Tangomarkkinat finaali 2024
Kuka katsoo?
Katsottavissa nyt Eveo.fi-sivustolla ja youtubessa suorana lähetyksenä.
Kommentit (300)
Vierailija kirjoitti:
Laura lindell, hukkuu radiotoistoissa muihin tangomassaan, ei erotu.
Tämä varmaan voittaa, koska on jo 3. kerran mukana. Ei olis muuten valittu kisaan. Minä en tykkää Lauran esiintymisestä, vääntelee ja irvistelee ihan liikaa.
Osaako Laitinen laulaa oikeasti , en oo nii hyvä kuuntelee, mut kuulosti kuin ois laulanut epävireisesti?
Miksi kaikki huonoimmat valittiin superfinaalin ja kaikki parhaat putosivat ? En ikinä tule ymmärtämään tätä päätöstä.
Ihan sama, kuka näistä surkeista voittaa 😭.
En viitsi katsoa loppuun. Tuomarit ovat kuuroja ja ammattitaidottomia. Olisi voinut katsojat äänestää. 🥵
Tuomarit eivät olleet yksimielisiä, luulen, että vääntöä käytiin miesten puolella Hautaniemen ja Rannilan välillä?
Vierailija kirjoitti:
Kenen biisi
Emma Salokosken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulin katsomaan nyt vasta superfinaalia. Onko tosiaan noin huono taso? Voi voi tuota Lauraa...kuin epävireinen viulu.
Eikös ole outoa, kun tuomarikin on liikuttunut, ihan niin kuin minäkin. Musiikki on paljon enemmän, kuin pelkkä laulun puhtaus.
Mä en oo yhtään liikuttunut niinkuin yleensä hyvästä musiikista, mikä on outoa.
Saariluoma pois. Ei sovi. Ei tiedä mistään mitään. Ei ole edes vaivautunut opettelemaan nimiä. Huonoin juontaja ikinä, sori nyt. Minne voi valittaa? Tangomarkkinoiden järjestäjille? Yleisö saisi valita voittajan.
Ei Laitinen!
Vetää liian vaikeasti ja epävireisesti pilaten oman esityksensä!!!!
Kuuntelin, että rääkätäänkö jossain kissaa, mutta se olikin tuo Mia.
Vierailija kirjoitti:
Totta tuo Jaska Mäkynen on edelleen iskussa. Parhaimmistoa eiliseltä.
Amadeus
Korkiala
Mäkynen
top 3 miehistä
Muuten hyvä, mutta tuo korkiala ei mistään kotoisin.
Ja Marco itkee taas ja olihan ylisanoja; aika vinkumista oli tuossa lopussa välillä, hu huh
Marco ja Renny taatut itkijät, mikä heitä vaivaa?!
Eikös ole outoa, kun tuomarikin on liikuttunut, ihan niin kuin minäkin. Musiikki on paljon enemmän, kuin pelkkä laulun puhtaus.