Mitä teit kun sait tarpeeksesi?
Mitä sinä teit kun sait tarpeeksesi jostakin asiasta? Millainen tilanne sinulla oli ja miten toimit? Mikä tai mitkä asiat saivat sinut vihdoin muuttamaan asioita?
Ap
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Olen siinä tilanteessa ja mietin mikä keino auttaisi kun tähän asti ei ole auttanut mikään. Ihmisiä ei saa tappaa, mutta joskus tuntuu että se on ainoa keino, jolla todella voisi vaikuttaa joihinkin asioihin.
Pääsetkö fyysisesti pois vaikeiden ihmisten vaikutuspiiristä?
1. Ostin pienen mökin ja muutin sinne
2. Lopetin kaikki energiaani syövät ihmissuhteet.
Nyt olen sitten yksin erakkona metsän reunassa. 🤷🏻
Onneksi on vielä paljon vaihtoehtoja. Ainakin minusta on tullut rohkeampi ja itsevarmempi, kun huomaan, että uskallan tehdä radikaalejakin päätöksiä. Kun olen päässyt alkuun, ties mitä vielä keksin. 👌🏼
Vaihdoin osoitetta ku sain akan henkisestä väkivallasta tarpeeksi.
Kirjoitin tihenevään tahtiin tälle palstalle minua hiertävästä asiasta.
Mitään konkreettista en tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Olen siinä tilanteessa ja mietin mikä keino auttaisi kun tähän asti ei ole auttanut mikään. Ihmisiä ei saa tappaa, mutta joskus tuntuu että se on ainoa keino, jolla todella voisi vaikuttaa joihinkin asioihin.
Kuulostaa kamalalta. Oletko sinä toiminut moraalisesti oikein? Se on ensimmäinen askel hyvään <3
Vierailija kirjoitti:
Pistelin takaapäin tuhtiperseistä mammaa läiskien samalla kämmenellä perseposkille niin että lätinä kävi. Sitten penikseni alkoi sykkimään, murahdin, lasti lensi ja sain tarpeekseni.
Unissas
Useimmiten seurauksena on ollut irtisanoutuminen.
Lähdin töistä meneen ja jokin aikaa myöhemmin poltin pomon auton.
Mulla on takana helvetillinen suhde josta erottuani en kuitenkaan päässyt miehestä eroon, hän piinasi ystäviäni ja perhettäni, jopa työkavereitani. Seurasi minua autolla kun kävelin töistä kotiin, seisoi parvekkeeni alla. Poliisi ei tehnyt mitään koska mies ei tehnyt mitään fyysistä.
Lopulta sain tarpeekseni ja muutin pois Suomesta. Tänne ei ole perään tullut.
Ilmottauduin yt:ssä vapaaehtoiseksi lähtijäksi.
Lähdin töistä lopullisesti. Tein pomosta valituksen. Monesta muustakin työpaikasta olen lähtenyt, joko työttömäksi tai toiseen työhön. Viisi vuotta on ihan maksimi minkä jaksaa samassa paikassa. Pitää olla vaan säästöjä eikä tehdä vakituista työsopimusta niin on valta tehdä mitä haluaa omalla elämällään. Ihana tunne olla töissä kun tietää että voi lähteä milloin hyvänsä eikä se tuota ongelmia.
Olen siivooja, jolla on useampi kohde päivän aikana. Lopetin juuri yhden kohteistani, koska pidin sitä täysin alipalkattuna työn raskauteen nähden. Tienaan nyt vähemmän, mutta en aio enää selkääni repiä rikki parin satasen takia kuussa.
Otin kortsun pois munasta ja lähdin kotiin.
Kyllästyin ihmissuhdekuvioihin, jotka pyörivät samanlaisina vuodesta toiseen ja jotka laittoivat minut aina samanlaiseen asemaan, ja ghostasin kaikki kaverini. Nyt 0 kaveria ja rauhallista itsenäistä ja omannäköistä oleilua.
Helpoin esimerkki varmaan on se, että aina kun olen ollut tyytymätön jollain tasolla työpaikkaani eikä asia ole korjattavissa sisäisesti työtehtävien vaihdolla tms. olen irtisanoutunut ja vaihtanut työpaikkaa.
En ylipäätään jaksa sellaista jatkuvaa valittamista elämässä. Jos koen, että jokin asia on huonosti tai ei toimi, niin korjaan tai muutan sen, kunnes olen tyytyväinen tilanteeseen. Tai jos asiaa ei pysty muuttamaan, niin yritän muuttaa omaa suhtautumistani siten, että jos ei siitä voi opetella pitämään, niin mietin ainakin mitä asiasta voisi oppia jatkoa varten.
Menin vankilan hotelliin. Täällä kelpaa lomailla ja muhinoida kun kutsuu vierailijoita visiitille.
Lakkasin pitämästä yhteyttä ikäviin ihmisiin.