Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sokkotreffeillä...liian hyvää ollakseen totta?

Vierailija
13.07.2024 |

Tulin ihan just sokkotreffeiltä.

Kaverin kautta siis järjestyi tää. Mies kertoi olevansa vuokralla asuva työläinen, mikä on fine. Olen asiantuntijatyöläinen itse. Kun ehdotin reippailua yhteen kivaan paikkaan kukkulan päällä, mies pahoitteli olevansa tällä hetkellä rapakunnossa, mutta sanoi haluavansa nähdä paikan josta tykkään niin paljon.

Olen itse aika liikunnallinen, ja on kokemuksia siitä kun mies sanoo olevansa liikunnallinen ja sitten valittaa ja puuskuttaa treffeillä koko ajan kun lampsitaan etanavauhtia. Niin ehdotin sitten josko kuitenkin mennään kahville. Mies kuitenkin halusi ehdottomasti sen kukkulapaikan nähdä, niin sovittiin että sinne mennään.

Vähän yllätyin kun paikalle lompsahti hoikka ja tosi siisti mies. No, lähdettiin tallustamaan ylöspäin, ja sitten mokasin. Tai niin luulin. Entinen urheilija voitti ja tuli mentyä ylös aika vauhdilla :D Siinä sitten stoppasin puolimatkaan vetämään henkeä ja tajusin että niin ei helv...ai niin se mies :DDD

No siinähän se oli vieressä, eikä tippaakaan hengästyneenä!? Siis oikeesti kuin olisi istunut juomassa kahvia sillä aikaa kun itse huhkin rinnettä ylös?

Kävi myös ilmi että mies asuu kaupungin kalleimmalla alueella kämpässä josta on järvinäköalat. Ja ei, en hae miehestä rahaa tai asemaa, sitä vaan ettei normityöläisen liksalla asuta sellaisessa paikassa.

Mies on supermukava, ei sitten yhtään sellainen ärsyttävä konservatiivi jota inhoan, ja halusi tutustua minuun ihmisenä oikeasti. Ihan täydellistä. Ei häiriintynyt mun kuulantyöntäjän kropasta, paskasta ihosta, epänaisellisesta puhetavasta eikä mistään, vaan halusi ehdottomasti uudet treffit.

Mä en jotenkin voi uskoa tähän :(

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies haluaa varmasti sängyssä jotain pervoilua.

Mistä tiedät mitä ap haluaa?

Vierailija
22/23 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pane sitä, on varmaan hevosen mulkku ja hyvin kestävä sekä kova.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme tuo asuntoasia on?

Nuorempana olin töissä raksalla ja mulla oli (yksiö) omistusasunto Helsingin kantakaupungissa. Tai noh, pankinhan se oli.

Jos on järkevä rahankäyttäjä ja edes kohtuulliset tulot, niin ei se mahdotonta ole.