Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö sen tunteen kun on vasta tavannut jonkun ja hän on niin ihana ettei tiedä miten päin olla

Vierailija
15.07.2024 |

Uusi suhde siis. Mies on niin huomioiva, empaattinen, luotettava, sanansa pitävä, aikaansaava, ajattelevainen, fyysinen ja henkinen puoli toimii.

En oikeasti tiedä miten päin olla ja tavallaan pelottaa, mutta tuntuu niin hyvältä ettei voi kun antaa mennä.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen ja ihanaa kyllä. Mutta joudun olemaan tässä nyt sen verran realisti, että tuo tunne ei kestä ikuisesti. Ei se kestä yleenä edes kovin kauaa. Pari kk ja hän on jo ihan normaali kuolevainen. Vuoden päästä sua ärsyttää jo moni asia hänessä. Sitten menee ehkä toinen vuosi ja mietit eroa usein. Toki ei tarvitse erota, mutta mietit sitä ajoittain.

Vierailija
22/31 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap onko mies arabi? Monella tuttavallakin on arabimies ja he ovat todella onnellisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Sitten se mies muuttuukin *naps* ihan toisenlaiseksi ja/tai ei tunnekaan samoin.

Vierailija
24/31 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, tiedän todellakin. Olin itse tuossa tilanteessa aikalailla tasan vuosi sitten, kun uusi tuttavuus oli muuttunut molemminpuoliseksi ihastukseksi. Nyt ollaan parisuhteessa ja aina kun erehdyn luulemaan, ettei tuo voisi enää ihanammaksi muuttua, onnistuu hän siinä silti.

Onnea aloittajalle <3

Kiitos ja ihana lukea tällaisia, kun tämä tuntuu jotenkin niin uskomattomalta <3

Vierailija
25/31 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tunteen ja ihanaa kyllä. Mutta joudun olemaan tässä nyt sen verran realisti, että tuo tunne ei kestä ikuisesti. Ei se kestä yleenä edes kovin kauaa. Pari kk ja hän on jo ihan normaali kuolevainen. Vuoden päästä sua ärsyttää jo moni asia hänessä. Sitten menee ehkä toinen vuosi ja mietit eroa usein. Toki ei tarvitse erota, mutta mietit sitä ajoittain.

Tiedän. Olen ollut pitkässä suhteessa, eikä sen jälkeen ole löytynyt ketään joka vastaisi lähellekään odotuksiani parisuhteesta, kommunikoinnista, luottamuksesta jne.

Aloittaja

Vierailija
26/31 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap onko mies arabi? Monella tuttavallakin on arabimies ja he ovat todella onnellisia.

Johan vitsin laukaisit

Vierailija
27/31 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NARSISTI...on juuri tuollainen aluksi. Ota selvää exien kautta taustat.

Ei ole narsisti, olen yhden kanssa ollut ja tiedän merkit.

Sanoinhan että olen herkkä. En ole kelpuuttanut ketään, koska suurin osa ihmisistä paljastuu kauttarantain niin itsekkäiksi.

Aloittaja

Vierailija
28/31 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö sen tunteen kun on vasta tavannut jonkun ja hän on niin ihana ettei tiedä miten päin olla  

Tiedän ja osaan kuvitella tunteen.

Ihanaa. Pitkää Onnea teille!

Vierailija
29/31 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen liiankin hyvin. Ja katastrofaaliset seuraukset kun esimerkin mukainen ihminen paljastuukin varatuksi.

Vierailija
30/31 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden päästä sua ottaa kupoliin sen nalkutus. Kaikki naiset nalkuttaa aina jostain. Se on niiden luonteessa. Jos taas kohde on mies, niin se juo kaljaa sohvalla. Kaikki miehet juo sohvalla kaljaa ja se ärsyttää sinua. Esimerkit karrikoituja, mutta noin se suunnilleen menee.

Vierailija
31/31 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuoden päästä sua ottaa kupoliin sen nalkutus. Kaikki naiset nalkuttaa aina jostain. Se on niiden luonteessa. Jos taas kohde on mies, niin se juo kaljaa sohvalla. Kaikki miehet juo sohvalla kaljaa ja se ärsyttää sinua. Esimerkit karrikoituja, mutta noin se suunnilleen menee.

Olen nainen ja hän on mies. Emme kumpikaan käytä alkoholia.

Kuuntelemme ja kommunikoimme, emme nalkuta. Taidat olla hieman eri ikäluokkaa.

aloittaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan