Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Annan tyhjiä tölkkejä 5 jätesäkillistä

Vierailija
13.07.2024 |

Tämä aloitus saa varmaan pelkkää kuraa niskaansa, mutta mulla olisi 5 jätesäkillistä tyhjiä tölkkejä annettavana. Tyhmää; mutta en ilkeä itse viedä niitä kauppaan. Voin tuoda säkit Joensuuhun (asun lähellä Joensuuta, joten sen edemmäs en lähde niitä kuskaamaan). Olen joskus aikaisemminkin yrittänyt niitä antaa tällaisella keskustelupalstalla, mutta sain vain haukkuja osakseni, mutta oikeasti niitä on tuo 5 säkillistä, ja ne on ihan suomesta ostettuja pantillisia tölkkejä.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Helsinkiin :)

Voin laittaa junaan, kai junissa voi lähettää pelkkiä "paketteja", mutta sinä maksat kuljetuksen :)

Voisitko oikeasti?

Voisin, mutta miten hoidetaan se, että maksat kuljetuksen? Ei VR minua usko kun vien säkit junaan, että vastaanottaja maksaa kuljetuksen kun noutaa säkit. Ne kysyy vastaanottajan nimeä; sanonko etten tiedä, mutta joku Vauva-palstalta...

Odotas, kun mietin hetken.

Nimittäin mitenhän paljon tuosta jäisi myös pakettiautovuokran jälkeen ylipäänsä plussalle?

Eihän niitä oo kukaan (vuokratulla) pakettiautolla kuljettamassa, vaan viemässä junaan "paketin"

Vierailija
42/43 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oikeasti on tilanteita ja ihmisiä, että heittävät jätesäkeittäin palautustölkkejä esim roskikseen, sekajätteeseen, kun ei kehtaa viedä kauppaan. Vaikka siksi, että ihmiset katsovat, että juo niin paljon. Että ei tämä välttämättä ole provo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asuin aiemmin talossa, jonka roskakatokseen ilmestyi yön aikana muovikasseissa tyhjiä kaljatölkkejä. Joku jaksoi ne tuoda kaupasta ja juoda, mutta ei viedä takaisin. Oli kuitenkin nähnyt sen vaivan, että tölkit oli huuhdeltu ja pussit laitettu nätisti katoksen lattialle. Välillä otin ne mukaani, toisinaan jätin muille. Saihan noista hyvät rahat.

Oletkohan minun entinen naapuri? Olen tehnyt tätä vuosikaudet, koska pärjään taloudellisesti ihan hyvin. Kyllä ne sieltä aina jollekkin oli kelvannut. Minä ajattelettelen asian niin, että joku niitä tarvitsee enemmän ja säästän sen palauttamisen vaivan. Ei kai se keneltäkään pois ole, jos kuitenkin ne siististi pusseissa jätän roskakatokseen. 

Kyllä se on pois jos jätät siihen roskiksen ulkopuolelle tai roskiksen viereen ne pussit. Siitä nimittäin laskutetaan lisää taloyhtiötä jos et laita niitä rokskiksia sinne roskakoriin sisälle vaan ulos.