Mistä sellainen käsitys on tullut, että hoikka = kaunis?
Ei hoikkuus automaattisesti tarkoita sitä, että on hyvän näköinen. Olen itse hoikka, enkä nyt niin kummoiselta silti näytä. Useampi ylipainoin rajoilla oleva on paljon nätimpi kuin minä.
Kommentit (80)
Nykykulttuurissa, kun lihottavaa ruokaa on saatavilla paljon ja helposti, on suurempi saavutus pysyä normaalipainoisena tai hoikkana kuin kerätä rasvaa
Jotkut kuvittelevat, että lihasten kasvattaminen eroaisi lihavuudesta, mutta ei eroa. Siinä ei ole myöskään mitään erityisen hienoa
Hoikka ei ole automaattisesti kaunis, mutta lihava ei voi olla sitä missään tapauksessa.
Hoikkuus ei tietenkään automaattisesti tarkoita sitä, että ihminen olisi kaunis.
Hoikalla ihmisellä kuitenkin kasvojen luusto erottuu paremmin, ja tämä on aika oleellinen juttu kauneuden kannalta.
Ei se ainakaan miehellä ole. Kaikkea muuta. En todellakaan toivo että mieheni olisi sellainen maratoonari. Tarkoitan yleisesti, en yksittäistä urheilulajia. Saa olla iskävatsaa ja pitääkin olla tiettyyn rajaan asti. Tosi vaikea olis harrastaa esim. seksiä sellaisen maratoonarin kanssa. Ei sytyttäis kyllä yhtään.
Minä en ole koskaan saanut miestä, en laihana 45 kiloisena kuin en nytkään 85 kiloisena. Naama kun on ruma ei kropalla ole mitään väliä kun on täysin näkymätön miehille. N34
Näin tässä muutama päivä sitten erittäin muodokkaan parikymppisen, jolla oli jopa vähän löysää pyllyssä, mutta uuma oli vielä kapea ja uhkeiden mutta vielä kiinteiden rintojen anastaessa suurimman osan huomiostani. Todella terveen ja lisääntymiskykyisen näköinen nuori nainen, vaikka ei vastaa normaalia vähän liikkunnallisempaa ihannettani.
Oiskohan läski kissa tai koira kaunis?
Riippuu mihinkä vertaa. Tykkään enemmän normaalipainoisista miehistä kun kuikeloista
Kehopositiiviset toinen toistansa kehuu kauniiksi niin että alkavat jo uskoa siihen.
Kehorauha kuuluu tällä hetkellä vain lihaville.
Ei todellakaan hoikka ole aina kaunis jotkut kuivakan näköisiä, pieni pyöreys on aina paikallaan.
Nöyryys, armolllisuus, rakkaus, lempeys, kärsivällisyys ja anteeksiantava mieli kaikkia lähimmäisiä kohtaan tekee ihmisestä kauniin. Tämä kauneus loistaa ihmisen sydämestä.
Minä painan 103 kg, kasvoni ovat enemmän kapeahkot kuin pulleat, ei ole turvotusta. Monella hoikalla on isompi ja turpeampi naama. Olen nainen 60v. Minulla rasva ei kerry naamaan.
Ihan silmillä, en ole nähnyt yhtäkään lihavaa, miestä tai naista, joka olisi ns. kivaa katseltavaa. Hoikissa niitä taas on, muttei niissäkään kaikki tietysti.
No ainakin minä saan todella paljon enemmän huomiota hoikkana kuin ollessani ylipainoinen. Ihan siis todella paljon enemmän. Jopa sellaisilta, jotka eivät aiemmin kiinnostuneet "erilaisten luonteidemme" vuoksi.
Kauneusihanne on monasti se jota on vähemmän tarjolla ja saavutettavissa.
Ylipainoisista on ylitarjontaa.
Oikea yhtälö on seuraava
terveen ja hyvinvoivan näköinen = kaunis