On kyllä tyhmää pyytää jatkuvasti henkkareita
Eikö ihminen jumalauta saa vapaasti elää? Ostin vaan alle 2,8% juomia, eikö se olisi voinut vaikka katsoa ovatko edes prosentillisia juomia? Olen sitäpaitsi 25 niin tuskin lapseltakaan näytän!
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Onhan se tavattoman vaikeaa näyttää niitä, ainakin kaksi sekuntia menee.
Ihme poliisitouhua. Ei tällaista ole ulkomailla.
Onhan se papereiden kyttäys aivan älytöntä. Tupakkaa kyllä saa ostella 18 vuotiaana, mutta pulloa olutta et saa, 32 vuotiaana, jos ei ole papereita mukana. MItä vittua!
Kai ne nyt näkee onko pukeutunut yms. kuin teini?
Vierailija kirjoitti:
Mä kuulemma pukeudun kuin teini. Pyjamahousut, t-paita, isohuppari, pipo ja tennarit
rouva54, eikä enää kysy papereita, kun ostan pari sidukkaa. Hyvä niin.
Multa kysytään aina ja sit vielä tytötellään. t.n34
Multa kysyttiin tälläviikolla kun ostin pari kaljaa, ja ikää on jo 39v.
Alkuun pidin ihan imartelevanakin, että papereita kysyttiin 30+ ikäisenä... sitten oli hetken hauskaa. Äkkiä muuttui vittuiluksi ja nykyään se tuntuu nöyryyttävältä.
Etenkin kun sattu, että mun paperit oli päässyt vanhenemaan. Mä en ollut tienyt sitä viiden vuoden vanhenemista silloin ja niinpä jäi kassalle 34 vuotiaan juomat.
Lähdin keski-eurrooppaan.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se papereiden kyttäys aivan älytöntä. Tupakkaa kyllä saa ostella 18 vuotiaana, mutta pulloa olutta et saa, 32 vuotiaana, jos ei ole papereita mukana. MItä vittua!
Ööh sama kysymyshän se tulee tupakasta, jos näytät alle 30v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kuulemma pukeudun kuin teini. Pyjamahousut, t-paita, isohuppari, pipo ja tennarit
Miksi? Luulisi aikuisella olevan enemmän aivokapasiteettia. Ehkä sinulle ei sitten tarvitse myydäkkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööh sama kysymyshän se tulee tupakasta, jos näytät alle 30v.
Ei ole kertaakaan tullut.
Systerin muksut nyt 18 ja 20 vuotiaat, eikä ole papereita tupakkia ostellessa kyselty. Juomien kohdalla kyllä. Kuulemma ihan yleistä meilläpäin kauppa kuin kauppa.
vantaa
Onneksi nykynuoriso on niin sinut asian kanssa että näyttävät paperit heti kassalle tullessa. En tiedä alkavatko suuttua jossain tietyssä iässä kun nuoren näköiseltä kuitenkin pitää ne henkkarit kysyä. Valvonta tämän asian suhteen on aika kovaa eikä virheitä saisi sattua yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Luulisi aikuisella olevan enemmän aivokapasiteettia. Ehkä sinulle ei sitten tarvitse myydäkkään.
Hemmetin kivat ja löysät vaatteet, kun etätöitä tekee. En mä kaupassa käyntiä varten ala vaihtelemaan vaatteita, etenkin jos lounaan haen.
Tää unipöksy tienaa kuitenkin lähes 7000 euroa kuussa, joten se sama mitä muut sanoo. Rahaa on, kun ei vaatteitakaan tarvii kummosia ostaa. Kiitellyt vaan teinejä, että teki tuosta pyjamassa liikkumisesta trendin. Mähän sen aloitin jo kymmenen vuotta sitten. :)
Ja aina on juomaa myyty, kunhan vaan nappasin tuosta että kattovat vaatteita. Kyllä ne lärviä kattoo. :D
Lörpöttelen, koska korkki aukes jo..
sama
Onhan se tavattoman vaikeaa näyttää niitä, ainakin kaksi sekuntia menee.