Tangomarkkinat finaali 2024
Kuka katsoo?
Katsottavissa nyt Eveo.fi-sivustolla ja youtubessa suorana lähetyksenä.
Kommentit (300)
Neito ja ylioppilas on hieno biisi ja sopii tässäkin sovituksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulin katsomaan nyt vasta superfinaalia. Onko tosiaan noin huono taso? Voi voi tuota Lauraa...kuin epävireinen viulu.
Eikös ole outoa, kun tuomarikin on liikuttunut, ihan niin kuin minäkin. Musiikki on paljon enemmän, kuin pelkkä laulun puhtaus.
Mä en oo yhtään liikuttunut niinkuin yleensä hyvästä musiikista, mikä on outoa.
Oletkin luonteeltasi varmaankin sitten. kliininen suorittaja. Minä taas tunteellinen ja herkkä. Näin me ihmiset olemme erilaisia, sitä tarkoitin "eikös ole outoa". ;)
Mitä jos yrittäisit ymmärtää lukemaasi!
Kanavaa voi aina vaihtaa.Tää ohjelma on paskaa. Ei hyvää tangoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tule Kullervo ja pelasta ilta!
Pelastihan se. Paras finalisteista.
Täyttä skeidaa koko ohjelma.
Katsokaahan TV1 nyt kun Kyösti ja Varjokuva vetää Jos sielusi löydän! Kuulin äskettäin livenä ja oli niin hieno veto että olin pakahtua!
Vierailija kirjoitti:
Jäätävän kamalia nää tokan kirroksen esitykset
Niinpä kun väännetty tangoksi lauluja jotka ei sitä ole. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Makuja on monenlaisia...Toi äskeinen esitys (en muista hänen nimeään), mutta pitkä nainen lauloi Emma Salokosken biisin...Huh kamalaa kuultavaa!!!
Ilahduin kappaleesta ja laitoin telkun äänen kovemmalle. Niin kamalaa kuultavaa, että jouduin vaihtamaan kanavaa. Nyt katon Bondia 🚀
Tää viimenen mies paras. Tekniikka iha hyvä ja ääni!
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä kuullutkaan tuota biisiä, vaikealta kuulosti.
Surkeat juontajat. Saariluoma lukee lapuista ja sekoilee silti. Tangobändiksi sanoi tango orkesteria. Pumpanen tunkee melkein suuhun, kun haastatteli. Vuosi vuodelta surkeampia finalisteja.
Onko juontaja ja tuomaristo ihan selvin päin?
Vierailija kirjoitti:
Ei uskoisi, kuinka kokenut juontaja ja esiintyjä Saariluoma on. Voisi luulla ettei herra ole valmistautunut tehtävään ollenkaan.
Joo ja ihan alussa piti yrittää nolata kaverijuontaja. On kyllä ala-arvoista.
"Kanavaa voi aina vaihtaa."
Sinä hyväksyt tangofinaalin nykytason etkä tiedä laadusta mitään.
Heikki Hietamies takaisin juontajaksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä kuullutkaan tuota biisiä, vaikealta kuulosti.
Minusta kaunein kappale, minkä Maarit on levyttänyt, nimenomaan kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Katsokaahan TV1 nyt kun Kyösti ja Varjokuva vetää Jos sielusi löydän! Kuulin äskettäin livenä ja oli niin hieno veto että olin pakahtua!
Oioi, käänsin ykköselle!!! Eikä enää ahdista niinku eveo.
En ole mikään tangon seuraaja ja en osaa arvioida esiintyjiä, mutta jotenkin ryhtiä ei näytä formaatissa olevan.
Jos mä olisin järjestäjä niin mä en laittaisi koomikkoa juontamaan ohjelmaa.
Katsoin youtubesta tallennetta vähäsen. Pätkiä sieltä ja täältä ohjelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pumpasen "mieletön" tökkii jo.
Todella ällö akka!
Ei Viivi ällö oo. Minun mielestäni keskinkertainen juontajana, mutta silti tuhat kertaa parempi kuin Susanna Laine.
Komediaa parhaimmillaan. Paras nainen ei päässyt jatkoon.
Ihmettelen kuinka tuomarit ja juontajat voi valehdella kilpailijoille noin suoraa päin naamaa.
Kamalaa ja ala-arvoista Tangomarkkinoilta. Eikö ollut parempia juontajia tarjolla? Ei ihme että tangomarkkinoilla menee huonosti. Saariluoma on vain oppinut vinoilemaan ihmisille joten normaali juontaminen ei onnistu.
Mutta eivät nuo ole iskelmiäkään, eivät mitään. Ihme jollotusta ilman melodiaa ja rytmiä. Ilmankos ei Suomi voita edes neuroviisuissa.