Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olet hyötynyt Orpon hallituksen toimista?

Vierailija
14.07.2024 |

Petteri Orpon hallitus on hallinnut maata jo yli vuoden. Kerro, miten olet hyötynyt Orpon hallituksen toimista?

Ennen kuin vastaat, niin lue kysymys mielellään vielä uudestaan. Asiallisia vastauksia. Kiinnostaa tietää, miten parannukset on kohdistuneet ja mitä hyötyjä seurannut ihmisille.

Kommentit (92)

Vierailija
21/92 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mitenkään. ja olen sielä rikkaimmassa 5% joten ne vassarien märinät että "vain rikkain 10% hyötyy"

Eli valitat vasemmistosta, vaikka et hyötynyt oikeistostakaan?

Ei suomessa ole kuin vasemmistoa. vähän erilaisia demareita kaikki

Sanna Marinin aikana Suomessa oli lämmin ja välittävä ilmapiiri. Petteri Orpo on saanut vain ankeutusta ja surua aikaan.

Vierailija
22/92 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hyvä palkkaisena mun verotus ei noussut.muuten olisi varmaan mennyt puolet sohva porukalle.

Taidat olla hyväpalkkainen duunari, kirjoitustaidon perusteella?

kato äikän ope tuli itkemään palstalle.kirjoitan miten mua huvittaa vaikka kuinka itket homo. eikö ole jo tullut selväksi?

Onpas teini herännyt aikaisin. Pääset parin viikon päästä takaisin kouluun opettelemaan äidinkieltä.

äikän ope ja persu jankuttaja on siis sama jankuttaja hullu.onneks mul ei sentää pää ole menny noin sekaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/92 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mitenkään. ja olen sielä rikkaimmassa 5% joten ne vassarien märinät että "vain rikkain 10% hyötyy"

Sanna Marinin aikana Suomessa oli lämmin ja välittävä ilmapiiri. Petteri Orpo on saanut vain ankeutusta ja surua aikaan.

No ei todellakaan ollut. Jatkuvasti meitä parempituloisia ja sijoittajia möyryytettiin...

Vierailija
24/92 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hyvä palkkaisena mun verotus ei noussut.muuten olisi varmaan mennyt puolet sohva porukalle.

kato äikän ope tuli itkemään palstalle.kirjoitan miten mua huvittaa vaikka kuinka itket homo. eikö ole jo tullut selväksi?

Tyhmäkin vielä. No sen arvasi jo tuosta kirjoitustaidon puutteesta.

Vierailija
25/92 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan ollut. Jatkuvasti meitä parempituloisia ja sijoittajia möyryytettiin...

Haha, kerro yksikin esimerkki. T. Sijoittaja ja hyvätuloinen

Vierailija
26/92 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmäkin vielä. No sen arvasi jo tuosta kirjoitustaidon puutteesta.

mut etkö vieläkään ymmärrä etten kysy sulta miten kirjoitan vaan kirjoitan miten huvittaa.silloin ihmisellä on kaikki menetetty kun sillä menee pää noin sekaisin kun sulla.persujankuttaja/äikän ope hulluin ja rasittavin tyyppi täällä.

Vierailija
27/92 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiallinen vastaus on, että kysymyksenasettelusta päätellen olet jo päättänyt että "hyödyn" pitää olla jotain mitä minä saan. Että se on joku palvelu, korotettu maksu, alennettu vero tai mitä nyt vain. Meillähän on leikkaushallitus vallassa ja sille on syynsä. Tiedät ne itsekin. Se mitä Orpon hallitus antaa minulle on tulevaisuuden. 

Vierailija
28/92 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verotuksen keventyessä meillä vaimon kanssa jää käteen n. 8 000 euroa enemmän vuodessa, joten olemme päättäneet mm. tukea vaimon veljenpoikaa hänen oikeustieteen opinnoissaan, kun hän aloittaa ensi syksynä. Eli hyvään tarkoitukseen menee nämä muutokset.

Tällaisia hyväntekijöitä ei jostain syystä löydy vasemmistosta. Vasemmiston retoriikka on sellaista, että puhutaan paljon, mutta ne teot jäävät tekemättä.

Vierailija
29/92 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi tosi lyhyeksi lista Orpon hallituksen aikaansaamista hyödyistä ja parannuksista suomalaisten elämään.

Vierailija
30/92 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpon hallitus tekee Suomesta huonomman paikan elää. 

On tehnyt jo. Tutkimuksen tulokset oli esillä kesäkuun alussa. Jostain syystä tuosta tehty aloitus ja linkki hävisi/poistettiin täältä. 

Vierailija
31/92 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiallinen vastaus on, että kysymyksenasettelusta päätellen olet jo päättänyt että "hyödyn" pitää olla jotain mitä minä saan. Että se on joku palvelu, korotettu maksu, alennettu vero tai mitä nyt vain. Meillähän on leikkaushallitus vallassa ja sille on syynsä. Tiedät ne itsekin. Se mitä Orpon hallitus antaa minulle on tulevaisuuden. 

Millaisen tulevaisuuden? Mitä siellä tulevaisuudessa siintää? 

Vierailija
32/92 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orpon hallitus tekee Suomesta huonomman paikan elää. 

On tehnyt jo. Tutkimuksen tulokset oli esillä kesäkuun alussa. Jostain syystä tuosta tehty aloitus ja linkki hävisi/poistettiin täältä. 

Tai ainakin huonomman paikan oleskella muitten rahoilla.

Vierailija
33/92 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaa vaihtoehtoisesti, mitä yhteiskunnallista hyötyä näet? Ja hyötyvätkö jotkin väestöryhmät enemmän kuin toiset? Millaiset ovat leikkauspolitiikan pitkäaikaisvaikutukset yhteiskunnassamme?

Vierailija
34/92 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha, kerro yksikin esimerkki. T. Sijoittaja ja hyvätuloinen

Esim verokorotukset joita tehtiin jatkuvalla syötöllä ja samalla sanottiin että "ette osallistu tarpeeksi".

Vierailija
35/92 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäi tosi lyhyeksi lista Orpon hallituksen aikaansaamista hyödyistä ja parannuksista suomalaisten elämään.

Minun mielestäni ainakin kaupan myyjät kärsivät eniten, kun kaupat ei jokatapauksessa anna täysiä tunteja ja paikallinen sopiminen (sanelu) kun ehkä tulee niin on perseestä.  Työurani olin kokonaan paikoissa joissa kyllä SOVITTIIN asiat ja palkat, mutta ei saneltu. Muihin päätöksiin en ota liiemmin kantaa, paljon hyviäkin.

Vierailija
36/92 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain verohelpotuksia, lisäksi yritystoiminta alkoi vihdoin nousemaan sijoiltaan koronan jäljiltä. Enemmän töitä, enemmän lomapäiviä yrittäjälle. Itse olen tyytyväinen ja alaiset myös. 

Vierailija
37/92 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotitko leikkaushallitukselta jotain listaa siitä miten sitä, tätä ja tuota on maksettu enemmän? Kun se keksi ei niin pyöri. Orpon hallitus tekee töitä juuri toiseen suuntaan ja sille on syynsä ja perusteet. Ei tätä kuplettia olisi pelastettu jakamalla enemmän, koska jaettu on jo liikaakin ja liian monta vuotta. 

Vierailija
38/92 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perskokkare hallituksen toimista ei ole hyötynyt muut kuin rikkain viidennes onko joku muu yllättynyt kuin Urpo.

Vierailija
39/92 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä muutti ainakin nistinaapurit vihdoin hittoon, kun Kela ei anna loisten enää asua kalliimmissa asunnoissa. Paljon hyvääkin. 

Vierailija
40/92 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erittäin tyytyväinen Orpon hallituksen toimintaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme