Tangomarkkinat finaali 2024
Kuka katsoo?
Katsottavissa nyt Eveo.fi-sivustolla ja youtubessa suorana lähetyksenä.
Kommentit (300)
Lähinnä vitsi nykyään. Helvetin surkeita jollottajia jokainen. Eilen 40-vuotis konsertissa oli upea kuunnella esim. Matti Korkialan "jos minut vielä kohtaat" on laulaminen on ihan eri planeetalta näihin nykyisiin verrattuna.
Vähän särähtää korvaan, kun laulusuorituksen jälkeen kysytään, että "miltä tuntui vetää".
Mitä ihmettä tuo nuori Ville tekee tuossa kisassa. Todella kevyt ääni, karaoketasoa.
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä vitsi nykyään. Helvetin surkeita jollottajia jokainen. Eilen 40-vuotis konsertissa oli upea kuunnella esim. Matti Korkialan "jos minut vielä kohtaat" on laulaminen on ihan eri planeetalta näihin nykyisiin verrattuna.
Minua kosketti eniten eilen Amadeus Lundbergin esitys, Matti Korkiala oli myös superhyvä sekä iki-ihina Arja Koriseva.
Jari Sillanpää on valitettavasti menettänyt äänestään niin paljon aiempaan verrattuna. Ei ole Siltsu entisensä.
Vierailija kirjoitti:
Kullervo kuninkaaksi!
Vähän liian iso minun makuun, tosi eihän tuolla muutenkaan yhtään hottista tänä vuonna näy, taso jotenkin laskenut muutaman vuoden takaisista.
Ei kukaan tähän mennessä vakuuttanut 🙄
Eilinen konsertti oli tosiaan hieno, monet vanhat konkarit esiintyivät. Kyllähän monilla jo ääni oli iän myötä heikentynyt, mutta hyvin veti edelleen Korkiala, joka on muutenkin ollut suosikkini aina.
Aika hyvin veti myös Jaska Mäkynen vieläkin, ja sujui se laulaminen Sillanpäältäkin vielä.
Amadeukseen jo vähän petyin, kun ei ole vielä vanhakaan ja laulaa tietääkseni edelleen. Ja vaisuksi jäi Korisevakin.
Taavitsainen lauloi omituisesti kangerrellen. Yrittikö tahallaan laulaa niin, vai onko taito kadonnut. Kummallista töksähtelyä. Muuten olen tykännyt, että on yksi parhaimmista tangokuningattarista, mutta mitä ihmettä tuo eilinen esitys oikein oli?
Näitä nykyisiä finalisteja ei voi kyllä verrata entisiin mestareihin. Oikein kellään ei ole kunnon kaikupohjaa äänessään. Missä on nykyiset hyvät laulajat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua kosketti eniten eilen Amadeus Lundbergin esitys, Matti Korkiala oli myös superhyvä sekä iki-ihina Arja Koriseva.
Jari Sillanpää on valitettavasti menettänyt äänestään niin paljon aiempaan verrattuna. Ei ole Siltsu entisensä.
Olen eri mieltä, kyllä Siltsulla on edelleenkin hyvä ääni ja myös lavakarisma
Valitaanko tangokuningas ja kuningatar? Justiin löysin kanavan.
Katsokaa youtobe lähettää suorana lähetyksenä. Ville Köngäs on minulle tärkeä.
90-luvulla oli 1600 kilpailijaa nyt oli vain 400 ilmoittautunutta.
Mainostauko taas.
Ville Köngäs on hyvä laulaja ootteko kuunnelleet aki sirkesalon musiikkia hänen laulamanaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua kosketti eniten eilenitys, Matti Korkiala oli myös superhyvä sekä iki-ihina Arja Koriseva.
Olen eri mieltä, kyllä Siltsulla on edelleenkin hyvä ääni ja myös lavakarisma
Minunkin mielestä Sillanpää lauloi hienosti, odotin paljon huonompaa esitystä näiden kaikkien tapahtumien jälkeen. Mutta kyllähän sieltä entinen Jari tuli esiin monessa kohtaa ja sama pilke silmäkulmassa.
Tässä kilpailussa nyt on vaan se sama huono puoli ollut jo kauan, taustaorkesteri on liian mitätön. Ennen, kun se iso orkesteri säesti, se toi paremmin esiin nämä laulajatkin, nyt säestys on jotenkin liian hiljainen. Yksi ainoa hanuristikin, ennen niitä oli monta. Kuulostaa vinkuheinältä.
https://eveo.fi/tangomarkkinat/