Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minne lähdet viettämään hellepäivän tänään?

Vierailija
13.07.2024 |

Itse mietin asiaa juuri, että lähtisikö maauimalaan vai rannalle vai mihin🤷

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista tarkistaa sinilevätilanne, jos suuntaat rannalle!

Ja krokotiilit 🐊

Vierailija
62/67 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole hellepäivää, ei. 

Ja koko +25c raja helteelle on ihan suomalaisten keksintö. Ei tuo ole todellakaan mikään standardi. Jenkeissä helteestä puhutaan jos lämpötila ylittää celsiuksilla +31. Ihan nolo homma tuokin. Niin kylmä ja pimeä maa, että on pitänyt keksiä omat määritelmät helteellekin.

Ja minä olen se ihminen, joka aina miettii, että mitähän ne muut meistä miettii ja voi voi, kun me suomalaiset ei mitään osata. Ei edes elää kesää oikein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan lähde minnekään! Vaan nautin olostani täällä, missä ei ole hellettä.

Vierailija
64/67 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kotipäivä. Sälekaihtimet ja verhot ovat kiinni, valoa ja pientä ilmanvaihtoa tulee kuitenkin sisälle. Asun kuudennessa kerroksessa. Parin tunnin päiväunet otettu, nyt kahvia, uutisten ja vauvapalstan nopea lukeminen, pyykkien keräys parvekkeelta, pientä vaatekaappien läpikäymistä. Loppupäivä kirjan lukemista. Myöhään illalla ulkoilu lähialueella kävellen.

Vierailija
65/67 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin fillaroimassa tunnin ja koukkasin myös hyvätuloisten alueella. Olipa hienoja lukaaleja. 

Sitten palasin takaisin tänne betonihlvettiin. Nyt voi taas maata hyvällä omallatunnolla kun sai vähän tehtyä jotain.

Vierailija
66/67 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin kotona kuten aina oli sää mikä vaan. No aamulla vedin tunnin lenkin.

Vierailija
67/67 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helle? Ei ollut eilen, eikä näemmä tänäänkään. Pitkähihaista saa päälle vetää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi