Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sokkotreffeillä...liian hyvää ollakseen totta?

Vierailija
13.07.2024 |

Tulin ihan just sokkotreffeiltä.

Kaverin kautta siis järjestyi tää. Mies kertoi olevansa vuokralla asuva työläinen, mikä on fine. Olen asiantuntijatyöläinen itse. Kun ehdotin reippailua yhteen kivaan paikkaan kukkulan päällä, mies pahoitteli olevansa tällä hetkellä rapakunnossa, mutta sanoi haluavansa nähdä paikan josta tykkään niin paljon.

Olen itse aika liikunnallinen, ja on kokemuksia siitä kun mies sanoo olevansa liikunnallinen ja sitten valittaa ja puuskuttaa treffeillä koko ajan kun lampsitaan etanavauhtia. Niin ehdotin sitten josko kuitenkin mennään kahville. Mies kuitenkin halusi ehdottomasti sen kukkulapaikan nähdä, niin sovittiin että sinne mennään.

Vähän yllätyin kun paikalle lompsahti hoikka ja tosi siisti mies. No, lähdettiin tallustamaan ylöspäin, ja sitten mokasin. Tai niin luulin. Entinen urheilija voitti ja tuli mentyä ylös aika vauhdilla :D Siinä sitten stoppasin puolimatkaan vetämään henkeä ja tajusin että niin ei helv...ai niin se mies :DDD

No siinähän se oli vieressä, eikä tippaakaan hengästyneenä!? Siis oikeesti kuin olisi istunut juomassa kahvia sillä aikaa kun itse huhkin rinnettä ylös?

Kävi myös ilmi että mies asuu kaupungin kalleimmalla alueella kämpässä josta on järvinäköalat. Ja ei, en hae miehestä rahaa tai asemaa, sitä vaan ettei normityöläisen liksalla asuta sellaisessa paikassa.

Mies on supermukava, ei sitten yhtään sellainen ärsyttävä konservatiivi jota inhoan, ja halusi tutustua minuun ihmisenä oikeasti. Ihan täydellistä. Ei häiriintynyt mun kuulantyöntäjän kropasta, paskasta ihosta, epänaisellisesta puhetavasta eikä mistään, vaan halusi ehdottomasti uudet treffit.

Mä en jotenkin voi uskoa tähän :(

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulantyöntäjän kroppahan on ihana! Minkälaiset ovat sun salitulokset?

Vierailija
2/23 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kanssa purkaa paineet eli pallit. 

Ja etsii sitä oikeaa samalla 😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä on kuulantyöntäjän kroppa siis?

Vierailija
4/23 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappaleiden megavälit paljastaa copypaste-tarinan.

Vierailija
5/23 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kappaleiden megavälit paljastaa copypaste-tarinan.

Tuollaiset tulee automaattisesti nykyään jos tekee ihan oikean rivivälin kirjoittaessa.

Muutos palstan koodauksessa.

Vierailija
6/23 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet toisille treffeille ja utelet perhesuhteet, ystävyyssuhteet ja entiset parisuhteet. Näin saat käsityksen, mikä on miehiään.

Vierailija
7/23 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuohon osaa vastata kukaan.

Itse tykkään kuulantyöntäjän kropasta, jos siinä on naisellisia muotojakin. Eli muodokas takamus ja reidet, mutta sitten myös voimakkaat hartiat ja yleisesti sellainen naiseksi iso ja tukkimainen olemus. Pidän amatsoneista, vahvoista naisista. Tämä tunne ei ole molemminpuolinen, tällaiset naiset pitävät poikkeuksetta "vielä isommista miehistä".

Se kämppä, jos mies on kerran vuokralla, voi kuulua vaikka sukulaiselle.

Vierailija
8/23 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menet toisille treffeille ja utelet perhesuhteet, ystävyyssuhteet ja entiset parisuhteet. Näin saat käsityksen, mikä on miehiään.

Tekee varmasti lähtemättömän vaikutuksen mieheen, kun hyvin sujuneiden ensitreffien jälkeen laitetaan kuulustelut käyntiin.

Vierailija
9/23 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ikinä kuullut ohjetta ""jos jokin vaikuttaa olevan liian hyvää ollakseen totta, se on (juuri sitä)"?

Vierailija
10/23 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän eri kannalla tässä.

"Liian hyvää ollakseen totta".

Tarinassa on vain yksi sellainen asia, eli ilmeisesti hulppeahko asumus. Mutta jos mies asuu vuokralla, kuten joku huomauttikin, tämä voi olla vaikka sukulaiselta vuorattu kämppä.

Miehen hyväkuntoisuus ei ole kummoinen valtti parisuhdemarkkinoilla. Kerrot miehen olleen tosi siisti, se kuulostaa perusasialta.

Missään ei mainittu miehen olleen

- pitkä

- raamikas

- komeanaamainen

- hyvätuloinen

- varakas

Nämä ovat asioita jotka tekevät miehestä vaikean saada.

Vierailija
11/23 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian täydellinen on rooli. Vuorosanat on kotona mietitty.

Vierailija
12/23 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarinassa on vain yksi sellainen asia, eli ilmeisesti hulppeahko asumus. Mutta jos mies asuu vuokralla, kuten joku huomauttikin, tämä voi olla vaikka sukulaiselta vuorattu kämppä.

Miehen hyväkuntoisuus ei ole kummoinen valtti parisuhdemarkkinoilla. Kerrot miehen olleen tosi siisti, se kuulostaa perusasialta.

- pitkä

- raamikas

- komeanaamainen

- hyvätuloinen

- varakas

No okei.

Arvioisin pituudeksi noin 175cm. En kysynyt.

Normaalivartaloinen, mun hartiani ovat leveämmät :D

Musta kivannäköinen, mutta ei yhtään mallikalenterityyppiä.

Vuokrasopparistaan en tiedä.

Tuloistaan en tiedä.

Varoistaan en tiedä.

Entäs nyt? :D

ap

Vierailija
13/23 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- pitkä

- raamikas

- komeanaamainen

- hyvätuloinen

- varakas

No okei.

Arvioisin pituudeksi noin 175cm. En kysynyt.

Normaalivartaloinen, mun hartiani ovat leveämmät :D

Musta kivannäköinen, mutta ei yhtään mallikalenterityyppiä.

Vuokrasopparistaan en tiedä.

No niin.

Eli keskivertoa lyhyempi mies joka ei ole raamikas tai komea. On ilmeisesti hyväkuntoinen, mutta kenties heikommassa kunnossa kuin normaalisti (?). Asuu jostain syystä hyvällä paikalla, mutta ei omista asuntoa.

Mikä tässä on liian hyvää ollakseen totta?

Hyväkuntoisuudella ei ole minkäänlaista arvoa naisille, paitsi lisäominaisuutena kun mies on sitä komeuden, rahan ja aseman lisäksi.

Vierailija
14/23 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sinussa haastetta miehelle. Kiva sinänsä, että tapasit mieleisesi kaverin.

Vierailija
15/23 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta, millainen on "ärsyttävä konservatiivi"?

Muilta osin onnittelut hyvin sujuneista treffeistä!

Vierailija
16/23 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n tapaama mies on melkein kuin minä, ja minulla ei ole minkäänlaista suosiota naisten keskuudessa.

Klassinen dilemma on se, että hyväkuntoisuus on plussaa vain sporttisille naisille - ja sporttiset naiset haluavat mieheltä ensisijaisesti pituutta, luonnonkomeutta, rahaa ja statusta.

"Kuulantyöntäjänainen" katselee pelkästään isoja miehiä, koska uroksen pitää olla naarasta kookkaampi. Mies saa sitten olla karun näköinen kasvoista, mutta pienikokoinen ei saa olla.

Ei-sporttisille naisille hoikkuus ja hyväkuntoisuus ovat miinusta. Koska he eivät tunne itseään todellisuutta pienemmiksi miehen rinnalla, ja sporttimies ei herkuttele riittävän usein.

Kenties ap:n tapaamalle miehelle tämä oli liian hyvää ollakseen totta (sillä oletuksella, ettei mies ole rahakas statusmies, vaan se asunto on joku erikoissoppari)?

Vierailija
17/23 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen että naisen pitää olla sitä ja tätä, siis tykätä kodin laittamisesta ja meikkaamisesta ja pitää puhua naisellisen hienostuneesti. Ei saa olla kilpailuhenkinen tai tehdä fyysisiä juttuja.

ap

Vierailija
18/23 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen että naisen pitää olla sitä ja tätä, siis tykätä kodin laittamisesta ja meikkaamisesta ja pitää puhua naisellisen hienostuneesti. Ei saa olla kilpailuhenkinen tai tehdä fyysisiä juttuja.

ap

Ah ok. Joo, ymmärrän että sellainen ärsyttää.

Vierailija
19/23 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin samaa mieltä siitä, että mies saattaa hyvin kirjoitella vastaavaa viestiä jollekin miestenpalstalle.

Voiko tämä olla totta, että hän tapasi sporttisen, vahvan ja tasa-arvoon uskovan naisen joka ei vaatinutkaan pituutta ja raamikkuutta? Ja joka vaikutti ihastuneelta jo ennen, kun sai tietää hienosta asunnosta?

Oikeasti: lyhyt, hoikka ja liikunnallinen mies joka ei ole statusammatissa, on parisuhdemarkkinoilla nobody. C-tasoa perusnaisille, liian ruma ja köyhä sporttinaisille. Meitä on sinkkuina vaikka kuinka monia. Olemme siellä salilla tai retkireitillä, kun te katselette sitä pitkää ja komeaa varattua miestä joka tuli kauniine tyttöystävineen paikalle sadan tonnin sähköautolla.

-hyvin vastaava mies

Vierailija
20/23 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa varmasti sängyssä jotain pervoilua.