Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tämä kaljupää villitys on?

Vierailija
13.07.2024 |

Kävin ABCllä ja kaikilla äijillä kaljupää .Olisin ymmärtänyt tämän paremmin Kekkosen aikana.

Kommentit (196)

Vierailija
121/196 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liimanhaistelu näköjään liuottaa aivot.

sEN KERTOI SINUN KUULUISA PITKÄTUKKA ossi osportti,kertoi kirjassaan kaiken mömmön ja liiman ym myrkyn haistelemisen,huumeet pillerit oli ossin osportin mielikamaan ,onko nyt paranoit.

Vierailija
122/196 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos itse kaljuuntuisin, niin kasvattaisin takaa ja sivulta pitkät, heittäisin kaljun päälle ja geeliä paljon että pysyy päällä. Kaikkee liimaakin on olemassa. Maskeerauksessa käytetään partaliimaa.

Just tuollainen oli oma opettajani 80 luvulla ja kun juostiin kisa opettajat vastaan oppilaat. Oli se näky aika hauska kun se letti liehui sen kaljun pään takana  pitkänä liehuna. Enkä ymmärrä mikä siinä kaljussa miehiä hävettäisi? Yleensä kun  sitä häpeämisen asiaa koitetetaan peitellä ja kyllähän se kalju päälaki näkyy heti. Että kyllä se miehen itsevarmuus tulee ihan muualta kuin tuuheasta tukasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/196 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan yli 10 vuotta ollut kalju ja hyvin on aina seuraa löytänyt vaikka pituuttakaan ei ole liiaksi. Kaikille ei tietysti kalju käy mikä on valitettavaa. Minä sentään voitin geenilotossa edes sen verran että sain hyvän kallonmuodon ja suht komeat kasvot niin näillä pärjää, joillain ei ole sitäkään.

Vierailija
124/196 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tyylikäs tupee,niinkuin Maurillakin,oletteko sitä mieltä että on hieno?

Vierailija
125/196 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varmaan yli 10 vuotta ollut kalju ja hyvin on aina seuraa löytänyt vaikka pituuttakaan ei ole liiaksi. Kaikille ei tietysti kalju käy mikä on valitettavaa. Minä sentään voitin geenilotossa edes sen verran että sain hyvän kallonmuodon ja suht komeat kasvot niin näillä pärjää, joillain ei ole sitäkään.

Geenilotto onkin varsin mielenkintoinen juttu. Ajatellaanpa vaikka Demi Moorea ja Bruce Willisiä. Ihan hyvännäköisiä ihmisiä mutta lapset sitten taas ...noh, ei miellytä ainakaan omaa silmää. Eikä ole ainoa hyvännäköinen pariskunta jotka ovat huomattavan paremman näköisiä kuin jäkikasvu. Arpa on heitetty ja lopputulema on mitä on.

Vierailija
126/196 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyh onneksi en ole kalju. Kasvot ovat komeat ja kallon muoto kaiketi tavallinen, mutta kyllä nämä kultakutrit tuovat niin paljon etua kaljuun nähden. Etenkin koen, että kaljuus korostaisi vaaleita kulmakarvojani, jotka toki hiusten kanssa näyttävät ok ja luonnollisilta, mutta kaljuna, enpä tiedä... 

Vierailija
127/196 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko pitkätukilta loppui sanat ,vai mömmötkö nukutti keskustelun.

Vierailija
128/196 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laho lato ei kaipaa kattoa.

Vierailija
129/196 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riipuu ladosta,jos on hirsilato niin on rahanarvoinen,lauta nippanappa kelpaa polttopuuksi.

Vierailija
130/196 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riipuu ladosta,jos on hirsilato niin on rahanarvoinen,lauta nippanappa kelpaa polttopuuksi.

Tyhjä lato ei kattoa kaipaa. Näin se menee.

Vierailija
131/196 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos itse kaljuuntuisin, niin kasvattaisin takaa ja sivulta pitkät, heittäisin kaljun päälle ja geeliä paljon että pysyy päällä. Kaikkee liimaakin on olemassa. Maskeerauksessa käytetään partaliimaa.

Tuo on kaikkein naurettavin ratkaisu kyseiseen vaivaan.

Vierailija
132/196 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Geenilotto onkin varsin mielenkintoinen juttu. Ajatellaanpa vaikka Demi Moorea ja Bruce Willisiä. Ihan hyvännäköisiä ihmisiä mutta lapset sitten taas ...noh, ei miellytä ainakaan omaa silmää. Eikä ole ainoa hyvännäköinen pariskunta jotka ovat huomattavan paremman näköisiä kuin jäkikasvu. Arpa on heitetty ja lopputulema on mitä on.

Ehkä he itsekin totesivat tuon ja antoivat yhdelle nimeksi Rumer.

Vierailija
133/196 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjä lato ei kattoa kaipaa. Näin se menee.

Jaa sulla on sellainen ,onneksi olkoon voitit juuri idiootin tittelin.

Vierailija
134/196 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko pitkätukilta loppui sanat ,vai mömmötkö nukutti keskustelun.

Silence is the best response to a fool.

Vierailija
135/196 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silence is the best response to a fool

Eli et muuta pysty kun vaihtamaan kieltä pitkätukka ,kun mömmöt vaikuttaa niin alkaa sopertamaan enggua voi sinua raukkaa.Puhutaanko saamea riuku?

Vierailija
136/196 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä he itsekin totesivat tuon ja antoivat yhdelle nimeksi Rumer.

Kuulopuhetta että lapseni olisi kaunis vai? Yleemsä pienenä kaikki lapset ovat kauniita ennenkuin alkavat piirteet kehittyessään näkyä.

Vierailija
137/196 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tukka ja järki ei pysy samassa päässä !

Passkapuhetta!

Einsteinillä oli aina kunnon hiuspehko ja ÄO suurempi kuin sun saldosi. Taitaa olla päinvastoin tää asia hiukset tippuu just niiltä Höppänäukoilta,

Vierailija
138/196 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaus Mtv- uutiset.fi 7.2.2022 Iho-  ja sukupuolitautien erikoislääkäri Maria Huttunen:

Miestyyppinen kaljuuntuminen on monen geenin välittämä ominaisuus. Pelkästään äitiään ei voi pakenevasta hiusrajasta syyttää, sillä "kaljugeeni" saattaa olla tullut myös isän suvun puolelta.

Joskus taipumus hiustenlähtöön voi hypätä kokonaisen sukupolven yli. Vanhempien suortuvien lisäksi katse kannattaa siis suunnata myös isovanhempiin.

Vierailija
139/196 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tukka ja järki ei pysy samassa päässä !

Tyhjä lato ei kattoa kaipaa.

Vierailija
140/196 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spedelläkin kuitenkin naisia riitti.

Nykypäivänä kun hakisit seuraa jollain speleletillä niin ei saletisti natsaa. 

Niin onhan meillä köllis jallis ,jolla natsaa vai,onko se raha,no miten on.Spedellä oli sentään leuka.

Jos olisi Speden ansiot ja maine, niin kyllä natsaisi.

Ai raiskaajan maine. Tänä päivänä olisi jo lusimassa.

Tuskin olisi. Spedellä ei eläessään ollut raiskaajan mainetta ja kuoleman jälkeenkin siitä on maininnut vain yksi puolidementoitunut hurumummo, joka ei ollut edes Speden tyyppiä ja joka oli jo silloin väittämänsä tapauksen aikoihin liki tuplasti vanhempi kuin Speden naiset yleensä. Tuohon aikaan miehet käyttivät tilaisuuksia ja asemaansa hyväkseen ja naiset olivat tietoisia siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan