miten lähestyä naista Tinderissä joka on asianajaja?
Kommentit (71)
Asianajajan työ on tekstien laatimista, lukemista ja ymmärtämistä. Sinun suomen kelen taitosi eivät ole riittävät asianajajan kumppaniksi.
Aloitetaan vaikka siitä, että Tinder ei voi olla asianajaja.
Vierailija kirjoitti:
Tinder ei ole asianajaja.
Ei vaan silloin käytettäisiin joka -sanaa.
-äidinkielenope
Ottaisin tekoälyn käyttöön, ainakin viestitysvaiheessa. Toivottavasti charmia löytyy sitten tapaamisessa. Tekoäly vie muutenkin asianajajajan hommat, joten työttömyys uhkaa.
Vierailija kirjoitti:
Asianajajan työ on tekstien laatimista, lukemista ja ymmärtämistä. Sinun suomen kelen taitosi eivät ole riittävät asianajajan kumppaniksi.
Otsikko on oikein.
Kirjoita virheetöntä tekstiä. Tuo nainen osaa sen ja pitää sitä tärkeänä. Mutta on kyllä ihan tavallinen ihminen. Kaipaa löheisyyttä ym. Ja useimmat miehet pelästyvät, joten nahdollisuutesi ovat hyvät.
Mä oon aina ihmetelly miten noi naispoliisit pariutuu . Tietysti miespoliisi on vaihtoehto . Mut eikai kukaan tavan ihminen voisi olla niiku poliisin kaa .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-äidinkielenope
Niinhän siinä käytettiinkin?
Vierailija kirjoitti:
"Suomen kelen" ei mene vahvasti sinullakaan.
Olemalla taiteilija, taivaavnrannan maalari. Jopa pieni päihdeongelma voi tehdä renttumiehestä kiinnostavan. Kuvittele surffarin, Bukowskin ja Nuuskamuikkusen yhdistelmä. Se vetoaa varakkaisiin asianajajanaisiin.
Et pääsisi jatkoon koska et osaa kirjoittaa. Terveisin juristinainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-äidinkielenope
Niinhän siinä käytettiinkin?
Oho, olet oikeassa. Tarkoitin siis mikä, sanaa.
-äidinkielenope
Vierailija kirjoitti:
Häh? Kyllähän se ajaa asioita, ihmisten parittamisasioita.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aina ihmetelly miten noi naispoliisit pariutuu . Tietysti miespoliisi on vaihtoehto . Mut eikai kukaan tavan ihminen voisi olla niiku poliisin kaa .
0/5 ihmettelen miten sun vanhemmat ovat pariutuneet eikä äitisi tehnyt aborttia kun vahinko sattui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-äidinkielenope
Miten joka-sanasi eroaa ap:n käyttämästä joka-sanasta?
Tee joku rikos. Naisasianajajat on kovasti kiinnostuneita rikollisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5 ihmettelen miten sun vanhemmat ovat pariutuneet eikä äitisi tehnyt aborttia kun vahinko sattui.
Todellä typerästi ja ilkeästi sanottu. Luuletko saavasi jotain irtopisteitä olemalla ilkeä? Peru sanasi ja pyydä anteeksi!