Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten lähestyä naista Tinderissä joka on asianajaja?

Vierailija
14.07.2024 |

On kuitenkin ihan eri tason nainen

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asianajajan työ on tekstien laatimista, lukemista ja ymmärtämistä. Sinun suomen kelen taitosi eivät ole riittävät asianajajan kumppaniksi.

Aloitetaan vaikka siitä, että Tinder ei voi olla asianajaja.

Otsikko on oikein.

No ei ole. Lause aloitetaan isolla kirjaimella ja tuosta lauseesta puuttuu pilkku.

Vierailija
42/71 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otsikko on väärin, koska sanajärjestys on väärä. Sen voisi korjata näin: Miten lähestyä tinderissä naista, joka on asianajaja. 

Sinun kannattaa tavata naisia livenä eikä kirjoitella. Kirjoitusvirheet ärsyttävät henkilöitä, jotka työkseen kirjoittavat tarkkaa tekstiä. Livenä ongelmia ei välttämättä ole, jos suullinen ulosantisi on parempi. 

Ap on lähestymässä juristia, ei työtöntä palstanaista, jolla pakonomainen tarve n*ssia pilkkua palstalla, sillä tämä on ainoa paikka, jossa hän pääsee pätemään ja tuntemaan olevansa osa yhteiskuntaa. 

Lakimiehet tapailevat esim. toisia lakimiehiä, lääkäreitä, sijoittajia, jne. Lääkärit ovat tunnettuja siitä, etteivät osaa kirjoittaa. Mutta kukkaro heillä on paksu, eikä heidän punttinsa tutise

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy kaukana..löydät vielä itsesi oikeudesta..jos tytsy suuttuu..

Vierailija
44/71 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon aina ihmetelly miten noi naispoliisit pariutuu . Tietysti miespoliisi on vaihtoehto . Mut eikai kukaan tavan ihminen voisi olla niiku poliisin kaa .

Onko siis naispoliisilla tai asianajajalla  jokin ylimääräinen kehon osa tai kolme silmää tai torahampaat Ovatko he vaarallisia? Jotain muuta kuin ihmisiä, ehkä humanoideja?

Itse en voisi olla miehen kanssa joka ei näe naisen ammatin ja uran taakse, sitä ihmistä siellä.  Tietysti jos yleissivistys on täysin eri tasolla voi olla että elämänkatsomukset poikkeaa täysin. Silloinhan se ei onnistu.

Jos kuitenkin ollaan samalla aaltopituudella, arvot kohtaa, huumori, jne sekä tietysti  rehellinen työtä pelkäämätön ei huume- tai alkoriippuvuutta ei väkivaltaa,  en näe estettä tutustua mieheen  joka on vähemmän koulutettu kuin itse olen.  

Vierailija
45/71 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon aina ihmetelly miten noi naispoliisit pariutuu . Tietysti miespoliisi on vaihtoehto . Mut eikai kukaan tavan ihminen voisi olla niiku poliisin kaa .

0/5 ihmettelen miten sun vanhemmat ovat pariutuneet eikä äitisi tehnyt aborttia kun vahinko sattui.

No en minäkään voisi olla poliisin kanssa! Vaikka koskaan ei ole mitään rikollista tehnyt, tulee aina syyllinen olo, kun näkeekin poliisin. Poliisi on poliisi 24/7. Kokoajan saisi varoa sanojaan esim. riidan aikana, tai ajaessa autoa jatkuva kyttäys ettei vai mene ylinopeuden puolelle jne. Muuten olet heti käräjillä

-eri

Vierailija
46/71 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinder ei ole asianajaja.

Ei vaan silloin käytettäisiin joka -sanaa.

-äidinkielenope

Mutta et sitten itse osannut kirjoittaa tullessasi pätemään.

Vierailija
47/71 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen hieman aloitusta...

Ihan samanlaisia ihmisiä me ollaan kuin muutkin. En näe mitään syytä sille, että asianajajaa pitäisi lähestyä jollain muulla tavalla kuin muitakaan. 

asianajaja

Vierailija
48/71 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen vuosia sitten näkemäni ilmoitus duunin kirppispalstalla. Siinä myytiin edullisesti mopoa, joka on tallissa, joka sijaitsee Vantaalla, joka myös kuuluu hintaan. 

Tuumasin silloin duunikaverille, ettei ainakaan mun tontti kuulu. 

Vierailija
49/71 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan samanlaisia ihmisiä me ollaan kuin muutkin. En näe mitään syytä sille, että asianajajaa pitäisi lähestyä jollain muulla tavalla kuin muitakaan. 

asianajaja

--

Näin ja se pätee ylipäänsä koulutettuihin ja menestyneisiin naisiin. Miehellä pitää olla itseluottamusta sen verran, että näkee ihmisen, eikä ammattia.

Vierailija
50/71 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asianajajan työ on tekstien laatimista, lukemista ja ymmärtämistä. Sinun suomen kelen taitosi eivät ole riittävät asianajajan kumppaniksi.

Aloitetaan vaikka siitä, että Tinder ei voi olla asianajaja.

"Suomen kelen" ei mene vahvasti sinullakaan.

Tuohan on selkeä näppäilyvirhe eli täysin eri asia. Kirjoittaja ei kuvittelekaan, että suomen kelen olisi oikein.

T. Eri

Vierailija
51/71 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Sano ettet halua mitään kirjekaveria vaan haluat tavata heti.

2. Kysy onko hän urheilullinen, vaadi kokovartalokuva ja sano ettet tykkää pullukoista.

3. Lähetä heti pilikuva, kehu tissejä ja kysy ottaako parilliseen.

4. Ilmoita että kumpikin maksaa omat kahvinsa, tai oikeastaan juristi voi viedä sut syömään koska on rikas.

5. Kerro laveasti teoriasi tasoteoriasta.

Vierailija
52/71 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

asianajaja

Mutta eikös tämä ole virkistävä, ammattiamme selvästikin arvostetaan!

kollega

Vierailija
53/71 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan kertoile mitään hauskoja lakimiesstereotypioita ahneudesta, valehtelemisesta jne. Ylipäätään toisen työstä ei ole tarpeen keskustella ellei toinen itse sitä aloita. Mua ei ainakaan kiinnostaisi vapaa-aikana miettiä työasioita. 

Vierailija
54/71 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähestyn naista vain tinnerissä

Vierailija
55/71 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder ei ole asianajaja. Minun asian ajajani on Tinder Singh. Asia jota hän ajaa on riksha. Työmatka sujuu aina tanssimaisesti kun Tinder polkee ja Tinder ohjaa

Vierailija
56/71 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

asianajaja

Mutta eikös tämä ole virkistävä, ammattiamme selvästikin arvostetaan!

kollega

No, mutta pelkääminen on eri asia kuin arvostaminen :) 

Tottakai on kiva, että ammatti on arvostettu, mutta se, että oltaisiin ihmisinä pelottavia, on jo aika liioittelua...

asianajaja

Vierailija
57/71 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
58/71 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun neuvo on, että älä nolaa itseäsi vaan jätä se nainen rauhaan. 

Vierailija
59/71 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle tullut kutsu käräjille ja hakee avustajaa Tinderistä? 

Vierailija
60/71 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertaisiaan tavoittelevat