Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymyksiä

02.02.2007 |

Eli meille keskiviikkona siirretty kaksi huurunenää. Jo oviksen aikaan oli tunne, että nyt tärppää. Mietityttää, että milloin alkio kiinnittyy, meillä siis siirrettiin kolmantena päivänä pakastetut alkiot?

Seuraavana pvänä siirrosta tuli ihme nippailuja vasemmalle alavatsalle, sittemmin ei enää nippaillut.

Joka päivä mua on kuvottanut, olo helpottuu mandariineilla.

Tänään vetäsin kolmen tunnin päikkärit 19h yöunien lisäksi, joten väsyttää pirusti....

Kummassakaan meistä ei ole todettu mitään vikaa lapsettomuuteen liittyen, kolme lasta meillä ennestään ihan luomuna tulleita.

Onko mahdollista, että nämä oireet johtuvat näistä meidän kahdesta alkiosta jo tässä vaiheessa?

Matrofolin tabletteja olen syönyt tämän vkon, jotta saan foolihappoa ja mm. rautaa enempi, sillä mum ruokavaliossa niitä ei hirmusti ole.

Kuinka pian olette tehneet positiivisia testejä? Itse aiemmin olen saanut selviä plussia jo pari pvää ennne menkkojen alkua, mutta nyt tuntuu, että ei jaksa millään odottaa vielä reilua vkoa....

Ja miten teillä muilla on olo ollut siirron jälkeen? Mulla valuu valkovuotoa tosi paljon, ei ole lugeista johtuvaa, kun on ihan vetistä.. Kai sekin kuuluu asiaan?

Kertokaa kokemuksianne ja vinkkejä eteenpäin!

Onnea kaikille ja kivaa viikonloppua!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän vastailla kysymyksiisi. Alkio kiinnittyy yleensä 5-7 vrk hedelmöittymisen jälkeen. Jos siis käynnissä siirtopäivänä neljäs vuorokausi, ei kai se ihan mahdoton olisi että ne kiinnittyy jo hyvinkin pian! Monisoluisia olivat siirrettäessä?

Mulla on kokemusta yhdestä kaksosraskaudesta (ultrassa todettu) ja kahdesta yksösraskaudesta, kaikki tosin keskenmenoihin päättyen. Ekalla kertaa kun odotin kaksosia, aloin ökkäillä muutama päivä siirron jälkeen ja oksentaa jo viikko siirrosta (meillä kahden vrk ikäisiä, suunnilleen nelisoluisia siirrettäessä). Muut on olleet oireiltaan huomattavasti miedompia.

Tosi herkillä (10 tai 15 iU) testeillä olen saanut plussia jo viikko siirrosta, tosin ne on aika hailakoita olleet mutta kyllä sitten vahvistuneet. Jos sulla molemmat on kiinnittyneet niin hormonimääräthän on vastaavasti vähintään kaksin- ja jopa kolminkertaiset että silloin se kyllä välähtää niillä herkillä ihan oikeasti plussaksi melko aikaisin.

Mulla sitä vetistä vuotoa on ollut tosi paljon, mutta johtuu siitä että mulla siirrot on ollut lääkkeellisiä, eli estrogenit on saanut vuotamaan. Miksei lugetkin voi vaikuttaa hormoniensa kautta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme