Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä jumissa...

Vierailija
13.07.2024 |

Teen liikaa töitä, olen toivottomasti (tai ainakiin  haastavasti) rakastunut, koko ajan ylivireessä ja samaan aikaan poikki. Olen niin turhautunut etten pysty itkemään ja niin kierroksilla etten saa nukuttua kunnolla...

Onko joku muu kokenut samantapaista, ja miten tästä pääsee läpi. Olen kuin suoritus- ja tunnemyrskytunnelissa, jonka loppua ei näy...

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tunne, olin menossa naimisiin, tolkuton unettomuus, ajatukset ja suunnitelmat sinkoili päässä...kesti viikkoja. Vihkiäisten jälkeen totaalinen äänikato, kurkkutulehdusten kierre yms. Kuumeilu kesti puolisen vuotta.

Pikku hiljaa alkoi helpottaa, kiireinen stressityö vaihtui helpompaan, unikin löytyi taas

Vierailija
62/68 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastuunotto on myös aikuisille ominaista. Vaikka tuntee tunteita. 

No siksihän ap varmaan onkin jumissa, kun ei vaan toimi impulsiivisesti tunteidensa varassa. Missä sanottiin, että hän ei ota vastuuta?

Sivusta

No eikös AP juuri näin toimi, toimii impulsiivisesti tunteidensa varassa? Jos lukee 1 sivulta kommentteja.. vastuuta yrittää itse ulkoistaa johonkin diagnoosiin..  

Niin kuin missä kommenteissa? Eihän ap ole ilmeisesti varsin tehnyt mitään tai ainakaan disgnosoinut itseään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pudotat sen rakkauden nyt siitä ensialkuun pois, jos kerran olette molemmat varattuja eikä siitä ole tarkoitus tulla mitään koskaan. Ihminen pois elämästäsi, mietit miksi hänellä oli tilaa tulla elämääsi jne. 

Onko sinulla joku ylivilkkausongelma noin niin kuin muuten? Vaikeuksia sitoutua/ keskittyä/ olla pitkäjänteinen?

"Ei sitä niin vaan pudoteta, eikä ole varmaa pitäisikö siitä tulla jotain...

Pystyn olemaan tärkeissä asioissa hyvin pitkäjänteinen, mutta saattaa mulla diagnosoimaton ADHD:kin olla..."

--> kakkossivulta löytyikin, ei kuulosta vastuunotolta

Vierailija
64/68 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pudotat sen rakkauden nyt siitä ensialkuun pois, jos kerran olette molemmat varattuja eikä siitä ole tarkoitus tulla mitään koskaan. Ihminen pois elämästäsi, mietit miksi hänellä oli tilaa tulla elämääsi jne. 

Onko sinulla joku ylivilkkausongelma noin niin kuin muuten? Vaikeuksia sitoutua/ keskittyä/ olla pitkäjänteinen?

Pystyn olemaan tärkeissä asioissa hyvin pitkäjänteinen, mutta saattaa mulla diagnosoimaton ADHD:kin olla..."

Miten mahdollinen diagnosoimaton ADHD tai se, että ei tiedä mikä elämässä olisi oikea ratkaisu kertoo vastuunoton puutteesta? Sitä paitsi, joku muu kysyi ap:n tarkkaavaisuudesta...

Vierailija
65/68 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten mahdollinen diagnosoimaton ADHD tai se, että ei tiedä mikä elämässä olisi oikea ratkaisu kertoo vastuunoton puutteesta? Sitä paitsi, joku muu kysyi ap:n tarkkaavaisuudes

No kuulostaako sinun mielestäsi sitten vastuunotolta? Joku neuvoo että pudotat sen varatun nyt pois elämästäsi ja alkaa selittelyt ei sitä niin pudoteta yms kun .. Ja on sitä ja sitä ongelmaa tässä vielä.. minun mielestäni ei kuulosta. Kyllä voi tehdä päätöksen suuntaan tai toiseen ja mennä sen mukaan, mikä on vastuunottoa minun mielestäni. Roikkuminen jossain ei sitä ole ja kuten näet, et itsekkään voi hyvin siinä. Tämä ei ole mitään ilkeilyä tai mitään ja tarvitset varmasti apua enemmänkin, ymmärrän sen. Mutta vastuunottoa tuo ei ole.

Vierailija
66/68 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh tätä palstaa...

Vierailija
67/68 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten mahdollinen diagnosoimaton ADHD tai se, että ei tiedä mikä elämässä olisi oikea ratkaisu kertoo vastuunoton puutteesta

Ap ei ole sanonut tehneensä mitään. Tunteen tappaminen ei ole helppoa vaikka miten yrittäisi. Edelleen, aika ikävää että maallikkona leimaat muita "apua tarvitseviksi".

Vierailija
68/68 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tästäkin ketjusta sais jotain järkevää eli että aloitus ja kommentit sopis yhteen ja olisi selkeästi luettavissa? Pelkkää toiveajattelua jos joku putsaaja ei hoida tätäkin.