Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa virheostoksistanne! (Vaatteet)

Vierailija
13.07.2024 |

Minulla esim. viime kaudella muodissa ollut voimakkaan vihreä paita. Ei sovi yhtään. Siinä on vielä hintalaputkin.

Myös jotain huomiotaherättäviä kesähepeneitä, joita olen käyttänyt nolla kertaa.

Tunnen itseni typeräksi, kun ne tulevat vastaan.

Entä teillä?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin kerran jegginsit. Palautukseen menivät; näyttivät vauvojen potkuhousuilta päällä.

Vierailija
2/17 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ostaa bleiserin verkkokaupasta, niin se on aina virhe. Aina. Ne ei istu koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä huonolaatuisia lastenvaatteita. Elloksen collegehousuista kului kouluikäisellä tytöllä alle vuodessa polvet puhki ja markettilenkkarit rapistui kahdessa viikossa törkeän näköisiksi. Halpatuotteet ei kyllä kestä enää mitään. (Samaan aikaan itselläni on kaapissa 15 vuotta vanha henkkamaukan akryylineule, joka ei ole muuttunut miksikään.)

Vierailija
4/17 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasin kerran jegginsit. Palautukseen menivät; näyttivät vauvojen potkuhousuilta päällä.

Sentään sait palautettua, joten kaikki ok. Ap

Vierailija
5/17 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljettihame. Raapii reidet verille.

Vierailija
6/17 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ostaa bleiserin verkkokaupasta, niin se on aina virhe. Aina. Ne ei istu koskaan.

Tämä! Olen palauttanut tänä keväänä kaksi bleiseriä! Ap

Vierailija
7/17 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on monta sellaista mekkoa, jota en ole käyttänyt kertaakaan tai korkeintaan kotona kerran tai kaksi. En ymmärrä miksi ostan mekkoja, kun ei niillä ole minulla käyttöä, kun ei ole koskaan mitään menoja. Etenkin yksi mekko on sellainen, että en tiedä missä sellaista edes voisi käyttää. Ja sama typeryyden tunne tulee minullakin. Välillä suorastaan jopa hävettää, että miksi olen tuollaisen ostanut. 

Vierailija
8/17 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee virhwostoksia. Ostan vain sen mitä oikeasti tarvin ja senkin kivijalka kaupasta, jossa voin kokeilla ja löytää oikean koon yhdellä kertaa.

Vierailija
9/17 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vero Modan takit. Ostin pari kun tarvitsin kiireesti mutta en ole pystynyt pitämään kumpaakaan. Nämä on niin hirveät. Materiaali on huonolaatuista ja ommeltu miten sattuu. Tuntuu että hihatkin on eri pituiset. H&M laatua Stockmannin hintalapulla.

Vierailija
10/17 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vero Modan takit. Ostin pari kun tarvitsin kiireesti mutta en ole pystynyt pitämään kumpaakaan. Nämä on niin hirveät. Materiaali on huonolaatuista ja ommeltu miten sattuu. Tuntuu että hihatkin on eri pituiset. H&M laatua Stockmannin hintalapulla.

Milloin joku Vero Moda on ollut laatukauppa? Ei ikinä. Astetta HM:n yläpuolella.

Vierailija
11/17 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin syksyllä kesätakin.

Vierailija
12/17 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin vaatteiden ostamisen kun niistä sai aina jotain kommenttia kuulla. Housuni olivat liian isot ja paidassakin oli jotain vikaa. Jostain syystä iän vanhoissa kulahtaneissa rytkyissä saa olla rauhassa.

Vierailija
13/17 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin käytettynä netistä tosi kivan pellavamekon. Koko on muuten täydellinen, istuu vyötäröltä ja hartioista kuin hanska, mutta rintojen kohdalta kinnaa pahasti. Eikä minulla edes ole isot rinnat, mutta silti tuntuu ihan liian tiukalta ja tuo mekko liiskaa nämä merkistä riippuen b tai c kupin rinnat ihan täysin.

Vierailija
14/17 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin talvella pari neuletta ja ne on liian paksuja. Olen menopaussinainen ja mulla on kuuma kokoajan. Pitäisi olla 70 astetta pakkasta että voisin käyttää ostamiani neuleita.

Vierailija
15/17 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan itselleni enimmäkseen vaatteet Kontista. Jos tuntuu ettei olekaan oma, vien seuraavalla kerralla takaisin. Saan paljon kiitosta tyylistäni.

Vierailija
16/17 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ostaa alusmekkoja (tai -hameita/-toppeja) tuon pellavahameen alle, niin ei vilauttelee liikaa. Puuterin väriset hyvät jos vaalea.

Vierailija
17/17 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tehnyt niin monia hutiostoksia että en jaksa edes hävetä niitä enää... Olen oppinut onneksi muutaman asian:

-mieti tarkoin missä/miten vaatetta käytät. On turha ostaa vaatteita "unelmaminälle" esim. jos et oikeasti koskaan käy juhlissa on turha hamstrata useita juhlamekkoja, tai esim. korkokenkiä jos et käytä niitä. Kaikki "sitten kun laihdun" vaatteet on heti hutiostoksia.

- onko vaate itsessään käyttökelpoinen? (esim. tarvitseeko alushameen, tietyn topin, tietyn värin, tietynlaiset rintaliivit toimiakseen ). 

- vaate tulee sovittaa todella hyvin, mieluiten kotona jotta näet mihin muihin vaatteisiin voit yhdistää sen. Liiku vaatteessa; mene kyykkyyn, katso istuvuus myös takaa (kotona myös), nosta kädet ylös, niin näet ettei mekko/paita kinnaa tai nouse.

Myös läpinäkyvyys kannattaa tarkastaa. Juuri mekot on suurinosa oikeasti tosi läpinäkyviä etenkin jos niissä ei ole vuorta. Parhaiten sen testaa katsomalla kangasta yksikertaisena ikkunaa vasten: miten hyvin näet kädet läpi?  Tai seisomalla peeilin edessä niin, että voimakas valo (mieluiten luonnonvalo) tulee takaa päin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme