Tangomarkkinat finaali 2024
Kuka katsoo?
Katsottavissa nyt Eveo.fi-sivustolla ja youtubessa suorana lähetyksenä.
Kommentit (300)
Oikeusmurha tapahtui ainakin miesten sarjassa. Se on moro nyt tämän ohjelman osalta.
Robin oli paras, aivan ihana ääni! Mutta miksi tippui?. Nämä neljä olivat aivan surkeita
Vierailija kirjoitti:
Kullervo kuninkaaksi!
Ei päässyt Kullervo kuninkaaksi vaikka oli minun suosikkini.
Mulle tuli huono olo ohjelmasta toisin kuin TV1 suorasta lavamusasta.
En voi käsittää, Kullervo olisi ansainnut voiton. Paras TANGOlaulaja näistä!
Miksi muuten Meiju oli niin nyrpeä Kullervolle?! Ihmettelin kun on aina tunkemassa ja räkättämässä miesten perään...Oliko voittajat jo selvillä, Marcoakin niin itketti tuo naispuoleisen "tulkinta" öhöm!
Päin p ersettä molemmat valinnat. Kullervon olisi kuulunut voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Väärä mies voitti minun mielestäni
Kuulihan sen yleisön buuauksistakin, että Kullervon olisivat halunneet voittavan ja Kullervo itsekin näytti hyvin pettyneeltä, olisko sittenkin arvioitu myös ylipainoa, vaikka hän olikin ehdottomasti paras mieslaulaja.
Vierailija kirjoitti:
Päin p ersettä molemmat valinnat. Kullervon olisi kuulunut voittaa.
Ehdottomasti kyllä. Kullervon keikalle voisin mennä, muiden tämänvuotisten keikoille tuskin.
Tuomariston linja piti loppuun saakka, valitaan kökömpi. Kumpaakaan uutta kuninkaallista ei kukaan tule muistamaan enää huomenna. Minä en muista nytkään niiden nimiä.
Vierailija kirjoitti:
Neitoset on niin kivan pirtsakka orkka, et ihan hyväkin ettei solisti Maikki päässyt tangoissa jatkoon. Säteilee (rakastuneena) oman bändin solistina (Kyöstin tyttis).
🥰
Ne katsoivat varmaan läskikerrointa, että jaksaa kiertää ja tulee hyviä valokuvia. Epäeettistä. Onneksi youtubesta voi kuunnella vaikka Luciano Pavarottia, jota kuuntelenkin. Painoi muuten aika paljon siis fyysisestikin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi muuten Meiju oli niin nyrpeä Kullervolle?! Ihmettelin kun on aina tunkemassa ja räkättämässä miesten perään...Oliko voittajat jo selvillä, Marcoakin niin itketti tuo naispuoleisen "tulkinta" öhöm!
Eikö Meijulta tullut jotain "kullin...kyllin..."-juttua Kullervolle.
https://www.iltalehti.fi/musiikki/a/9b12b92c-c2da-4356-bc82-6e4b2fc6dead
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärä mies voitti minun mielestäni
Kuulihan sen yleisön buuauksistakin, että Kullervon olisivat halunneet voittavan ja Kullervo itsekin näytti hyvin pettyneeltä, olisko sittenkin arvioitu myös ylipainoa, vaikka hän olikin ehdottomasti paras mieslaulaja.
Minusta Kullervo on hyvännäköinen ylipainosta huolimatta. Ilmeikkäät kasvot.
Koko porukan huonoimmat voittivat. Molempien sarjojen parhaat jäivät kakkoseksi.
Molemmat voittajat on juuri sellaisia, joita kukaan ei muista enää ensi viikolla edes nimeltä.
Vierailija kirjoitti:
Tuomariston linja piti loppuun saakka, valitaan kökömpi. Kumpaakaan uutta kuninkaallista ei kukaan tule muistamaan enää huomenna. Minä en muista nytkään niiden nimiä.
En tiennyt edellisiäkään vaikka tangokisat on lapsesta asti kiinnostaneet.
Häpäsy.