Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatteletko koskaan että mitä exällesi kuuluu?

Vierailija
12.07.2024 |

Ja nyt on siis kyse sellaisista entisistä joiden kanssa et ole tekemisissä.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva, jos aikuisesta lapsesta voisi puhua isänkin kanssa. Nyt puhun aikuiselle lapselle. 

Vierailija
22/48 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ei kiinnosta. Vähän sama tarina kuin ekan sivun kirjoittajalla, joka kertoi miehensä bailanneen kun kuumeinen äiti joutui hoitamaan pikkuvauvaa. Ja sitä pilkkaa ja huutoa, kun en sairauteni vuoksi pystynyt fyysisesti tekemään joka päivä samoja asioita, vaan se riippui lääkityksen tehosta jne. Sitä henkistä, sosiaalista ja taloudellista väkivaltaa, kiristämistä ja pettämistä sekä fyysisen väkivallan uhkaa en kaipaa ollenkaan.

Sen sijaan olen vahingoniloinen tietäessäni että hänen perussairautensa - jota vuosia aliarvioi - etenee. Ja ettei ole saanut ketään uutta pahoinpideltävää rinnalleen, ja toivon ettei saakaan.

Minulla sen sijaan menee lapsen kanssa paremmin kuin koskaan, elellään hyvässä ja rennossa ilmapiirissä ja olen tavannut ihanan ihmisen, jonka kanssa meillä on rauhallinen ja turvallinen olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

exä jonka kanssa erottiin on ihan eri ihminen kuin se kenen kanssa suhteessa olin. se kuka siinä kehossa nykyään asustaa on täysi muukalainen minulle.

Vierailija
24/48 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

exä jonka kanssa erottiin on ihan eri ihminen kuin se kenen kanssa suhteessa olin. se kuka siinä kehossa nykyään asustaa on täysi muukalainen minulle.

Vai onko niin, että sama ihminen ja pohjimmiltaan samat arvot siellä taustalla on. Ei minuakaan 23-vuotiaana kiinnostanut leikkiä kotista, vaan halusin vietää rentoa nuoruuden elämää. Tämä oli yksi syy eroon ja veikkaan että ex piti minua juoppona hunsvottina. Silti aina tiesin, ettei tämä ole sitä oikeaa "aikuisen elämää", mutta ei minua kiinnostanutkaan noin nuorena se elämä. Ei varmaan ex uskoisi, että nykyään en esim juo juuri koskaan ja nyt vietän sitä "aikuisen elämää".

Vierailija
25/48 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosta on todella kauan, 30 vuotta. Ajattelen edelleen häntä, samaan tyyliin kuin vanhoja ystäviä, joiden kanssa yhteydenpito on jäänyt.  Mietin joskus sitä exääni, millaista hänellä mahtaa olla, onko onnellinen, onko ihan toisenlainen kuin silloin kauan sitten jne. En usko, että koskaan lopetan hänen ajattelemistaan, kuuluihan hän 6 v elämääni. Ei kuitenkaan mitään kaihoa tms. 

Vierailija
26/48 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi on säilynyt fb-kavereissa ja joskus pari vuotta sitten vaihdettiin kuulumisia ilman mitään sen kummempia. Olen onnellinen, että sai kaipaamansa lapsen ja avioliiton. 

Muuten en ole ollut exien kanssa missään tekemisissä.

Vierailija
27/48 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kun omaat sellaisen moimitäkuuluttelevan eksän joka tasaisesti muistuttelee itsestään juuri kun olen melkein onnistunut unohtamaan. 

En tiedä sinun tilanteestasi, mutta noin käy, jos erotessa pieree sen kuuluisan pysytäänystävinä-kliseen.

Vierailija
28/48 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan mietin. Erosta on 16-17 vuotta ja edelleen se joskus itkettää kun mietin sitä. Tein mielestäni nuorena aikuisena ison virheen ja olisin muutamaa vuotta myöhemmin ollut valmis tilanteen vielä korjaamaan, mutta oli hänelle liian myöhä. Hän halusi aiemmin korjata tilanteen ja silloin en itse ollut valmis. Piti löytää välissä itsensä ja saada omat asiat selkeiksi. 

Hänellä on perhe, varmasti parempi hänelle kuin minä olisin ollut. Minullakin on perhe. Ihan onnellinen. Joskus silti mietin, että miten hyvä suhde oli ja millainen oma elämä olisi ollut jos en sitä suhdetta olisi päättänyt. 

Vierailija
29/48 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai onko niin, että sama ihminen ja pohjimmiltaan samat arvot siellä taustalla on. Ei minuakaan 23-vuotiaana kiinnostanut leikkiä kotista, vaan halusin vietää rentoa nuoruuden elämää. Tämä oli yksi syy eroon ja veikkaan että ex piti minua juoppona hunsvottina. Silti aina tiesin, ettei tämä ole sitä oikeaa "aikuisen elämää", mutta ei minua kiinnostanutkaan noin nuorena se elämä. Ei varmaan ex uskoisi, että nykyään en esim juo juuri koskaan ja nyt vietän sitä "aikuisen elämää".

Parhaat vuodet rilluteltu jännämiesten kanssa ja nyt on aika asettautua aloilleen jonkun vakaan vässykän kanssa joka ei saa tehdä puoliakaan sängyssä mitä teit muiden miesten kanssa.

Vierailija
30/48 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja olen häntä googlaillut välillä. Viimeksi tein sitä n. kuukausi sitten ja ikäväkseni löysin hänestä lehtiartikkelin, jossa hän kertoi köyhyydestään ja mt-ongelmistaan. Siinä oli sitten käynyt juuri niin, mitä pelkäsin 🥺

Vierailija
31/48 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut tietää, että omalla exällä menee todella hyvin (toimii apteekkarina ihan toisella puolen Suomea). Missään tekemisissä ei ole oltu vuosikymmeniin, mutta omilta vanhemmiltani kuulin.

Olen vilpittömästi onnellinen hänen puolestaan. Samoin apteekin ympäristön asujaimet voivat olla tyytyväisiä. Ovat hyvissä käsissä.

Vierailija
32/48 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut tietää, että omalla exällä menee todella hyvin (toimii apteekkarina ihan toisella puolen Suomea). Missään tekemisissä ei ole oltu vuosikymmeniin, mutta omilta vanhemmiltani kuulin.

Olen vilpittömästi onnellinen hänen puolestaan. Samoin apteekin ympäristön asujaimet voivat olla tyytyväisiä. Ovat hyvissä käsissä.

Asujaimet? Hmm 🤔

Vierailija
33/48 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kieltämättä. Oltiin toisillemme ensimmäiset joskus. Nähdään ehkä kerran kymmenessä vuodessa satunnaisesti ohimennen joskus, asutaan toisilla paikkakunnilla. En tiedä, mitä hälle oikeasti kuuluu, vaikka siskonsa fb-kaveri oonkin. En ole viitsinyt udella. Tiedän, että töissä menee hyvin ja rahaa tulee valtaisasti, se näkyy joka vuosi verotustiedoissa 

Vierailija
34/48 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä juurikaan ellei kohdalle satu tämän kaltaista aloitusta tai muutoin muistuteta eksistä. Eikä muutoinkaan kiinnostele mitä heille useimmille kuuluu.

Vierailija
35/48 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asujaimet? Hmm 🤔

asujain - Sivistyssanakirja - Suomi Sanakirja

Vähän hienostelin.

Vierailija
36/48 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi treffiexä. Toivon kaatuneen mökkikalliollaan, lyönyt sairaan päänsä tajuttomaksi. Karma purasi perseestä👊🏻👊🏻👊🏻

Vierailija
37/48 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä on tullut vastaan useampikin exä. Siellä saa aika hyvän tilannepäivityksen, eli että sinkkuja ovat, onko hankkinut lapsia ja miltä näyttää nykyään. Eipä muut asiat kiinnosta yhtään.

Vierailija
38/48 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eh..sitä varten on blokkaustoiminto puhelimissa ja somessa :)) 

Vierailija
39/48 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainostaan silloin, kun lapset olivat hänen luonaan. Eikä siinäkään oikeastaan ollut kysymys siitä, mitä hänelle kuuluu, vaan siitä, että kohtelee lapsiamme hyvin.

Vierailija
40/48 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun oon pitempään asunut hyvän miehen kaa niin usein tulee mieleen miten karmeita exiä on ollut. Sen verran mietin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme