Kyllä nämä kokonaan harmaat hiukset vanhentaa
Kommentit (45)
Kylläpä sekin herättää joissakuissa vahvoja vastustavia tunteita, kun joku toinen haluaa eri väriset hiukset :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä värjää, annat itsestäsi vaan pellen kuvan. Osta joku kivan värikäs kukka tai panta, millä piristät niitä. Sillä voit viestiä nuorekkuutta, mutta et vaikuta epätoivoiselta nuoruuden tavoittelijalta
Miten niin pellen kuvan? Ihan normaalia värjätä hiuksia. Ei siinä nuoruutta tavoitella, vaan itseä miellyttävää ulkonäköä.
On se pelleä. Eri
Tämä se vasta pelleä on kun on 50v hiukset täysin harmaat. Kaikki luulee vähintään 70v.ap
Ei se ole pelleä vaan luonnon kulkua. Kampaajani ehdotti parikymmentä vuotta sitten harmaiden hiusteni värjäämistä, totta kai ehdotti kun tienasi sillä rahaa. Lakkasin käymästä hänellä ja annoin hiusteni ha
Tee sinä niin. Itse olen täysin harmaa, lyhythiuksinen ollut nyt joulusta asti eikä tämä tunnu yhtään omalta jutulta. Ei vaikka luonto onkin kohdalla näin päättänyt. Kyllä toivon löytäväni kampaajan joka saa nämä hiukset värjättyä.ap
Mä tykkään mun harmaistani. En ole teini enää muutenkaan, enkä kaipaa miesten huomiota, joten annan itseni harmaantua kaikessa rauhassa.
Olen ollut blodi, sitten brunette ja nyt minusta tulee luonnollisesti harmaa lady ja se sopii mulle oikein hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 40v ja täysin harmaa.. ja se vei kaiken värin mun kasvoilta. Oon värjäillyt nyt vähän tummemmiksi, tyveä vaan pitää nykyään vähön useemmin värjätä ettei näytä niin rumalta. Mutta joo, itse en ole valmis vielä tässä iässä harmaisiin hiuksiin.
Sama. Olen 45 ja aloin harmaantua jo nuorena. Olen viimeiset vuodet säännöllisesti, kerran kahdessa kuussa, värjännyt harmaan tyvikasvun pois. Useimpia ihmisiä harmaat vanhentavat aika paljonkin. Ja mikäs siinä, jos siitä tykkää. Jokainen tavallaan. Mutta minä tunnen itseni sen verran nuorekkaaksi, niin harmaat eivät vielä ole osa identiteettiäni. Ehkä sitten vanhempana vuosien päästä. Tai sitten ei vielä silloinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään mun harmaistani. En ole teini enää muutenkaan, enkä kaipaa miesten huomiota, joten annan itseni harmaantua kaikessa rauhassa.
Olen ollut blodi, sitten brunette ja nyt minusta tulee luonnollisesti harmaa lady ja se sopii mulle oikein hyvin.
Ei sillä ole mitään tekemistä miesten huomion kanssa. Olipa taas niin suomalaisen perinteinen negatiivinen mielipide. Samaa luokkaa kuin rumat ne vaatteilla koreilee ym. shaibaa. Itse värjään harmaani pois, koska en ITSE viihdy niissä eikä minulle sovi ne. Eli ihan itseä varten se hiusten värjäys tehdään.
Luonnollinen harmaantuminen on kaunista siinä iässä kun ikääntyminen alkaa jo muutenkin näkyä mutta liian aikaisin harmaantuminen vaan vanhentaa.
Vierailija kirjoitti:
Harmaat hiukset naisella on seksikkäät.
Näin on 😘 t. Urkki 100v
Miksi ei saisi olla harmaat hiukset, miksi ne pitäisi värjätä? Kyllä se lärvi kertoo, jos jotain teiniä yrittää leikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Mäkin tykkään. Minusta harmaat hiukset on tyylikkäät. Hyvin hoidettuna tietysti. Ikä saa näkyä. Se ei ole mikään häpeä.
Minä otan 1-2 kertaa vuodessa ruskeita raitoja hiuksiini. Ei näy tyvikasvua. En tiedä johtuuko siitä, että hiukseni ovat taipuisat. Helppoa eikä tule kalliiksi.
mikä pettymys kun takaa päin saattaa ihminen näyttää nuorekkaalta, hiukset värjätty edestä päin naama 65 v. OKSU ja miehet, älkää värjätkö, ihan karmea yhdistelmä tasavärinen markettiväri päässä ja vanha naama! Myös naisilla!
Ahdin leski hilkka näyttää puolipitkine harmaina hiuksineen 75 vuotiaalta
Jo hyvä hiusten leikkaus auttaisi.
Jos värjäät, mieti väri tarkkaan. Katsoin eilen rippijuhlissa sukuani. Yksi rouva oli parikymmentä vuotta sitten upea näky mustaksi värjätyssä tukassaan. Aika ei ole ollut armollinen ja nyt piirteitä pehmentäisi jokin muu sävy. Kälyni on ihastunut punaiseen hiusväriin, mutta kun ikää on jo reilusti yli 70, väri vie ihon harmaaksi. Toista kälyäni näin aiemmin, hän on aito punapää ja nyt iän myötä sävyttää hiuksiaan aavistuksen vaaleammaksi kuin oma sävy oli ja hänellä värjäys on kaunis.
Värjätkää niin kauan kunnes muutatte hoivakotiin. Sitten ei enää ole niin väliä.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 40v ja täysin harmaa.. ja se vei kaiken värin mun kasvoilta. Oon värjäillyt nyt vähän tummemmiksi, tyveä vaan pitää nykyään vähön useemmin värjätä ettei näytä niin rumalta. Mutta joo, itse en ole valmis vielä tässä iässä harmaisiin hiuksiin.
Minä olen yli 60, mutta en ole vielä harmaantunut. Taitaa olla yksilöllistä.
Vierailija kirjoitti:
mikä pettymys kun takaa päin saattaa ihminen näyttää nuorekkaalta, hiukset värjätty edestä päin naama 65 v. OKSU ja miehet, älkää värjätkö, ihan karmea yhdistelmä tasavärinen markettiväri päässä ja vanha naama! Myös naisilla!
Siis takaa kuin Marilyn Monroe mutta edestä kuin Esa Pakarinen jr.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen yli 60, mutta en ole vielä harmaantunut. Taitaa olla yksilöllistä.
Suvussani on yleensä tolkuttoman upea harmaan sävy. Aloin nelikymppisenä odottamaan harmaantumista, ei vieläkään(olen 65) ole paljon harmaita, suorassa tummassa tukassa muutama harmaa kihara hius. Voisin melkeinpä lyödä vetoa, että minulla on likaisen harmaa sävykin aikanaan.
Ei se ole pelleä vaan luonnon kulkua. Kampaajani ehdotti parikymmentä vuotta sitten harmaiden hiusteni värjäämistä, totta kai ehdotti kun tienasi sillä rahaa. Lakkasin käymästä hänellä ja annoin hiusteni harmaantua vapaasti. Miksi potkisin tutkainta vastaan. En pane hiuksiini mitään naurettavaa kukkaa tai pantaa, koska en halua viestiä nuorekkuutta, vaan olen sikäinen kuin olen.