Katsokaa tuo video. Miten noi antaa tuon ampujan olla täysin vapaasti tähtäämässä. Se näkyy joka puolelle.
Kaikki kuvaa sitä ja kertoo asiasta poliisille, mutta mitään ei tapahdu.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/13c14cdc-75b7-4852-a6a8-efaf1fc8f981
Kommentit (201)
Miksei Trumpilla näkynyt mitään sidettä eikä kukaan painanut edes kravatilla tai nenäliinalla korvaa? Miten verenvuoto lakkasi?
Tuo videolla näkyvä on poliisi. Ei siis se joka ampui trumppia. Toki tuo poliisiampuja odotti jostain syystä että ampuja pääsee ryömimään katollaan ampumapaikkaan ja ampumaan 8 luotia ennen kuin itse ampui. Ja ampujan ei kaiken järjen mukana normaaleissa turvatoimissa olisi pitänyt päästä yhdenkään katon lähellekään aseineen mutta mitäs pienistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä kesti liian kauan ennen kuin turvamiehet tulivat Trumpin ympärille suojaamaan.
Turvamiehethän makasi heti Trumpin päällä lavalla isossa läjässä.
Tämä presidentin suojaaminen ja evakuointi on varmaan salaisen poliisin harjoitelluimpia asioita. Katso fimistä lisää
Vierailija kirjoitti:
Miksei Trumpilla näkynyt mitään sidettä eikä kukaan painanut edes kravatilla tai nenäliinalla korvaa? Miten verenvuoto lakkasi?
Jep, luulisi, että korvasta tulee enemmän verta.
Kyseinen ampuja ei olisi Suomi armeijassa saanut kultaista ampuja merkkiä saavutuksellaan, liikaa ohi laukauksia.
Vierailija kirjoitti:
Luoti kulkee ääntä nopeammin.
Ap:n ajatus kulkee etanaakin hitaammin.
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellistä minusta että turvamiehet niin kaukana Trumpista, yleensä seisoskellaan vähän lähempänä. Ei kovin salamannopeasti toimineet.
APn videossa ei näy mitä lavalla tapahtui. Trump painettiin heti turvamiesten alle maahan. Tuosta lavan takaa otetusta kuvasta näet mitä ei näy videolla.
https://images.cnbctv18.com/uploads/2024/07/trump-1-2024-07-763be787109…
Vierailija kirjoitti:
Ampuja oli toisella katolla, APn filmissä katolla näkyvät salaisen palvelun miehet ampuivat hänet.
Trump rally shooting: Map shows where shooter was stationed
Videon ampujan ase osoittaa päinvastaiseen suuntaa Trumpista
Pidän erikoisena sitä, että se ylipäätään pääsi sinne katolle kaikessa rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Kyseinen ampuja ei olisi Suomi armeijassa saanut kultaista ampuja merkkiä saavutuksellaan, liikaa ohi laukauksia.
Makaaberia.
Miten tuo tarkka-ampuja ampui ennen kuin Trumpia oli ammuttu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä kesti liian kauan ennen kuin turvamiehet tulivat Trumpin ympärille suojaamaan.
Trump reagoi osumaan aika nopeasti. Ihan alle sekunnissa meni maahan. Häntä on varmaan pressa-aikoina koulutettu toimimaan nopeasti tuollaisessa tilanteessa. Itse olisin ollut niin äimänä, että en olisi voinut uskoa, mitä just tapahtui ja olisin jäänyt siihen seisoskelemaan ihmeissäni.
Koetti kädellä korvaansa ja kun siihen tuli verta niin äkkiä maahan.
Vierailija kirjoitti:
Koska se ampui Trumpin ampujaa, ei Trumpia
Vierailija kirjoitti:
Pidän erikoisena sitä, että se ylipäätään pääsi sinne katolle kaikessa rauhassa.
Ampujan puolen katto oli ainakin osittain puiden takana toiselta katolta ampuneiden salaisen palvelun miesten näkymättömissä. Ehkä he joutuivat ampumaan välissä olevien puiden lehvästön läpi.
Vierailija kirjoitti:
Siis mä en kestä ihmisten tyhmyyttä!!!!!!!!!!!!!
Tarkka-ampuja, presidentin suojelija siis, ampui sala murhaajaa tietenkin ennenkuin se sala murhaaja laukaisi itse aseensa. Koska presidentin suojelija huomasi ajoissa, että kohta presidentti sala murhataan!!!!!!!!!!
Ai miksikö? Ööh, miten olisi vaikka se, että suojeli presidentin henkeä eli ampuu sala murhaajan, ennenkuin sala murhaaja ehtii ampua presidentin.
Pitäisikö ensin odottaa ja katsoa, kuinka presidentti sala murhataan ja sitten vasta ampua? Häh?
Erottelin nuo yhdyssanat, muuten viesti jää sensuuriin.
Vierailija kirjoitti:
Kun ammunta alkaa toinen katolla oleva tarkka-ampuja näyttää siirtävän asettaan ja toinen tarkka-ampuja suojautuu taaksepäin.
Video eri kuvakulmasta.
https://edition.cnn.com/2024/07/14/us/trump-shooting-thomas-matthew-cro…
Talo, jonka katolla Trumpin ampuja oli, oli kauempana. Aiemmin oli uutissuomalaisessa videoita, joissa ammuttu ampuja köllötteli kuolleena katolla.
Tuosta voi käydä Google Mapsissa katsomassa ampumapaikkaa joka on jo tässä moneen kertaan linkattu. Trumpin lava edessä keskellä. Salaisen palvelun tarkka-ampujat oikealla olevalla katolla. Salamurhaaja vastapäisen talon katolla.
https://www.google.com/maps/place/Butler+Farm+Show+Inc./@40.8561635,-79…
Suurvalta on aina suurvalta. Venäjä ja Yhdysvallat yhtä pöllöjä maita.