Rippijuhliin tarjottavat
Kävisikö pari salaattia ja ruokaisia piirakoita. Plus kakkukahvit? Vai onko liian vähäistä kun tulee pitkämatkalaisia vieraita
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Mitä ruokaa laitat piirakoihin? Lihakeittoako? Makaronilaatikkoa?
Hohhoijjaa. Vaikka lohipiirakka ja fetapiirakka, noin esimerkiksi
Vierailija kirjoitti:
Keitering
Oon vähän köyhä. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Haista paska sinä typeräkyselijä.
Tämä ei ollut ap. En itse käytä tuollaista kieltä, mutta kiitos kumminkin puolustamisesta.
Löytyisikö keneltäkään asiallista vastausta? Jos tulisit itse rippijuhliin 4 tunnin ajomatkan päästä, niin olisiko liian vähän? -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ollut ap. En itse käytä tuollaista kieltä, mutta kiitos kumminkin puolustamisesta.
Eiköhän sillä tarkoitettu juuri sinua.
Oikein mainiosti käy. Edullinen vaintoehto on myös tehdä salaatti ja pari soossia ja tarjota ne tortillojen kera.
Vierailija kirjoitti:
Löytyisikö keneltäkään asiallista vastausta? Jos tulisit itse rippijuhliin 4 tunnin ajomatkan päästä, niin olisiko liian vähän? -ap
Riippuu siitä onko riittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsitin että vastasi edelliselle kirjoittajalle, joka todellakin kyseli tahallaan typeriä. -ap
Vierailija kirjoitti:
Oikein mainiosti käy. Edullinen vaintoehto on myös tehdä salaatti ja pari soossia ja tarjota ne tortillojen kera.
Soossia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsitin että vastasi edelliselle kirjoittajalle, joka todellakin kyseli tahallaan typeriä. -ap
Ei. Sinulle se oli tarkoitettu. Muuten olisi lainannut viestiä.
Vierailija kirjoitti:
Tätäkin mietin, mutta soosien tekeminen ja lämpimänä pitäminen on hankalaa, varsinkin kun kaikki ovat kirkossa ennen juhlia, eikä ole ketään tarjoilijoita.
Suolaista piirakkaa, juustokakkua, voileipäkakku... kannattaa tehdä vegaaninen versio myös kaikesta mitä tarjolla on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soossia?
Soossia soossia:) Esim. jauheliha- ja linssiselllaista.
Miksi et laita nakkeja ja lihapullia ja niihin hammastikut, niin tulee hienompi vaikutelma? Ja jos haluat oikein finedining meininkiä laita purkkiananas rinkuloita ja niiden sisään purkkikirsikka. Olen itse nähnyt tällaisen joskus 80 luvulla ravintolassa ja ei maksa paljoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soossia?
soossi on kastiketta. Vaikka paksua jauhelihakastiketta.
Kuinka moni tulee pitkän ajomatkan päästä? Itse kyllä olettaisin että rippijuhlissa on ihan vaan kahvitarjoilu (olen 42v) mutta vanhempi ikäpolvi saattaa olettaa että on ruoka.
Mutta itelle noi olisi tosi mieluisa tarjoilu. Suolaiset piirakat on hyvä kunhan niitä on tarpeeksi. Onko toinen salaateista ruokaisampi? Jos on niin sitten varsinkin hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et laita nakkeja ja lihapullia ja niihin hammastikut, niin tulee hienompi vaikutelma? Ja jos haluat oikein finedining meininkiä laita purkkiananas rinkuloita ja niiden sisään purkkikirsikka. Olen itse nähnyt tällaisen joskus 80 luvulla ravintolassa ja ei maksa paljoa.
Täytyy miettiä. Kylmät pikkulihspullat sopisivat. Mutta kaikki pitää olla valmiina ennen kirkkoa, koska ei vieraita voi odotuttaa ruuanlaiton ajan. -ap
Mitä ruokaa laitat piirakoihin? Lihakeittoako? Makaronilaatikkoa?