Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko tämä kesä teidän mielestä lyhyt?

Vierailija
15.07.2024 |

Minun mielestä kesä oli outo, se alkoi toukokuussa ja loppui juhannuksen aikoihin. 

Nyt rupes pimenemään ja syksyn tuntua ilmassa. Kohta lehdet kellastiuu ja tulee yöpakkasia.

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt oli kun toukokuu ihan passka, kesäkuussa tuli miesmuistiin  pahin itikkamäärä ja sataa, sataa ja sataa. Joitain helli helteet, meitä ei. Taaskin sataa ja itikoita pirusti. 

Vierailija
22/67 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harmitellut, etten pessyt mattoja heti silloin toukokuussa. Nyt ei ole ollut keliä, että olisi voinut edes ajatella niiden pesemistä. Melkein joka päivä sataa. Se yksi aurinkoinen päivä ei auta mitään, kun nuo paksut matot tarvitsee vähintään sen kaksi päivää. Harvinaisen sateinen kesä ollut kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun talvella on pari lumisateetonta päivää niin tarkoittako se AP.n mielestä että talvi on ohi.

Vierailija
24/67 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydänsuvi ollaan juuri pari päivää sitten ohitettu ja kesäpäivän seisaus noin 4 viikkoa sitten. Aikataulussa ollaan. Vielä on kesää jäljellä, vielä tulee kauniita päiviä.

Vierailija
25/67 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toukokuu oli kylmä 🙁

Vierailija
26/67 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syksy ja kesä ihminen ja en tykkää kesästä laisinkaan, jos on vähänkin hellettä. Mun puolesta kesä saisi olla niin lyhyt kuin mahdollista ja syksy ja kevät kestäisi pitempään. Talvesta en myöskään tykkää pakkasten takia. 

Vierailija
27/67 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen syksy ja kesä ihminen ja en tykkää kesästä laisinkaan, jos on vähänkin hellettä. Mun puolesta kesä saisi olla niin lyhyt kuin mahdollista ja syksy ja kevät kestäisi pitempään. Talvesta en myöskään tykkää pakkasten takia. 

Siis syksy ja kevät ihminen. 

Vierailija
28/67 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen harmitellut, etten pessyt mattoja heti silloin toukokuussa. Nyt ei ole ollut keliä, että olisi voinut edes ajatella niiden pesemistä. Melkein joka päivä sataa. Se yksi aurinkoinen päivä ei auta mitään, kun nuo paksut matot tarvitsee vähintään sen kaksi päivää. Harvinaisen sateinen kesä ollut kyllä.

Vanha kansa sanoo, että matot on pestävä juhannukseen mennessä. Sen jälkeen ilmankosteus on niin suuri ettei ne enää kuivu kunnolla. On nähty ja koettu ihan käytännössä tänäkin vuonna.

Vierailija
29/67 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kesä elokuulle asti jatkuu.

Vierailija
30/67 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säiltään yksi huonommista keväistä ja kesistä, joten siksi tuntuu lyhyeltä. 

Vierailija
31/67 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tänä on ollut ihan keskiverto kesä ja kevät säineen. 

Vierailija
32/67 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki Suomen kesät ovat aina liian lyhyitä. 

Vierailija
33/67 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ollu pitkästä aikaa ihana kesä. Toukokuusta asti aurinkoa ja lämpöä. Ei mitään viikon sadetta eikä romahtaneita lämpötiloja. Tykkään.

Hki

Vierailija
34/67 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinua on Ukko 'säiden haltijan' mahdotonta miellyttää.

Vierailija
35/67 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä. Kevät jäi väliin, mutta toukokuussa jo alkoi kunnon kesäsäät. Sadekuuroja silloin tällöin, ehkä pari sadepäivää ollut. Kylmä ei ole edes yöllä. Tämähän on tähän asti jo ollut Suomen mittakaavalla pitkä kesä! Ei kuitenkaan tukalia monen viikon helteitä, niin on sisälämpötila pysynyt miellyttävänä. Paras kesä vuosikausiin!

Hki

Vierailija
36/67 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinäkuuta eletään ja kesä puolessa välissä. Eikö ihmiset enää tunnista edes vuodenaikoja? 

Vierailija
37/67 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi huono kesä. Tänäänkin taas pilvistä ja lupaa sadetta, kuten aina. 😡

Vierailija
38/67 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tänä on ollut ihan keskiverto kesä ja kevät säineen. 

Suomi on laaja maa. Meillä päin toukokuu oli kylmä, kesäkuussa vain pari hellepäiv ja heinäkuu on ollut sateinen. Meilläkin hyttysiä ihan helvetisti. 

Vierailija
39/67 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Uudellamaalla ollut oikein hyvät kesäsäät, ei liian kuumaa vaan juuri sopivat t-paitakelit. Sopivasti sadetta ja aurinkoa. Ja vielähän kesää on pitkälti jäljellä, vasta puolivälissä ollaan.

Vierailija
40/67 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä on vasta puolessa, normaalilta ja ihan hyvältä vaikuttaa säiden puolesta tähän asti. Tosin toukokuussa oli epänormaali helleputki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme