Minne lähdet viettämään hellepäivän tänään?
Itse mietin asiaa juuri, että lähtisikö maauimalaan vai rannalle vai mihin🤷
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole hellepäivää, ei.
Ja koko +25c raja helteelle on ihan suomalaisten keksintö. Ei tuo ole todellakaan mikään standardi. Jenkeissä helteestä puhutaan jos lämpötila ylittää celsiuksilla +31. Ihan nolo homma tuokin. Niin kylmä ja pimeä maa, että on pitänyt keksiä omat määritelmät helteellekin.
Ja minä olen se ihminen, joka aina miettii, että mitähän ne muut meistä miettii ja voi voi, kun me suomalaiset ei mitään osata. Ei edes elää kesää oikein.
No en todellakaan lähde minnekään! Vaan nautin olostani täällä, missä ei ole hellettä.
Tänään kotipäivä. Sälekaihtimet ja verhot ovat kiinni, valoa ja pientä ilmanvaihtoa tulee kuitenkin sisälle. Asun kuudennessa kerroksessa. Parin tunnin päiväunet otettu, nyt kahvia, uutisten ja vauvapalstan nopea lukeminen, pyykkien keräys parvekkeelta, pientä vaatekaappien läpikäymistä. Loppupäivä kirjan lukemista. Myöhään illalla ulkoilu lähialueella kävellen.
Kävin fillaroimassa tunnin ja koukkasin myös hyvätuloisten alueella. Olipa hienoja lukaaleja.
Sitten palasin takaisin tänne betonihlvettiin. Nyt voi taas maata hyvällä omallatunnolla kun sai vähän tehtyä jotain.
Yksin kotona kuten aina oli sää mikä vaan. No aamulla vedin tunnin lenkin.
Mikä helle? Ei ollut eilen, eikä näemmä tänäänkään. Pitkähihaista saa päälle vetää.
Ja krokotiilit 🐊