Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, mistä vaatemerkeistä pidät naisilla?

Vierailija
12.07.2024 |

VAstaa myös kahteen eri tapaukseen:

a) kauniina kesäpäivänä terassilla

b) treffeillä illalla

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiaton  napapaita ja trumpettipillifarkut, croksin vaahomuokengät, kooma-pipo, pitkä omatukka, vähän vyötärömakkaraa

Vierailija
42/61 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ainakin minun harjaantumaton silmä jopa erottaa laadukkaan vaatteen markettivaatteesta.

Kankaan paksuus, miten se istuu päällä yms yleinen laaduntuntu kyllä näkyy, oli se sitten kenen tahansa päällä.

M41

Heh, mun kalleimmat ja todennäköisesti parasta/kestävintä materiaalia olevat vaatteet on joko retkeilyvaatteita tai ratsastuskamppeita. Tuskin silti arvostaisit, jos tulisin Cavalleria Toscanan tai Equilinen useamman satasen maksaneet ratsastushousut jalassa treffeille. Löytyy melkein tonnin hintaiset ratsastussaappaatkin, mutta saattaisit silti pitää tyylikkäämpänä jotain perus satasen nahkaloafereita. 

Sinällään huvittavaa, että keskusteluissa kankaiden laadusta nostetaan klassiset luksusmerkit verrokiksi. Ok, kaikki näkevät vaatteesta, jos siinä on saumat vinossa, kude epätasaista tai selvästi säästösyistä väljäksi jätettyä (tällaisia perusvirheitä harvemmin edes keskihintaluokan vaatteista enää löytyy), mutta kyllä ne käytön kannalta edistyksellisimmät leikkaukset tai kestävämmät ja sitä kautta laadukkaammat materiaalit monesti löytyy ihan muualta kuin Diorilta tai Chanelilta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisista mistä perse näkyy läpi.

Vierailija
44/61 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekko

Vierailija
45/61 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku selittää miksi v*tussa naikkosten palstalla tehdään jatkuvasti aloituksia miekkosille?! X"""DDDDDD MITKÄ VTUN MIEKKOSET MISSÄ.

Vierailija
46/61 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Le Mans, Silverstone ja Indianapolis

Vierailija
47/61 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voisi vaatemerkit paljon vähempää kiinnostaa 

Vierailija
48/61 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvan verran piukat Timexit päälle ja vaikka multava hiesu-merkkistä likaa kyntten alle ja ep-2 rasvatahroja poskiin

Vierailija
49/61 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku selittää miksi v*tussa naikkosten palstalla tehdään jatkuvasti aloituksia miekkosille?! X"""DDDDDD MITKÄ VTUN MIEKKOSET MISSÄ.

Mikä on miekkonen, joku miekka?

Vierailija
50/61 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on miekkonen, joku miekka?

poikaiseni, miekkoseksi kutsutaan tuollaista pientä sapelia kulla Kahilainen silpoo mahtavan  häjyn ruttosen komiat vermeet

51/61 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon parikertaa päässy riisumaan triumph merkkiset vaatteet... Jäi vaan mieleen kun se on myös moottoripyörämerkki.

Vierailija
52/61 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätesäkki joka lähtöön,kun nainen on viehättävä hän on siinäkin asussa kaunis.Helvettiin tyhjänpäiväiset kalliit merkkivaateet..

Vierailija
53/61 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama mitä merkkiä jos hyvältä näyttää, en minä mitään vaatemerkkejä tiedä. Joku homoko tämän aloituksen teki?

Vierailija
54/61 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannilla on nykyään yllättävän laadukkaita, kotimaisia vaatteita myynnissä. 

Vierailija
55/61 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adidas tai Puma

Vierailija
56/61 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Agent Provocateur

Vierailija
57/61 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkahousut, ei merkillä väliä

Vierailija
58/61 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä mies voisi naisten vaatemerkkejä tietää? Ehkä joku muodista kiinnostunut homo tietää, mutta ei tavismies.

Matti 12v heittää homoläppää.

Vierailija
59/61 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wicked Weasel.

Vierailija
60/61 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin istuva itse tehty on selvästi viehättävin valinta.