Eikös Kekäle ole supisuomalainen merkki? Katsokaapa heidän sivuiltaan esim. syksy 2024!
Kommentit (82)
Spoiler alert: Suomalaisia löytyy kaikista kokoluokissa ja väreissä.
AP:n pitää palata takaisin kampakeraamisille kaudelle, niin vaihtelua ei ole enää niin paljon.
Onko ap menossa p*ukotta**an lapsia?
Onhan se vähän ongelma kun vaikea kuvitella miltä vaate näyttäisi itsellä mutta vaaleaa mallia ei löydy. Tosin malleja pitäisi muutenkin olla erilaisia, joku vaate sopii pitkälle mutta ei yhtään lyhyelle.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se vähän ongelma kun vaikea kuvitella miltä vaate näyttäisi itsellä mutta vaaleaa mallia ei löydy. Tosin malleja pitäisi muutenkin olla erilaisia, joku vaate sopii pitkälle mutta ei yhtään lyhyelle.
Ehkä Ai poistaa tämän ongelman tulevaisuudessa. Voi olla määrättömästi malleja vaatteille. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Ai poistaa tämän ongelman tulevaisuudessa. Voi olla määrättömästi malleja vaatteille. Ap
Se on vain tahdosta kiinni, minkälaisia ihmisiä halutaan tuoda esille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ap tarkoittaa?
No hyvesignalointia, joka ei käy yksiin maaseudun asukkaista koostuvan asiakaskunnan kanssa. Ap
*naurua* Luuletteko tosiaan, että kansainväliset brändit valitsevat mallinsa Suomen tuppukylien asukkaiden rajoittuneiden mielepiteiden mukaan???
Ap on niin nolo, että hänen housuissaan hakkaisin itse ilmiantonappulaa. Tsiisus.
Vierailija kirjoitti:
Onpa sinulla huono mielikuvitus. Minulla ei ole tippaakaan vaikeuksia kuvitella, miltä vaate näyttää päälläni. Suppeat aivot?
Vierailija kirjoitti:
Ap on niin nolo, että hänen housuissaan hakkaisin itse ilmiantonappulaa. Tsiisus.
Niinhän minä teinkin, koska tämä on ymmärretty väärin. Eivät vain ole poistaneet. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ap tarkoittaa?
No hyvesignalointia, joka ei käy yksiin maaseudun asukkaista koostuvan asiakaskunnan kanssa. Ap
*naurua* Luuletteko tosiaan, että kansainväliset brändit valitsevat mallinsa Suomen tuppukylien asukkaiden rajoittuneiden mielepiteiden mukaan???
Aivoton AP kuvitteli että Kekäle on itse kuvauttanut esim. nuo Tommy Hilfigerin tuotekuvat ja valinnut mallit. 🤪😀🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP!
Kannattais ensin sivistää itseään ja ottaa selev'ää ennekuin alkaa mölyämään joutavaa!
JA miksi möliset, ihmisiä on kaikenlaisia ja kaikenvärisiä ja kokoisia, rumia ja kauniita ja siltäväliltä!
ET voi hallita kaikkea!
Niin on ja tunnen vaikka ketä, mutta hyvesignaloinnista en pidä. Ap
Höpöhöpö taas, et ymmärrä asioista yhtään mitään! Ei maailma pyöri sun navan ympärillä.
Markkinoinnilla on markkinoinnin lait, et voi muuttaa!
Joensuusta aloittivat, laajentaneet vaik mihin.
Kysyppä sähköpostilla mitä kansallisuuksia heillä on töissä, onko värillisiäkin!
Vierailija kirjoitti:
Koko lähtökohta tuolle aivopierukysymyksellesi on niin typerä ettei mitään rajaa. Onneksi sinä ja kaltaisesi edustavat kuolevaa väestönosaa. Maaseutu autioituu ja se on vain hyvä koska se on täynnä tuollaista sisäsiittoista porukkaa kuin sinä.
Maaseutu täyttyy hiljalleen sisäsiittoisista muslimeista, mutta musujen serkusliitot ja epämuodostumat ovat sentään eksoottisia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän minä teinkin, koska tämä on ymmärretty väärin. Eivät vain ole poistaneet. Ap
Tämä on ymmärretty väärin? Millä tavalla? Me olemme väärässä kun olemme ymmärtäneet että olet vajaa?
Vierailija kirjoitti:
Spoiler alert: Suomalaisia löytyy kaikista kokoluokissa ja väreissä.
AP:n pitää palata takaisin kampakeraamisille kaudelle, niin vaihtelua ei ole enää niin paljon.
Eikä löydy, vääristelijä. Paljonko saat palkkaa mädätystyöstäsi? Suomalaiset ovat valkoisia eurooppalaisia.
Olen vähän allerginen kekäleelle sen läskikampanjan takia. Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko ap menossa p*ukotta**an lapsia?
Vaiko leikkelemään ihmisiä kappaleiksi niin kuin tämä värikäs englantilaisnee ce ri?
https://www.avonandsomerset.police.uk/news/2024/07/appeal-to-identify-m…
Kuvia kun katselee tulee mieleen ennemminkin pökäle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP!
Kannattais ensin sivistää itseään ja ottaa selev'ää ennekuin alkaa mölyämään joutavaa!
JA miksi möliset, ihmisiä on kaikenlaisia ja kaikenvärisiä ja kokoisia, rumia ja kauniita ja siltäväliltä!
ET voi hallita kaikkea!
Niin on ja tunnen vaikka ketä, mutta hyvesignaloinnista en pidä. Ap
Höpöhöpö taas, et ymmärrä asioista yhtään mitään! Ei maailma pyöri sun navan ympärillä.
Markkinoinnilla on markkinoinnin lait, et voi muuttaa!
Joensuusta aloittivat, laajentaneet vaik mihin.
Kysyppä sähköpostilla mitä kansallisuuksia heillä on töissä, onko värillisiäkin!
Tommy Hilfigerin asiakaskunta koostuu pääosin afrikanneeg gereistä! Amerikan mustien yh-äitien sosiaalituista koostuvat tulot hupenevat pellavapuseroihin ja -housuihin!
Koko lähtökohta tuolle aivopierukysymyksellesi on niin typerä ettei mitään rajaa. Onneksi sinä ja kaltaisesi edustavat kuolevaa väestönosaa. Maaseutu autioituu ja se on vain hyvä koska se on täynnä tuollaista sisäsiittoista porukkaa kuin sinä.