Miksi niin monet naiset suorastaan vihaavat mökillä oloa ja veneilyä
Tärkeintä elämässä tuntuu olevan että missä on kännykän laturin johto.
Kommentit (511)
Makaan juuri mökillä sohvalla. Mies lähti kauppaan. Menkatkin on, mutta meillä on ihan normaalit roskikset ja muut mukavuudet täällä. Pihassunassa on vanhanaikainen vesisysteemi, mutta on täällä tavallinen sisäsuihkukin.
Onneksi mökkinsä ja seuransa voi valita.
Vierailija kirjoitti:
Olet etsinyt vääränlaisia naisia ! Citypimuja !
Ap on niin pinnallinen ja nirso, ettei sille nysäjalkaiset, persiestään leviät maatiaisemännät kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole vaan koskaan oppinut ymmärtämään mikä on veneilyn idea.
koska kela ei osta työtömälle venettä niin sulle ei sellaista tule..mikä on kerrostalo luukun idea?
Ai postiluukku vai?
Lähden jos siellä on mukavuudet ja sinä teet ruuat ja tiskaat. Minä voin sillä aikaa veneillä.
En usko, että naiset mitenkään erikoisen paljon vihaava mökkeilyä. Mökillä on mukavaa, kun saa olla siellä yksin. Joskus pienen osan kesälomasta voi jakaa miehen kanssa yhteiseen mökkeilyyn ja sitten taas yksin puolin ja toisin. Veneily... no... ehkä joskus soutelen saariin koiran kanssa, liikunnan vuoksi. Tekee tosi hyvää selälle ja lavoille, olkavarsille.. Joskus kun lapset olivat pieniä, saatoimme soutaa tai ajaa moottorilla piknikille lähisaareen. Ei siitä nyt mitään erikoisempia intohimoja oliko se mukavaa vai ikävää. Se vaan oli päiväkahvihetki lasten ilostuttamiseksi. Tykkäsivät seikkailla. Nykyään tuuleekin aina niin paljon, että voi mennä viikko ilman että on mitään asiaa veneellä ulos mökkirannasta.
Vierailija kirjoitti:
Makaan juuri mökillä sohvalla. Mies lähti kauppaan. Menkatkin on, mutta meillä on ihan normaalit roskikset ja muut mukavuudet täällä. Pihassunassa on vanhanaikainen vesisysteemi, mutta on täällä tavallinen sisäsuihkukin.
Onneksi mökkinsä ja seuransa voi valita.
Onko miehesi rekkamies? Ajaa kelillä kuin kelillä?
Päävastuu ruuasta ym on yleensä naisella. Huushollin siirteleminen sinne tänne on hankalaa.
Meillä nykyään pesukone. Voin myydä pyykkilaudan kympillä. se on kätevä.
Vierailija kirjoitti:
Pilaantunutta ruokaa tarjoava saaristomies, sairas, kitupiikki, saita, työorjaa ja omaishoitajaa vailla. Valehtelee ikänsä, kuntonsa ja on yököttävä vanhus. Ei kiitos!!!!!!
Hirveitä kammotuksia treffipalstalta löytyykin! Teksti, valokuvat, puhelut ihan jotain muuta kuin todellisuus. Lääkkeitä löytyy vaivoihin kourakaupalla ja henki ei kulje. Hirvitys! 😂 Tommosen kanssa vielä veneilemään. Pelkona että kupsahtaa kesken kaiken.
Mutta siltähän saisit lypsettyä helposti omaisuuden itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sä suunnittelet ja teet safkat, tiskaat ja siivoat siellä alkeellisissa olosuhteissa niin voi nainen lähteä. Nainen sitten veneilee ja makaa laiturinnokassa.
Missä alkeellisissa olosuhteissa?
Nuo samat uhriutujat eivät osaa kotonakaan tehdä ruokaa eikä muitakaan kotihommia.
Vierailija kirjoitti:
Naiset tyypillisesti saa vain kokata, siivota, perata kalat, leikata nurmikon jne. Normia ankeammissa oloissa vain.
Ihan höpöhöpö taas. Kalamies perkaa itse saaliinsa.
Vierailija kirjoitti:
Koska se ei ole mitään "oloa" naisille, vaan muiden passaamista ja sotkujen siivoamista.
Tämä! Minunkin mies ihmettelee että miks en tykkää olla mökillä. No miksköhän? Se ei edes tajua miten paljon minä joudun raatamaan. Se vaikeuttaa tosi paljon kun ei ole juoksevaa vettä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on mökki mutta tyttöystävä ei tänne tule kovin usein.
Jos toivoisit hänen tulevan, niin miksi et kysyisi mitä mökillä pitäisi parantaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä lukiessa tulee sellainen kuva, että miehet ovat täysin kyvyttömiä muuhun kuin saunan lämmittämiseen, ryyppääämiseen ja grillaamiseen.
Ja mikä vika on siinä, että esim mökillä voi mennä siitä mistä aita on matalin? Miksi koko ajan pitää olla jossain korkeimmissa fääreissä? Onko se jotenkin naisen arvoa alentaa syödä makkaraa talouspaperista ja sen jälkeen nakata se tuleen?
Makkaroista on varoitettu parikymmentä vuotta. Ne ovat haitallisia terveydelle, ikävä kyllä. Niitä ei uskalla kovin usein syödä. Lapselle saisi antaa korkeintaan yhden nakin syötväksi ja senkin harvoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies myös grillaa :)
Ja naiset tekevät salaatin. Kun suku kokoontuu mökille, naiset vetäytyvät sisälle pesemään kasviksia ja miehet istuvat ryyppäämässä grillin vieressä. Loppuillasta nämä joukkiot yhdistyvät. Jonkun mies juo liikaa, joku nainen itkee ja muut rauhoittelevat.
Luonnosta kukaan ei muista nauttia. Toisinaan ihmettelen, että täytyy sinne edes raahautua, kun kaiken tuon voisi toistaa rivitalon takapihalla.
Hyi helv kuinka tämä kirjoitus nosti ikäviä muistoja lapsuudesta ja nuoruudesta mieleeni. Liian todellista. Nyt aikuisena voin valita itse, enkä ikinä enää katso juovaa miestä, enkä välttämättä miestä lainkaan, ellei kunnollista tule vastaan. 50-50 kaikki kotityöt ja mökin askareet sekä liikunnallisuus, savuttomuus ja alkottomuus ihan minimiehtoina. <
Pelkään, että saatat jäädä yksin. Itsellä samanlainen tilanne.
Höpö höpö. Tulin juuri töistä ja mietin että taidanpa lähteä mökille ja huomenna sitten menen sieltä töihin. Ei ole ongelmaa.
Ostin itse oman mökkini, en ole miehestäni riippuvainen vaikka semmoinen onkin. Viihdyn mökillä mainiosti vaikkei olekaan kaikkia mukavuuksia.
Mies voi olla missä haluaa, enhän minä häneen kettingillä sidottu ole. Nyt aikoo jäädä kaupunkiin. Fine by me.
En tunnista itseäni palstan naiskuvasta muutenkaan. Miehetkin palstan mukaan ihan urpoja. Tosielämä on onneksi ihan muuta kaikin puolin.
Ihmisen pitää tulla toimeen kaikin puolin itsekseenkin, jotta voisi edes ajatella parisuhteen onnistuvan. (Miten voi jakaa elämänsä jos semmoista ei edes ole?)
Veneily on kylmää, märkää, ahdasta ja hankalaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä se hillitön käärmepelko on levinnyt nuoremmille sukupolville? Mm. nuoret äidit kieltävät lapsiltaan luonnossa telmimisen käärmeiden takia.
Vastaan itse jatkokysymyksellä, että onko päiväkodeissa säikytelty ulkoilevia lapsia, että pysyvät pihapiirissä (jo nykyisten äitien sukupolven aikaan)?
Ehkä tuo on seurausta tositv-ohjelmista ja joka paikassa esiin putkahtelevista pienistä kauhu-uutisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies myös grillaa :)
Ja naiset tekevät salaatin. Kun suku kokoontuu mökille, naiset vetäytyvät sisälle pesemään kasviksia ja miehet istuvat ryyppäämässä grillin vieressä. Loppuillasta nämä joukkiot yhdistyvät. Jonkun mies juo liikaa, joku nainen itkee ja muut rauhoittelevat.
Luonnosta kukaan ei muista nauttia. Toisinaan ihmettelen, että täytyy sinne edes raahautua, kun kaiken tuon voisi toistaa rivitalon takapihalla.
Hyi helv kuinka tämä kirjoitus nosti ikäviä muistoja lapsuudesta ja nuoruudesta mieleeni. Liian todellista. Nyt aikuisena voin valita itse, enkä ikinä enää katso juovaa miestä, enkä välttämättä miestä lainkaan, ellei kunnollista tule vastaan. 50-50 kaikki kotityöt ja mökin askareet sekä liikunnallisuus, s
Kolmas ilmoittautuu. Parempi elämä ilman juoppoa miestä, mutta joskus yksinäinen. Liian vähän on alkottomia, savuttomia ja 50-50 miehiä :(
Minulla on mökki mutta tyttöystävä ei tänne tule kovin usein.