Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Annan tyhjiä tölkkejä 5 jätesäkillistä

Vierailija
13.07.2024 |

Tämä aloitus saa varmaan pelkkää kuraa niskaansa, mutta mulla olisi 5 jätesäkillistä tyhjiä tölkkejä annettavana. Tyhmää; mutta en ilkeä itse viedä niitä kauppaan. Voin tuoda säkit Joensuuhun (asun lähellä Joensuuta, joten sen edemmäs en lähde niitä kuskaamaan). Olen joskus aikaisemminkin yrittänyt niitä antaa tällaisella keskustelupalstalla, mutta sain vain haukkuja osakseni, mutta oikeasti niitä on tuo 5 säkillistä, ja ne on ihan suomesta ostettuja pantillisia tölkkejä.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ilkeä? 

Vierailija
2/43 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset ilkeä? 

En tiedä, en vaan ilkeä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et jaksa, olet laiska.

Vierailija
4/43 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virosta ostettuja tietysti.

Vierailija
5/43 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajat lähimmän marketin parkkipaikalle ja jätät siihen. Minäkin hyväpalkkaisena, mutta nuukana ja ahneena veisin ne hymyssä suin palautusautomaattiin. Muiden mielipiteet ei kiinnosta.

Vierailija
6/43 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie pienissä muovikassissa. Yksi tai 2 kerrallaan. Kukaan ei kiinnitä asiaan huomiota. 

Vierailija
7/43 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset ilkeä? 

En tiedä, en vaan ilkeä...

Eikö Joensuussa ole missään isossa marketissa sellaista pullonkeräyslaitetta, johon voi kaataa koko säkillisen kerralla?

Vierailija
8/43 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla kuskausreissulla provopetteri voi viedä tölkkinsä useampaan eri kauppaan keräysautomaattiin, jos muka ei kehtaa kaikkia säkkejänsä tyhjentää yhteen paikkaan.

:D

Vierailija
9/43 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniisti tehty <3

Toivottavasti joku sellainen huomaa tämän, jolla on oikeasti rahalle tarvetta.

Vierailija
10/43 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tuollaista määrää veisi itsekkään,ellei ole sellainen kone mihin voi sen säkin vain kaataa. Muuten menee ikä ja terveys. Pitää eväätkin pakata,kun yksi kerrallaan palauttamiseen menee kauan aikaa.

Vierailija
11/43 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie Ilosaarirokin liepeille. Joku ne sieltä poimii ihan  varmasti.

Vierailija
12/43 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna naapurin lapsille 

Vierailija
13/43 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jotain 200..euroa vähintään.Mullakin on varastossa 4 isoa jätesäkkiä täynnä tölkkejä ja osa pulloja,niitä en anna ovat hätävarani.Ei kukaan sinua moiti mikset vie tölkkejä pienissäerissä,kun käyt kaupassa?

Vierailija
14/43 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tarttukaa nyt tarjoukseen joku, jolla on 1,80€ loppukuuksi ruokarahaa, kun tuet pieneni!

Vierailija
15/43 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee kauppaan jossa voi kumota koko säkin kerralla

Vierailija
16/43 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksihän tästäkin pitää vittuilla. Antakaa tyypin lahjoittaa tölkkinsä jos haluaa. Itse veisin ne vaikka ekopisteen viereen. Kyllä ne jollekkin sieltä kelpaa.

Vierailija
17/43 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tarttukaa nyt tarjoukseen joku, jolla on 1,80€ loppukuuksi ruokarahaa, kun tuet pieneni!

Niin tälläistä tarjousta ei voi ohittaa,mutta tölkkien omistaja vois miettiä toisen kerran,pikkuerissä tölkit rahaksi.

Vierailija
18/43 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, kun elämänhallinta pettää niin ei niitä tölkkikassejakaan vaan meinaa saada aikaiseksi viedä. Itselläkin odottelee tuolla 3 pussillista.

Vierailija
19/43 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samalla kuskausreissulla provopetteri voi viedä tölkkinsä useampaan eri kauppaan keräysautomaattiin, jos muka ei kehtaa kaikkia säkkejänsä tyhjentää yhteen paikkaan.

:D

En ole provopetteri, ihan oikeasti nolottaa raahata säkkitolkulla tyhjiä tölkkejä automaattiin, saatan olla turhan herkkänahkainen 🤣 ja ajatella liikaa sitä, että mitä muut ihmiset minusta ajattelevat, mutta tällainen minä olen. Mutta toisaalta automaattiin saa kaataa koko säkillisen kerralla, eikä kukaan näe mitä minne sinne kaadan (onko limsatölkkejä vai kaljatölkkejä)... ehkä rohkaistun ja vien ne itse. Kiitos kaikille kommenteista 🥰

Vierailija
20/43 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin aiemmin talossa, jonka roskakatokseen ilmestyi yön aikana muovikasseissa tyhjiä kaljatölkkejä. Joku jaksoi ne tuoda kaupasta ja juoda, mutta ei viedä takaisin. Oli kuitenkin nähnyt sen vaivan, että tölkit oli huuhdeltu ja pussit laitettu nätisti katoksen lattialle. Välillä otin ne mukaani, toisinaan jätin muille. Saihan noista hyvät rahat.