Tiedätkö sen tunteen kun on vasta tavannut jonkun ja hän on niin ihana ettei tiedä miten päin olla
Uusi suhde siis. Mies on niin huomioiva, empaattinen, luotettava, sanansa pitävä, aikaansaava, ajattelevainen, fyysinen ja henkinen puoli toimii.
En oikeasti tiedä miten päin olla ja tavallaan pelottaa, mutta tuntuu niin hyvältä ettei voi kun antaa mennä.
Kommentit (31)
Ap onko mies arabi? Monella tuttavallakin on arabimies ja he ovat todella onnellisia.
Tiedän. Sitten se mies muuttuukin *naps* ihan toisenlaiseksi ja/tai ei tunnekaan samoin.
Vierailija kirjoitti:
Joo, tiedän todellakin. Olin itse tuossa tilanteessa aikalailla tasan vuosi sitten, kun uusi tuttavuus oli muuttunut molemminpuoliseksi ihastukseksi. Nyt ollaan parisuhteessa ja aina kun erehdyn luulemaan, ettei tuo voisi enää ihanammaksi muuttua, onnistuu hän siinä silti.
Onnea aloittajalle <3
Kiitos ja ihana lukea tällaisia, kun tämä tuntuu jotenkin niin uskomattomalta <3
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tunteen ja ihanaa kyllä. Mutta joudun olemaan tässä nyt sen verran realisti, että tuo tunne ei kestä ikuisesti. Ei se kestä yleenä edes kovin kauaa. Pari kk ja hän on jo ihan normaali kuolevainen. Vuoden päästä sua ärsyttää jo moni asia hänessä. Sitten menee ehkä toinen vuosi ja mietit eroa usein. Toki ei tarvitse erota, mutta mietit sitä ajoittain.
Tiedän. Olen ollut pitkässä suhteessa, eikä sen jälkeen ole löytynyt ketään joka vastaisi lähellekään odotuksiani parisuhteesta, kommunikoinnista, luottamuksesta jne.
Aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Ap onko mies arabi? Monella tuttavallakin on arabimies ja he ovat todella onnellisia.
Johan vitsin laukaisit
Vierailija kirjoitti:
NARSISTI...on juuri tuollainen aluksi. Ota selvää exien kautta taustat.
Ei ole narsisti, olen yhden kanssa ollut ja tiedän merkit.
Sanoinhan että olen herkkä. En ole kelpuuttanut ketään, koska suurin osa ihmisistä paljastuu kauttarantain niin itsekkäiksi.
Aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö sen tunteen kun on vasta tavannut jonkun ja hän on niin ihana ettei tiedä miten päin olla
Tiedän ja osaan kuvitella tunteen.
Ihanaa. Pitkää Onnea teille!
Tiedän tunteen liiankin hyvin. Ja katastrofaaliset seuraukset kun esimerkin mukainen ihminen paljastuukin varatuksi.
Vuoden päästä sua ottaa kupoliin sen nalkutus. Kaikki naiset nalkuttaa aina jostain. Se on niiden luonteessa. Jos taas kohde on mies, niin se juo kaljaa sohvalla. Kaikki miehet juo sohvalla kaljaa ja se ärsyttää sinua. Esimerkit karrikoituja, mutta noin se suunnilleen menee.
Vierailija kirjoitti:
Vuoden päästä sua ottaa kupoliin sen nalkutus. Kaikki naiset nalkuttaa aina jostain. Se on niiden luonteessa. Jos taas kohde on mies, niin se juo kaljaa sohvalla. Kaikki miehet juo sohvalla kaljaa ja se ärsyttää sinua. Esimerkit karrikoituja, mutta noin se suunnilleen menee.
Olen nainen ja hän on mies. Emme kumpikaan käytä alkoholia.
Kuuntelemme ja kommunikoimme, emme nalkuta. Taidat olla hieman eri ikäluokkaa.
aloittaja
Tiedän tunteen ja ihanaa kyllä. Mutta joudun olemaan tässä nyt sen verran realisti, että tuo tunne ei kestä ikuisesti. Ei se kestä yleenä edes kovin kauaa. Pari kk ja hän on jo ihan normaali kuolevainen. Vuoden päästä sua ärsyttää jo moni asia hänessä. Sitten menee ehkä toinen vuosi ja mietit eroa usein. Toki ei tarvitse erota, mutta mietit sitä ajoittain.