Miksi juopot eivät saa osakseen samaa paheksuntaa kuin narkkarit?
Uskaltaisin väittää että juoppo on ympäristölleen paljon haitallisempi tapaus.
Kommentit (592)
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa narkkareista on täysin normaaleja työtätekeviä taviksia, sinä puhut epäonnistuneesta marginaalista mitä poliisit ja ulkomaiset kartellit käyttää ansaintakeinona ja venytät sen koskeen kaikkia.
Minä tunnen jo eläkkeelle jääneen lääkärin joka veti koko ikänsä heroiinia ilman että se oli koskaan ongelma.
Minä olen toimitusjohtaja ja tykkään viikonloppusin nopeista.
Mun muusikko kaveri elää pilvellä.
Me ollaan se enemmistö ja meitä leimataan ja rangaistaan jutuista jotka ei ole ikinä satuttanut edes meitä itseään.
Laittomuuden ehdoton status LUO KAIKKI päihteisiin liittyvät ongelmat, joka ikisen.
Suurin osa juopoista käy kyllä myös töissä, eivätkä tue organisoitua rikollisuuutta yhtään.
"Niin,mutta rupee aika lailla ketuttamaan kun se naapurin piripää pöllii taas kerran sun pyörän. Ilman piriä se ei pöllisi."
Jos se piripää sais lääkkeensä apteekista niin kun kaikki nää tylsistyneet "ad/hd" kotiäidit niin sillä ei ois mitään syytä asioida enää katunpirin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun ja Jumalan silmien edessä molemmat ovat yhtä pahoja
Oletko kysynyt jumalalta hänen kantaansa asiaan? Älä tuomitse...
Eri. Raamatussa kielletään juopuminen, koska se aiheuttaa holtitonta käytöstä ja katumusta jälkeenpäin. Ei siis kielletä juomasta alkoholia vaan kunkin on tiedettävä rajansa, milloin on juonut tarpeeksi. Siksi sellaiset lahkot ovat outoja, jotka tarjoavat ehtoollisella mehua ja sanovat samat sanat kuin viinistä eli Jeesuksen veri, sinun puolestasi vuodatettu, kun taasen Raamatussa Jeesus kehoitti tarjoilemaan viiniä ehtoollisella. Sitä nyt ei tarjota kuin teelusikallinen, joten voisi suvaita edes sen verran.
Kirkoissa jaetaan ilmaista viiniä.
Raamatun suurin ihmeteko oli veden muuttaminen viiniksi.
Ehkä sun ap kannattaisi liikkua eri piireissä. Minun kokemukseni mukaan kummatkin saavat yhtä lailla ylenkatsetta osakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa narkkareista on täysin normaaleja työtätekeviä taviksia, sinä puhut epäonnistuneesta marginaalista mitä poliisit ja ulkomaiset kartellit käyttää ansaintakeinona ja venytät sen koskeen kaikkia.
Minä tunnen jo eläkkeelle jääneen lääkärin joka veti koko ikänsä heroiinia ilman että se oli koskaan ongelma.
Me ollaan se enemmistö ja meitä leimataan ja rangaistaan jutuista jotka ei ole ikinä satuttanut edes meitä itseään.
Laittomuuden ehdoton status LUO KAIKKI päihteisiin liittyvät ongelmat, joka ikisen.
Suurin osa juopoista käy kyllä myös töissä, eivätkä tue organisoitua rikollisuuutta yhtään.
Niin käy, mitä sitten?
Minä en näe mitään eroa lääkärillä joka vetää himassa heroiinia tai viskiä päivän päätteeks, jos ketään ei satu sen ei pitäis kuulua kenellekkään.
Alkoholin käyttö on laillista, huumeitten käyttö ei ole.
Siinä se syy paheksuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen aika varma että jumala ois enemmän ok itse luomansa kasvin suhteen kun meidän itse keksimän teollisenliuottimen kans.
Vai onks jumala taas väärässä ja surkea työssään?
Kaikkien päihteiden liika käyttäjät tuhoavat perheenjäsentensä elämät.
Pidätkö Jumalaa ihan tyhmänä?
Sinä olet väärässä ja valehtelet, suurin osa jopa meistä lääkäreistä on käyttäjiä.
Kyllä meillä silti on ihan normaali perhe-elämä.
Noi ongelmat päihteiden kans jotka tuhoaa ne perheet johtuu täs
SUURIN OSA JOPA MEISTÄ LÄÄKÄREISTÄ..???!!!
Valviralle ilmoitus että lääkäreitä pitää alkaa seulomaan!!!
Nyt a
Vierailija kirjoitti:
Alkoholi on laillista, ja ju0pot on aika ennalta-arvattavia ja hidasliikkeisiä. Muut aineet on laittomia, ja nark eista ei koskaan tiedä mitä ne on ottaneet. Usein hulluus kasvaa ja vauhti ei hidastu.
Vankiloissa istutaan paljon kännissä tehtyjen juttujen takia. Pahoinpitelyistä 7/10 tehdään humalassa ja henkirikoksissa alkoholin osuus on vielä suurempi. Kannabiksen käyttäjät harvemmin syyllistyvät väkivaltarikoksiin päihtyneinä. Kuitenkin kannabiksen käyttökin on oikein rikos. Huoh kuinka typerä laki. Vähiten haitallista päihdettä ei saisi käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Aloitus ihmetyttää. On moni saanut vuosia jo paheksuntaa, iät ajat?
Ennen jos teki jotain ikävää, oli sanonta " No mut sehän oli kännissä". Ja se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen aika varma että jumala ois enemmän ok itse luomansa kasvin suhteen kun meidän itse keksimän teollisenliuottimen kans.
Vai onks jumala taas väärässä ja surkea työssään?
Varmasti on kautta aikain luonnossa kasvaneet lääkeyrtit oikein annosteltuna antaneet helpotusta moniin vaivoihin ja etenkin kipuihin. Eikös lääketiedekin kehittänyt ja kehitä tehokkaita lääkkeitä pohjana lääkekasvit? Sitten tehdään synteettisenä niin voi myydä massoille.
En ole ikinä huimeita käytellyt enkä pyörinyt niissä porukoissa, mutta uutisten perusteella rahaa he epätoivoisesti yrittävät saada ihan mistä vaan ja miten vaan, joten kukaan ei ole turvassa.
Minulla on aina taskussa muutama parin euron kolikko ja vitosen seteli siltä varalta, jos joku tulee pummimaan. Annan rahaa heti ja aina olen saanut jatkaa rauhassa matkaani. Eivät silloin vaadi lompakkoa tai muuta, kun hämmästyneenä jäävät kiittämään kourallisesta kolikoita. Matkani jatkuu yhtä rauhallisesti kuin ennenkin. Hauska nähdä heidän hämmästyneitä ilmeitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narkkarit joutuvat usein rahoittamaan päihteiden käyttöään rikoksilla. Juopot, jos toisinaan juoksukaljoja hakevat, eivät varsinaisesti muuta rikollisuutta harrasta.
Tietty juoppoporukoissa on sitä keskinäistä väkivaltaa, mutta harva juoppo kykenee ryöstelemään katalysaattoreita, varastamaan autoja tai polkupyöriä.
Me ollaan se enemmistö ja meitä leimataan ja rangaistaan jutuista jotka ei ole ikinä satuttanut e
"Suurin osa narkkareista on täysin normaaleja työtätekeviä taviksia, sinä puhut epäonnistuneesta marginaalista mitä poliisit ja ulkomaiset kartellit käyttää ansaintakeinona ja venytät sen koskeen kaikkia.
Laittomuuden ehdoton status LUO KAIKKI päihteisiin liittyvät ongelmat, joka ikisen."
Kyllä sulla poika pää on pehmennyt tai ei kova ole ollutkaan. Lue viimeinen virkkeesi oikein ajatuksen kanssa - sillä selvemmällä päällä.
Juopolla on juopon tuuri ja narkit ovat epätoivoisia syvän meren sukeltajia jossa happipulloista loppuu ilma kun riittävästi elää pää pinnan alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tukeepas, juovat valtion tärpättiä vaikka laki on epäoikeudenmukainen, se on organisoidun rikollisuuden tukemista kansallisella ja henkilökohtaisella tasolla, se varmistaa huumekuolemat ja kartellien jättivoitot, se on hiljaista hyväksyntää, äänestämistä lompakolla.
Kyllä mulle on kaikki spurgut ja nistit yhtä pohjasakkaa. Näiltä pitäis poistaa kaikki tuet. Steissin spurgut ei ole töihin menossa ja ovat vaan kuluerä valtiolle.
Et näe mitään eroa siinä, että viski on ostettu laillisesti kaupasta (on ainakin mahdollista), mutta heroiini on ostettu laittomasti monien laittomien välivaiheitten jälkeen?
"SUURIN OSA JOPA MEISTÄ LÄÄKÄREISTÄ..???!!!
Valviralle ilmoitus että lääkäreitä pitää alkaa seulomaan!!!
Nyt a"
Niin kun meinaat et ne ei tiedä? :' D
Miten vi-tussa sä kuvittelet et kukaan tekee tämmösiä monenpäivän vuoroja tai vuorokauden leikkauksia, kahvin voimin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoholi on laillista, ja ju0pot on aika ennalta-arvattavia ja hidasliikkeisiä. Muut aineet on laittomia, ja nark eista ei koskaan tiedä mitä ne on ottaneet. Usein hulluus kasvaa ja vauhti ei hidastu.
Vankiloissa istutaan paljon kännissä tehtyjen juttujen takia. Pahoinpitelyistä 7/10 tehdään humalassa ja henkirikoksissa alkoholin osuus on vielä suurempi. Kannabiksen käyttäjät harvemmin syyllistyvät väkivaltarikoksiin päihtyneinä. Kuitenkin kannabiksen käyttökin on oikein rikos. Huoh kuinka typerä laki. Vähiten haitallista päihdettä ei saisi käyttää.
Tupakoitsijat eivät syyllisty tuollaisiin. Silti tupakka on nykyään se pahin. Hullua.
Juupa juu. Tulkaa alas sieltä pilvilinnoista. Kuinka monen ihmiset olet kuullut puhuvan ihailevasti tai edes hyväksyvästi alkoholistiasuntolan asukkaista?
Sinne vaan vaikka Sininauhan tai Alfa kuntoutuksen asiakkaiden kanssa juttelemaan, niin varmasti ovat samaa mieltä että heitähän suorastaan ihaillaan.
"Kyllä sulla poika pää on pehmennyt tai ei kova ole ollutkaan. Lue viimeinen virkkeesi oikein ajatuksen kanssa - sillä selvemmällä päällä."
Eli sun pointti oli et mä olen väärässä tavalla mitä et osaa pukea sanoiks mut susta TUNTUU että olet oikeassa? Tunteet ei ole rationaalisia, käytä sanoja, perustele.
Tiäks mä painin näiden asioiden kanssa työssäni päivittäin, käytä sinä sitä päätäsi jos sitä sinulla kerran on niin paljon että kehtaat arvostella muiden kyvykkyyttä, kerro mulle missä minä olen väärässä ja minä näytän sulle, todisteiden kera miks minä olen ihan oikeassa.
Totuus sattuu ja kasvu on vaikeaa, mut nyt alkais oleen korkea aika.
Kannabis tuottaa paljon verotuloja. Niissä paikoissa joissa sen myynti on laillista.