Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnetko paljon persuja?

Vierailija
13.07.2024 |

Mitä tekevät työkseen?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen. Tavallisia ihmisiä kaikista yhteiskuntaluokista. Tyhmää ja älykästä. Huumorintajuista ja huumorintajutonta. Alkoholisteja sekä absolutisteja. Uskovaisia ja ateisteja.

Vierailija
22/28 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen. Virkamiehiä ja asiantuntijoita suurin osa. Julkisesti väittävät äänestävänsä kokoomusta, mutta jos juttelee luottamuksellisesti, niin myöntävät äänestäneensä persuja. Eivät vain halua myöntää, koska pelkäävät työpaikkojensa puolesta.

Hah hah.

Persuista 10 prosentilla on korkeampi tutkinto, mutta persut itse väittää että kaikilla.

On ne niin "viksuja". Mitä valehtelevia sääliöitä.

Kerrohan tämä tutkimuksen lähdeviite, niin katsotaan se. Toivoo akateeminen väitökirjatutkija

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen, yksi on suunnittelija, kaksi opettajaa lukiossa ja erään suvun vanhin on juristina lakitoimistossa vielä yli eläkeiänkin. En tunne, mutta tiedän myös yliopiston puolelta kansantaloustieteen professorin ja hänen miehensä, kansanopiston rehtorin. Kouluttamattomia löytyy demarituttavista pilvin pimein. Osa on työttömänä, osa einestehtaalla töissä.

Tuo lopun maininta demarituttavista vesitti koko hyvän trollauksen. Ensi kerralla parempi tuuri.

En kuluta aikaani trollaamalla. Einestehdas on lähipaikkakunnan suurin työllistäjä, jonka työntekijöitä asuu pitkin lähikuntia, minukin kunnassani ja taloyhtiössäni. 

Vierailija
24/28 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen. Virkamiehiä ja asiantuntijoita suurin osa. Julkisesti väittävät äänestävänsä kokoomusta, mutta jos juttelee luottamuksellisesti, niin myöntävät äänestäneensä persuja. Eivät vain halua myöntää, koska pelkäävät työpaikkojensa puolesta.

Hah hah.

Persuista 10 prosentilla on korkeampi tutkinto, mutta persut itse väittää että kaikilla.

On ne niin "viksuja". Mitä valehtelevia sääliöitä.

Kerrohan tämä tutkimuksen lähdeviite, niin katsotaan se. Toivoo akateeminen väitökirjatutkija

Kelpaako esim. vaalitutkimus?

https://www.vaalitutkimus.fi/report/raportti/puolueiden-aanestajat/

Vierailija
25/28 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen useita. Itse olen lukion lehtori, yksi kaveri on ohjelmistosuunnittelijana ja toinen data-analyytikkona.

Keskeytyneellä peruskoulupohjalla?

Vierailija
26/28 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En läheisesti koska en pyöri sellaisessa porukassa. Etäisemmin tiedän useita, joukossa mm. pitkäaikaistyöttömiä ja elämänkoululaisia. Päihdeongelmaa tuntuu olevan monella. 

Vierailija
27/28 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen useita. Itse olen lukion lehtori, yksi kaveri on ohjelmistosuunnittelijana ja toinen data-analyytikkona.

Keskeytyneellä peruskoulupohjalla?

Ei vaan olen tuplamaisteri.

Vierailija
28/28 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman. Osa-aikainen lanssikuski, puistotyöntekijä, kaupunginvaltuutettu (työtön) ja muutaman työttömän. Eli en yhtään korkealle koulutettua.