Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä nämä kokonaan harmaat hiukset vanhentaa

Vierailija
15.07.2024 |

Pakko nämä on jotenkin saada värjättyä.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, kannattaa värjätä. 

Vierailija
2/45 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kurjuutta, muuten luulisivat teiniksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Ihan järkytyin kun kampaaja sävytti raidoituksen jälkeen liian harmaiksi ja näytin heti 10 vuotta vanhemmalta. 

Vierailija
4/45 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kurjuutta, muuten luulisivat teiniksi.

Sitä pelkoa ei ole.ap

Vierailija
5/45 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 40v ja täysin harmaa.. ja se vei kaiken värin mun kasvoilta. Oon värjäillyt nyt vähän tummemmiksi, tyveä vaan pitää nykyään vähön useemmin värjätä ettei näytä niin rumalta. Mutta joo, itse en ole valmis vielä tässä iässä harmaisiin hiuksiin.

Vierailija
6/45 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sävytän Cultivatorsin auburn/copper sävyllä ja siitä tulee vain kiva lämpöisyys hiukseen eikä mitään näkyvää juurikasvua tai värikypärää. Hoitaa myös hiusta eikä sisällä vaarallisia kemikaaleja.

Vierailija
7/45 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta harmaa on kaunis, paitsi luonnottomat purkkiharmaat. 

Vierailija
8/45 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä värjää, annat itsestäsi vaan pellen kuvan. Osta joku kivan värikäs kukka tai panta, millä piristät niitä. Sillä voit viestiä nuorekkuutta, mutta et vaikuta epätoivoiselta nuoruuden tavoittelijalta

Vierailija
9/45 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä värjää, annat itsestäsi vaan pellen kuvan. Osta joku kivan värikäs kukka tai panta, millä piristät niitä. Sillä voit viestiä nuorekkuutta, mutta et vaikuta epätoivoiselta nuoruuden tavoittelijalta

Annoit itsestäsi pellen kuvan tällä kommentilla. Värjääminen ei tarkoita luonnotonta lopputulosta ja epätoivoista nuoruuden tavoittelua.

Vierailija
10/45 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta harmaa on kaunis, paitsi luonnottomat purkkiharmaat. 

Tämä. Värjäys näyttää surulliselta.

Vierailija
11/45 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin pellen kuvan? Ihan normaalia värjätä hiuksia. Ei siinä nuoruutta tavoitella, vaan itseä miellyttävää ulkonäköä.

Vierailija
12/45 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin pellen kuvan? Ihan normaalia värjätä hiuksia. Ei siinä nuoruutta tavoitella, vaan itseä miellyttävää ulkonäköä.

On se pelleä. Eri

Vierailija
13/45 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan erota nykyään onko hiukset värjätty harmaiden takia vai muuten vain. 

Vierailija
14/45 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaa voi olla tyylikäskin.

Vierailija
15/45 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se pelleä. Eri

Tämä se vasta pelleä on kun on 50v hiukset täysin harmaat.  Kaikki luulee vähintään 70v.ap

Vierailija
16/45 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaaksi värjääminen on kyllä typerin trendi ikinä. Siihen vielä vahva meikki niin parikymppinen näyttää kohta nelikymppiseltä. Ainoa etu on se, että miehet lopettavat ahdistelun.

Vierailija
17/45 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se pelleä. Eri

Tämä se vasta pelleä on kun on 50v hiukset täysin harmaat.  Kaikki luulee vähintään 70v.ap

Eihän se ole mahdollista. 50 v on vielä nuorekas.

Vierailija
18/45 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kaupasta niin musta hiusväri kuin löytyy. Se mustimmista mustin. Jengi alkaa luulemaan sua parikymppiseksi latinoski :D

Vierailija
19/45 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmaaksi värjääminen on kyllä typerin trendi ikinä. Siihen vielä vahva meikki niin parikymppinen näyttää kohta nelikymppiseltä. Ainoa etu on se, että miehet lopettavat ahdistelun.

Mä en ole värjännyt harmaaksi hiuksiani vaan olen kokonaan hiuksista harmaa jo luonnollisesti näin viisikymppisenä. ap

Vierailija
20/45 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se pelleä. Eri

Eihän se ole mahdollista. 50 v on vielä nuorekas.

Minä en ole.ap