Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tällainen mies parisuhdemarkkinoiden väliinputoaja?

Vierailija
13.07.2024 |

Tämä väite on toistunut palstalla useasti:

Mies joka on hoikka ja sporttinen mutta ei pitkä, komea tai työelämässä menestynyt ei saa kaltaistaan naista

Väite perustuu ymmärtääkseni siihen, että

1. Hoikkuus ja sporttisuus nostavat naisen suosiota enemmän kuin miehen, mutta naista kiinnostaa enemmän luontainen komeus ja miehen suorituskyky työelämässä, hoikkuuden ja sporttisuuden ollessa asioita joita halutaan tai ei haluta niiden lisäksi

2. Naiset jotka eivät ole hoikkia ja sporttisia, eivät katso hoikkuutta ja sporttisuutta eduksi koska miehellä on erilaiset elämäntavat, ja he kenties haluavat miehen joka on heitä suurempikokoinen

Näin ollen, hoikka ja sporttinen mies ei ole riittävän tasokas kaltaisilleen naisille, mutta toisaalta ei ole yhteensopiva omantasoistensa naisten kanssa (markkina-arvoteorian oppien mukaan).

Kiinnostaisi tietää mitä te olette asiasta mieltä? En ole itse hoikka tai sporttinen, ja myönnän että osaltani tuo pitää paikkansa. Kiinnostaa myös siksi, että yksi miespuolinen ystäväni osuu kuvaukseen, ja hän on kuin onkin "ikisinkku". N87

Kiinnostaisiko sinua potentiaalisesti hoikka ja sporttinen mutta lyhyt, ei raamikas, ei perinteisellä tavalla komea ja melko pienituloinen mies?

Vaihtoehdot

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä haluaisin kiittää ap:ta miesnäkökulman huomioimisesta. Olet selkeästi lukenut mitä olemmet kirjoittaneet. Myös gallup on hyvin aseteltu, koska siinä kysytään voisiko nainen kiinnostua tällaisesta miehestä vs asettelu jossa vastataan jonkun muun naisen puolesta.

Kiitos.

Vierailija
2/9 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään hoikista ja sporttisista miehistä. Tapaan niitä ultrajuoksukisoissa, aina on kiinnostuneita. Olen itse ylimmässä tulodesiilissä oleva korkeakoulutettu ja kaunis nainen, silti mukava juokseva kohtuunäköinen mies on ok, lyhytkin kelpaa, koska olen itse melko lyhyt. Kunhan on kohtuullinen tulotaso. 

Mikä taas on ongelma? Onko sporttista vaativa mies itse oikeasti sporttinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut etsivät rakkautta, toiset markkinoita

Vierailija
4/9 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään hoikista ja sporttisista miehistä. Tapaan niitä ultrajuoksukisoissa, aina on kiinnostuneita. Olen itse ylimmässä tulodesiilissä oleva korkeakoulutettu ja kaunis nainen, silti mukava juokseva kohtuunäköinen mies on ok, lyhytkin kelpaa, koska olen itse melko lyhyt. Kunhan on kohtuullinen tulotaso. 

Kysyt onko mies itse oikeasti sporttinen, mutta mainitset viestissäsi kohtuullisen tulotason, joka tuskin tarkoittaa tyyliin 2 000 - 3 000 eur/kk bruttopalkkaa...

Vierailija
5/9 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvalemasi mies voisi kiinnostaa olettaen, että tärkeimmät kriteerit täyttyvät.

Eli hoikka sporttinen, epäkomea, lyhyt,. Miellyttäväluonteinen, kulttuurista kiinnostunut, koulutettu mutta ilman työelämämenestystä oleva mies joka on lisäksi tasa-arvoa kannattava. Lisäksi jos huumorintajut kohtaisi ja miehellä olis omiani suunnilleen vastaavat arvot niin olis just hyvä. 

Vierailija
6/9 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyt onko mies itse oikeasti sporttinen, mutta mainitset viestissäsi kohtuullisen tulotason, joka tuskin tarkoittaa tyyliin 2 000 - 3 000 eur/kk bruttopalkkaa...

Minusta sporttinen on vähintään maraton-kuntoinen, mieluusti parempikuntoinen. Usein itseään sporttiseksi kutsuva mies on suhteessa minuun rapakuntoinen, salimaket ei kiinnosta. Täällä pk-seudulla 4000 euron bruttopalkka lienee kohtuullinen tulotaso, itse tienaan huomattavasti enemmän. 

Vierailija
7/9 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ruma ja huonotuloinen, mutta urheilullinen mies ei saa urheilullista naista. Ei varmaan saakaan, jos etsii kaunista urheilullista naista. Parikymppinen, pitkähiuksinen, timmi vartalo ja kauniit kasvot. Sitähän mies tarkoittaa urheilullisella naisella. Tpdellisuudessa urheilullisia naisiakin on ihan  seinästä revityn näköisiä.  Sellaistahan kukaan ei kuitenkaan katso, ei se rumakaan mies. Oma valinta, jos ei oma vastinkappale kelpaa.

Vierailija
8/9 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etköhän sinä ihan itse jo tiedä vastauksen, ap. Et saa sellaisia naisia kuin haluaisit ja kulutat aikaasi aiheesta jankaten täällä Vauva-palstalla.

Vierailija
9/9 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etköhän sinä ihan itse jo tiedä vastauksen, ap. Et saa sellaisia naisia kuin haluaisit ja kulutat aikaasi aiheesta jankaten täällä Vauva-palstalla.

Kaunista instasalikissaa vaille on ap, miksiköhän ei saa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme