Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kukaan saanut stressin takia keskenmenoa? Pelottaa, kun on koko ajan pinna niin pirun kirealla ja vain huudan ja kiukuttelen :(

Vierailija
02.02.2007 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat keskenmenot johtuvat alkion " kelvottomuudesta" , ei ulkoisista tekijöistä.

Vierailija
2/3 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

takana koko raskauden jatkunut todella kovat työstressi ja paine. Sitten eräänä päivänä mies tuli kotiin ja kertoi joutuneensa työttömäksi. Aloin itkemään hillittömästi ja todella " romahdin" . Yöllä supisteli, aamupäivällä alkoivat uudelleen ja siitä sitten sairaalaan sisään... Eli minun tapauksessa stressi ja sitten tämä viimeinen " niitti" käynnistivät synnytyksen. Onneksi viikko sairaalassa ja lääkkeet auttoivat ja raskaus jatkui viikolle 38 asti. Terve tyttö tuli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli näitä kahta ei voi verrata toisiinsa. Alkuraskauden keskenmenoon on oltava joku " hyvä syy" . Eli esim. alkion epämuodostuma, tuulimunaraskaus, kohdun epämuodostumat... jne... Toki stressi vaikuttaa ihmisen terveyteen, mutta älä ap pelkää - jos raskautesi menee kesken, ei se tod näk johdu sun stressistä. Hormoonithan sulla saattaa tuota pinnan napsahtelua aiheuttaa. Ainakin mulla toinen raskaus huomattiin siten, että mun mies alkoi sanomaan " Ootkohan sä raskaana, kun kimität koko ajan.."