Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä mä taas istun yksin lauantai-iltana

Vierailija
13.07.2024 |

Että mua vi tuttaa tämä elämä. Antaisin mitä vaan, että olisi kavereita. Mitä tällainen elämä on, että päivästä toiseen istut yksin etkä tapaa yhtään ketään. Kaikki hauskuus menee ohi. Mä olen ihan pystyyn kuollut. 

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Päivästä toiseen istut yksin etkä tapaa yhtään ketään. Kaikki hauskuus menee ohi."

Mitä teit tänään, sait ajan kulumaan? Koita nyt edes keksiä jotain uutta tekemistä siellä kotona.

Tein pitkän pyörälenkin, kävin suihkussa, istuin puhelin kädessä sohvalla. En jaksa keksiä enää mitään. Olen aivan loppu tähän vanhusten elämään. 

ap. 

Vanhat ihmiset ravaa koko ajan menoissa ja harrasteissa ja juoruavat kavereiden kanssa kahvilla.

Vierailija
42/72 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itken ullakolla aivan yksinäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Päivästä toiseen istut yksin etkä tapaa yhtään ketään. Kaikki hauskuus menee ohi."

Mitä teit tänään, sait ajan kulumaan? Koita nyt edes keksiä jotain uutta tekemistä siellä kotona.

Tein pitkän pyörälenkin, kävin suihkussa, istuin puhelin kädessä sohvalla. En jaksa keksiä enää mitään. Olen aivan loppu tähän vanhusten elämään. 

ap. 

Minä olen tilanteessa, jossa olen halunnut muuttaa jo vuosia yksiöstä pois, mutta yhä vain olen täällä. Koitan keksiä kaikenlaista uutta piristystä kotiini, että tilanne ois edes hiukan siedettävämpi. Asun mielestäni vähän kuin vankina, koska asun tässä vastentahtoisesti. Välillä seinät alkaa todella kaatua päälle. Videomatka jonnekin, missä haluasi olla ta

Olen säästänyt rahaa ja piti tänä vuonna päästä lähtemään. Mutta näyttää huonolta pääsemiset. On kaatunut jo vuosia lähtemiset. Nyt sitten kaatuu seinät taas päälle.

Vierailija
44/72 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama. Itsetunto jo ihan nollissa, Täällä sitä vain yksin istun, juon viiniä ja katselen tennistä, joka ei edes suuremmin kiinnosta:(

Vierailija
45/72 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas v*tuttaisi, jos joku tunkeutuisi elämääni. Tykkään olla itsekseni ja omassa seurassani. Pidän puhelimen äänettömällä. Meitä on moneksi.

Vierailija
46/72 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua taas v*tuttaisi, jos joku tunkeutuisi elämääni. Tykkään olla itsekseni ja omassa seurassani. Pidän puhelimen äänettömällä. Meitä on moneksi.

Ok, kiva? Aloituksessa käy selväksi, että aloittaja on tympääntynyt yksinäisyyteen ja sitä tässä puidaan. 

Vierailija
47/72 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap. 

Vanhat ihmiset ravaa koko ajan menoissa ja harrasteissa ja juoruavat kavereiden kanssa kahvilla.

Mua ei ikinä saisi mihinkään mummoryhmiin! 

- n68v -

Vierailija
48/72 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato tangoa

Vierailija
49/72 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap. 

No näin se on, toki on niitä yksinäisiä vanhuksiakin mutta aina kun käyn kävelemässä niin tuntuu että joka kulmalla on 70+ rouvia juttelemassa porukoissa ja kutsumassa toisiaan illalla pihalle istuskelemaan. Tai no 70-v ei ole kyllä vielä vanhus. Ehkä siinä iässä onkin sitten helpompaa löytää samanhenkisiä ystäviä kuin tässä neljän-viidenkympin hujakoilla.

Vierailija
50/72 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katso tangomarkkinoita eveo-kanavalta, tulee kiva fiilis!

Samaa ajattelin. Tangomarkkinat, vähän viiniä ja parvekkeen ovi auki. 

Vierailija
51/72 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sama. Itsetunto jo ihan nollissa, Täällä sitä vain yksin istun, juon viiniä ja katselen tennistä, joka ei edes suuremmin kiinnosta:(

Huomenna klo 16 on Carlos Alcaraz ja Novak Djokovic vastakkain ja parempi peli. Viime vuonna heidän ottelunsa kesti liki 5 tuntia, ennen kuin ratkesi.

Vierailija
52/72 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä yksinäisiä Jyväskylästä? Itse olen 35v ja toisinaan olisi ihan kiva viettää aikaa kavereiden kanssa. Ihan aikuisessa seurassa, kyllä mulla on kavereita, joilla myös lapsia. Mutta olisi ihanaa aikuinen seura. Esim. lavatansseihin haluaisin mennä, mutta yksin on vaikeaa. Kyllä yksin käyn kahvilla, kävelemässä jne.

Vierailija
53/72 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kyseli ilmaisesta tanssiopetuksesta. Tässä tiedot pk-seudun kaupunkitansseihin eli tanssiopetukseen tälle kesälle:

https://www.tsuumi.com/kaupunkitanssit/kaupunkitanssit-paikkakohtainen-…

Nyt kaikki tanssimaan. Ei tiedä, vaikka sieltä löytyisi loppuelämän tanssipari. 

Vierailija
54/72 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus miettinyt, että kun on deittipalveluita, niin miksei ole ystäväpalveluita. Tai no, olen törmännyt palveluun, jossa vanhuksille etsitään seuraa. Miksei sellaista ole kaikelle kansalle? 

Voisi listata omat kiinnostuksenkohteensa ja jos matchaisi, voisi ottaa yhteyttä. Tai kaverittomien kahviloita, joissa voisi tutustua. Tietysti voi aloittaa jonkun itseään kiinnostavan harrastuksen, jonka parista voisi saada uusia kavereita. Minä esimerkiksi keilaan ja siellä ne seuran vanhemmat ukot istuvat porukalla hallin kahviossa, vaikkeivät keilaisikaan.

Näinpä. Ja aina puhutaan nuorten yksinäisyydestä ja heille kaikkea. Nuorethan nyt ystävystyy helposti. Ainakin verrattuna vanhempiin. Mistä keski-ikää lähestyvä enää ystäviä saa? Vaikeaa se on. Ihan eri lähtökohdat kuin nuorilla. 

Mikä on vanhempi?  Olen kuuskymppinen ukon köriläs, asun yksin ja reissuan jonkun verran matkailu-autolla ympäri Suomea.  Joka puolelta juttuseuraa on löytynyt miehistä ja naisista.  En käytä leirintä tai caravan alueita missä paljon porukkaa.

Vierailija
55/72 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ollut edes rekisteröinyt, että tänään on lauantai. :D Olen pelaillut koko päivän, ja kohta olisi tarkoitus lähteä kaupasta hakemaan vähän jotain hyvää (ja enemmänkin, kun ei jääkaapissa ole tällä hetkellä kuin valo ja ketsuppi).

Ketään tai mitään en osaa kaivata, elämä hymyilee.

Vierailija
56/72 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen on vastuussa omasta elämästään. Suomessa muutekin hyysätään nuoria ihan liikaa. Tiedän tämän, koska tapasin tänään erään ystävän, jota en ollut nähnyt 9 kk. Ystäväni on 32v nainen, joka on ihan paapottu pilalle, kun ei vieläkään tiedä mitä elämältään haluaa, vai haluaako mitään ollenkaan. Ystäväni asuu vanhempiensa luona, vaikka olisi jo korkea aika itsenäistyä, eikä notkua vanhempien nurkilla tuossa iässä. Olen yrittänyt kannustaa ystävääni, että jos tehtäisiin jotain yhdessä ja yritin saada hänet ensi viikolla uudelleen ulos kanssani. Mutta ei hän jaksa kuulemma, koska on niin raskasta lähteä kotoa ulos. Sitten ystäväni ihmettelee miksi kukaan muu kuin minä ei halua olla yhteydessä häneen enää. En kyllä jaksa minäkään kohta, vaan anna hänen olla omissa oloissa. Minkä minä sille voin, jos kysyn yksinäistä ystävääni mukaan ulos viettämään aikaa kanssasi, mutta hän ei vaan jaksa. Silloin hän saa syyttää siitä ihan itsesään kun on yksin.

N 32

Vierailija
57/72 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, kiva? Aloituksessa käy selväksi, että aloittaja on tympääntynyt yksinäisyyteen ja sitä tässä puidaan.

No puikaahan. Ette kumminkaan pääse puusta pitkään.

Vierailija
58/72 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpäin ap potee yksinäisyyttä? Voin lähteä seuraksi terassille joskus, jos osuisi edes maakunta yksiin. 

Vierailija
59/72 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne terassille voi mennä ihan yksinkin. Ja voipi saada sitten siellä seuraakin.

Vierailija
60/72 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä toi tarkoittaa, että "istun yksin kotona"? Eikö kotona ole mitään tekemistä, ei sitten mitään? Eikä muuallakaan näköjään. Olette niin tottuneet, että hallitus sanelee kaikki asiat, ette osaa enää olla itsenäisiä ja tehdä jotain ihan oma-aloitteisesti. Kamalaksi on mennyt. Istumiseksi. Siinä leviää peräkin kun aina vaan istuu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme