Minne lähdet viettämään hellepäivän tänään?
Itse mietin asiaa juuri, että lähtisikö maauimalaan vai rannalle vai mihin🤷
Kommentit (67)
Treeneihin aluksi. Sitten illemmalla pihatöitä.
Keilahallille menen. Siellä on sopivan"viileetä".
Piti olla mökillä miehen sukulaisperheen kanssa ja sinnehän varattiin syötävää, juotavaa ja laitettiin paikat kuntoon jos haluavat saunoa ja yöpyäkin.
Tässä ollaan odoteltu tämän aamua jotta ilmoittautuvat ja mennään mökille porukaltaan.
Ihan muissa asioissa mies soitteli eräälle sukulaiselleen joka kertoi, että se meidän mökille tulossa ollut poppoo onkin matkalla ihan muuhun suuntaan kuin meidän mökille.
Olisihan tuota voinut ilmoittaa että suunnitelmat muuttuu.
Lähdetään kohta ajelemaan mökille jossa odottaa tarjottavaa 6 hengelle ja meitä on vain kaksi.
Että me syödään 😂
Rannalle mimmien kanssa. Kaikki pukeudutaan persebikineihin. Ihanaa päästä esittelemään persetttä. koko talvi o n kyllä kyykätty ja nyt esitellään tulokset rannnalla! Tarkoitus olis myös esitellä uusia tatskoja. Jos oikein hyvin käy niin jonkun komistuksen puhelinnumeron sais napattua ;)
Kesämökillä olen 3 koiran ja kissan kanssa.
Makaan kotona enkä jaksa lähteä ulos.
Vierailija kirjoitti:
Muista tarkistaa sinilevätilanne, jos suuntaat rannalle!
Hyvä huomio, taidan lähteä maauimalaan tuon takia.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole hellepäivää, ei.
Ja koko +25c raja helteelle on ihan suomalaisten keksintö. Ei tuo ole todellakaan mikään standardi. Jenkeissä helteestä puhutaan jos lämpötila ylittää celsiuksilla +31. Ihan nolo homma tuokin. Niin kylmä ja pimeä maa, että on pitänyt keksiä omat määritelmät helteellekin.
Vierailija kirjoitti:
Rannalle mimmien kanssa. Kaikki pukeudutaan persebikineihin. Ihanaa päästä esittelemään persetttä. koko talvi o n kyllä kyykätty ja nyt esitellään tulokset rannnalla! Tarkoitus olis myös esitellä uusia tatskoja. Jos oikein hyvin käy niin jonkun komistuksen puhelinnumeron sais napattua ;)
Persebikinit on kyllä mahtava keksintö.
Eilen tuli käytyä maauimalassa ja kun ui hyväpyllyisen ulkomaalaisen nuoren naisen takana jolla oli persebikinit niin näky oli taivaallinen😍
Varmaankin menen istumaan kylppärin lattialle, koska se on viilein paikka tässä kämpässä. Helteet on ihan prseestä.
Oon niin viilee että on ihan samantekevää mitä mittari näyttää
Vierailija kirjoitti:
Piti olla mökillä miehen sukulaisperheen kanssa ja sinnehän varattiin syötävää, juotavaa ja laitettiin paikat kuntoon jos haluavat saunoa ja yöpyäkin.
Tässä ollaan odoteltu tämän aamua jotta ilmoittautuvat ja mennään mökille porukaltaan.
Ihan muissa asioissa mies soitteli eräälle sukulaiselleen joka kertoi, että se meidän mökille tulossa ollut poppoo onkin matkalla ihan muuhun suuntaan kuin meidän mökille.
Olisihan tuota voinut ilmoittaa että suunnitelmat muuttuu.
Lähdetään kohta ajelemaan mökille jossa odottaa tarjottavaa 6 hengelle ja meitä on vain kaksi.
Että me syödään 😂
Laittaisin viestiä ja kysyisin et monelta olette tulossa, pitäisi lähteä ajoissa. Ja sit antaisin kuulla kunniansa.
Vierailija kirjoitti:
Makaan kotona enkä jaksa lähteä ulos.
No mä en edes halua lähteä tuonne hiostavaan pätsiin, mutta väsyttää ja makoiluttaa kun ei viime eikä toissa yönäkään saanut hiostuksen takia kunnolla nukuttua. Ilma ei liiku yhtään ja jos liikkuu niin on kuin lehmä henkäisisi.
Tässä sohvalla makoilen. Ehkä käyn kaupassa. Mihinkään täpötäydelle rannalle/uimalaa ei kiinnosta mennä.
Olen päivän kotona tai maksimissaan käy lyhyellä kävelyllä. On sellainen orastava päänsärky että puskeekohan migreenin päälle. Suunnitelmissa oli kyllä pidempi pyöräreissu, mutta pitää siirtää.
Ei sitä tartte lähteä mihinkään viettämään. Kotosalla olen pihalla. Saa olla rauhassa, ei ole naapureita lähellä.
Muista tarkistaa sinilevätilanne, jos suuntaat rannalle!