollenkaan sitä, että joku toinen ihminen on erilainen kuin hän?

Vierailija
15.07.2024 |

Ei esimerkiksi sitä, että joku toinen ihminen tykkää jostain ruoasta, mistä hän itse ei tykkää? Hän on oikeasti aikuinen ihminen, mutta luultavasti lievästi kehitysvammainen. Mitä minä tiedän lapsista, niin jo joku 3-4 vuotias lapsi ymmärtää, että joku toinen ei välttämättä pidä samoista asioista kuin hän, mutta tuo aikuinen ihminen ei sitä tunnu ymmärtävän. Hän saattaa suuttua siitä, että joku toinen on erilainen kuin hän, saa siksi usein kiukkukohtauksia ja saattaa ruveta itkemään. Mutta ei tuo kehitysvammakaan sitä pitäisi selittää, sillä minä olen tuntenut muitakin kehitysvammaisia, jotka ymmärtävät todella hyvin, että toiset ovat erilaisia kuin he.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli käytännössä jokainen palstalainen. Mutta toisaalta suurin osa tämän palstan käyttäjistä on jollain tasolla kirjoilla🤭

Emme me kaikki palstalaiset ole niin kuin sinä.

Me autismin kirjolla olevat emme muuta kerkeisi tekemäänkään kuin suuttumaan ja mieltä pahoittamaan, jos suuttuisimme siitä, että muut eivät ole niin kuin me. Suurimman osan ajasta kuitenkin onnistumme sietämään teitä keskiverto nenttejä.

Hei voi tulla yllätyksenä, mutta ette te kirjolaiset sen erityisempiä ihmisiä ole. Ihan samanlaista massaa kuin kaikki muutkin😁

Autismi on ihan kirjaimellisesti sitä, että on erilainen kuin suurin osa ihmisistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi