Katsokaa tuo video. Miten noi antaa tuon ampujan olla täysin vapaasti tähtäämässä. Se näkyy joka puolelle.
Kaikki kuvaa sitä ja kertoo asiasta poliisille, mutta mitään ei tapahdu.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/13c14cdc-75b7-4852-a6a8-efaf1fc8f981
Kommentit (201)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei Trumpilla näkynyt mitään sidettä eikä kukaan painanut edes kravatilla tai nenäliinalla korvaa? Miten verenvuoto lakkasi?
Jep, luulisi, että korvasta tulee enemmän verta.
Luulisi ja luulisi, kuten aapeekin luuli että videolla trumpin ampuja.
Mutta tuolla videollahan salaisen palvelun agentti ampuu ensimmäisen luodin. Ja vasta sen jälkeen ampuja ampuu trumppia. Eli salainen agentti provosoi tilanteen?
Sen oli tarkoituskin ampua ohi, muutenhan Trumppi olis kuollut. Selkeä lavastus sillä Trumppi ihan normina heristelee nyrkkiä. Normaalisti ihminen olisi shokissa ja haluaisi vaan päästä pois paikalta eikä kampanjoisi.
Törmäsin kommenttiin: " This is America, shooters don't miss if they're not hired to".
Olen täysin samaa mieltä.
Trumpin itsensä järjestämä show.
Vierailija kirjoitti:
Mutta tuolla videollahan salaisen palvelun agentti ampuu ensimmäisen luodin. Ja vasta sen jälkeen ampuja ampuu trumppia. Eli salainen agentti provosoi tilanteen?
Provosoi? Että siellä oli joku kiväärinsä kanssa ottamassa vain aurinkoa ja sitten raivostui kun cia-mies häiritsi luodillaan ja päätti alkaa ampumaan takaisin?
Kuuntele video tarkasti luotien kohdalta. Saman äänen saa melkein suulla, kun ensin maiskauttaa ja sitten tekee kielellä kitalaesta alaspäin klock äänen. :D Anteeksi. Ampumisen ääni on ehkä vähän sitä matalampi.
Vierailija kirjoitti:
Katolla olevista tarkka-ampujista ei kumpikaan ammu yhtäkään laukausta videopätkän aikana. He vain siirtyvät uusiin asemiin.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä kesti liian kauan ennen kuin turvamiehet tulivat Trumpin ympärille suojaamaan.
Odottivat sen verran, että jos ampuja vielä tyhjentää koko lippaan niin jäävät itse henkiin.
Vierailija kirjoitti:
Siis onko se katolla tähtäilevä ja sitten tärähtävä mies salaisen palvelun mies? Miten hän näytti ampuvan / tärähtävän jo ennen kuin Trumpiin osui? En ymmärrä sitä videota.
Mitä jos oikea ampuja on paossa. Ja tuo on joku muu. No ei vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä kesti liian kauan ennen kuin turvamiehet tulivat Trumpin ympärille suojaamaan.
Trump reagoi osumaan aika nopeasti. Ihan alle sekunnissa meni maahan. Häntä on varmaan pressa-aikoina koulutettu toimimaan nopeasti tuollaisessa tilanteessa. Itse olisin ollut niin äimänä, että en olisi voinut uskoa, mitä just tapahtui ja olisin jäänyt siihen seisoskelemaan ihmeissäni.
Tulee mieleen prinssi Charles, jonka reaktio ampujaan oli aikoinaan tyyliin "hmmm"
Voi ollakin Trumpin keksimä show. En yllättyisi. Siksi reagoi niin nopeasti ja tuo nyrkkijuttu oli suunniteltu etukäteen. Muutama siviili kuoli mutta mitäs siitä. Ainoa asia joka puhuu sitä vastaan on se että ampuja oli rekisteröitynyt republikaaniksi. Olis ollut vielä parempi tarina et yhyy demokraatit yrittää tappaa mut kun oon niin hyvä buhuuu.
Vierailija kirjoitti:
Siis en ymmärrä ajatuksenjuoksuasi. Salainen agentti yritti tap paa sala-ampujan ennenkuin se ehtisi laukaista aseensa Trumppia kohti.
Eli salainen agentti huomaa sala-ampujan, joka on juuri kohta aikeissa ampua Trumppia ekan kerran ja äkkiä tuo salainen agentti yrittää tap paa tuon sala-ampujan. Näköjään ei osunut tappavasti sala-ampujaan, koska sala-ampuja kykeni ampumaan Trumppia.
1. Salainen agentti yrittää tappaa sala-ampujan, luoti menee ohi tai ei ainakaan tapa
2. Sala-ampuja ampuu Trumppia kohti
3. Sala-ampuja saadaan vihdoin listittyä
Vierailija kirjoitti:
Sen oli tarkoituskin ampua ohi, muutenhan Trumppi olis kuollut. Selkeä lavastus sillä Trumppi ihan normina heristelee nyrkkiä. Normaalisti ihminen olisi shokissa ja haluaisi vaan päästä pois paikalta eikä kampanjoisi.
Jos tarkoitus olisi ollut ampua ohi, laukaus olisi mennyt vähintään puoli metriä Trumpista sivuun. Kukaan ei ole niin tarkka, että osaa ampua liikkuvaa päätä juuri korvaan. Oli parista sentistä kiinni, ettei Trump itse olisi nyt kuollut tai teholla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trump reagoi osumaan aika nopeasti. Ihan alle sekunnissa meni maahan. Häntä on varmaan pressa-aikoina koulutettu toimimaan nopeasti tuollaisessa tilanteessa. Itse olisin ollut niin äimänä, että en olisi voinut uskoa, mitä just tapahtui ja olisin jäänyt siihen seisoskelemaan ihmeissäni.
Tulee mieleen prinssi Charles, jonka reaktio ampujaan oli aikoinaan tyyliin "hmmm"
Prinssi Charlesin reaktio on paljon aidompi. Suurin osa varmaan olis just noin, et mitä hittoa just tapahtui. Toki voi olla et trumputin on harjoitellut skenaariota turvatoimena.
Vierailija kirjoitti:
Ammattilainen tarkka-ampuja ampuu kiikarikiväärillä makuulta lyhyeltä matkalta ohi ja maalina ollut teini ampuu heti perään Trumppia korvaan?
Kovin on fantasiatarina.
Vierailija kirjoitti:
Törmäsin kommenttiin: " This is America, shooters don't miss if they're not hired to".
Olen täysin samaa mieltä.
Trumpin itsensä järjestämä show.
Mutta eihän tuo ampuja missannut vaan osui Trumpiin. Mutta Trumpin pää heilui puhuessaan, niin osui vain korvaan eikä kalloon.
Ei edes Trump ole niin hullu, että ottaisi tuollaisen riskin sympatiapisteiden saamiseksi. Siinä tapauksessa kyllä uskoisin olevan näin, jos luoti olisi missannut Trumpin vähintään puolella metrillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prinssi Charlesin reaktio on paljon aidompi. Suurin osa varmaan olis just noin, et mitä hittoa just tapahtui. Toki voi olla et trumputin on harjoitellut skenaariota turvatoimena.
Puolet Suomalaisista. Se puoli joka on käynyt intin. Vetää luonnostaan heti maihin kun ampuminen alkaa. Vain naiset ja siviilipalvelusmiehet jää pystyyn pälmistelemään ja ihmettelemään.
Ei korvalehdestä tule verta, eläimetkin vuotaisi kuiviin kun niille niittaillaan lappuja korvalehtiin.