Kyllä nämä kokonaan harmaat hiukset vanhentaa
Kommentit (45)
Totta. Ihan järkytyin kun kampaaja sävytti raidoituksen jälkeen liian harmaiksi ja näytin heti 10 vuotta vanhemmalta.
Vierailija kirjoitti:
Voi kurjuutta, muuten luulisivat teiniksi.
Sitä pelkoa ei ole.ap
Mä olen 40v ja täysin harmaa.. ja se vei kaiken värin mun kasvoilta. Oon värjäillyt nyt vähän tummemmiksi, tyveä vaan pitää nykyään vähön useemmin värjätä ettei näytä niin rumalta. Mutta joo, itse en ole valmis vielä tässä iässä harmaisiin hiuksiin.
Minä sävytän Cultivatorsin auburn/copper sävyllä ja siitä tulee vain kiva lämpöisyys hiukseen eikä mitään näkyvää juurikasvua tai värikypärää. Hoitaa myös hiusta eikä sisällä vaarallisia kemikaaleja.
Älä värjää, annat itsestäsi vaan pellen kuvan. Osta joku kivan värikäs kukka tai panta, millä piristät niitä. Sillä voit viestiä nuorekkuutta, mutta et vaikuta epätoivoiselta nuoruuden tavoittelijalta
Vierailija kirjoitti:
Älä värjää, annat itsestäsi vaan pellen kuvan. Osta joku kivan värikäs kukka tai panta, millä piristät niitä. Sillä voit viestiä nuorekkuutta, mutta et vaikuta epätoivoiselta nuoruuden tavoittelijalta
Annoit itsestäsi pellen kuvan tällä kommentilla. Värjääminen ei tarkoita luonnotonta lopputulosta ja epätoivoista nuoruuden tavoittelua.
Vierailija kirjoitti:
Minusta harmaa on kaunis, paitsi luonnottomat purkkiharmaat.
Tämä. Värjäys näyttää surulliselta.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin pellen kuvan? Ihan normaalia värjätä hiuksia. Ei siinä nuoruutta tavoitella, vaan itseä miellyttävää ulkonäköä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin pellen kuvan? Ihan normaalia värjätä hiuksia. Ei siinä nuoruutta tavoitella, vaan itseä miellyttävää ulkonäköä.
On se pelleä. Eri
Ei kukaan erota nykyään onko hiukset värjätty harmaiden takia vai muuten vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se pelleä. Eri
Tämä se vasta pelleä on kun on 50v hiukset täysin harmaat. Kaikki luulee vähintään 70v.ap
Harmaaksi värjääminen on kyllä typerin trendi ikinä. Siihen vielä vahva meikki niin parikymppinen näyttää kohta nelikymppiseltä. Ainoa etu on se, että miehet lopettavat ahdistelun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se pelleä. Eri
Tämä se vasta pelleä on kun on 50v hiukset täysin harmaat. Kaikki luulee vähintään 70v.ap
Eihän se ole mahdollista. 50 v on vielä nuorekas.
Osta kaupasta niin musta hiusväri kuin löytyy. Se mustimmista mustin. Jengi alkaa luulemaan sua parikymppiseksi latinoski :D
Vierailija kirjoitti:
Harmaaksi värjääminen on kyllä typerin trendi ikinä. Siihen vielä vahva meikki niin parikymppinen näyttää kohta nelikymppiseltä. Ainoa etu on se, että miehet lopettavat ahdistelun.
Mä en ole värjännyt harmaaksi hiuksiani vaan olen kokonaan hiuksista harmaa jo luonnollisesti näin viisikymppisenä. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se pelleä. Eri
Eihän se ole mahdollista. 50 v on vielä nuorekas.
Minä en ole.ap
Totta, kannattaa värjätä.